Camping Internacional La Marina

37 reviews over Camping Internacional La Marina in het Nederlands

Fantastich

Marleen van Tiel
17-6-2018

Schitterende camping om de wintermaanden door te brengen. Grote staanplaatsen die aan straatjes liggen. Goede restraurants en mooi zwemparadijs en goedkope supermarkt. Wellness centrum met kruiden baden en aquarobic lessen. Alles superschoon. Ook diverse soorten stacaravans te huur. De bushalte is voor de deur, en brengt je snel naar Alicante. Vanaf de camping loopt er een wandelpad door de duinen naar het strand, wat super schoon is.In een woord TOP camping

Niet snel meer terug..

Nathalie
12-6-2018

De plekken voor caravan of tent zijn ruim, en prettig ook dat er een schaduwdoek boven hangt! Bij aankomst op de camping viel het tegen dat de receptie klein is en er een rij van 15 personen stonden te wachten, vlot ging het niet we hebben zeker een 3 kwartier staan wachten.

De camping zelf en het sanitair is netjes en word goed bijgehouden.

Wij zijn in totaal 2,5 week hier geweest waarvan het treintje 1,5 week kapot is geweest en dan is het strand wel ver lopen. Een aantal dagen werd er een bus geregeld om de strandgangers te vervoeren.

Het strand is heerlijk, en het strandtentje is erg gezellig ;-)

Het zwembad is leuk, zeker voor jonge kinderen is het een aanrader!

Het personeel in het restaurant/bar was alles behalve vriendelijk. Eigenlijk werd je als Nederlander een soort van weggekeken of genegeerd door het personeel.

Aanrader in de omgeving zijn de watervallen van Algar en het plaatsje Torrevieja is erg gezellig.

fantastische vakantie

peter v.d.wulp
22-5-2018

Dit is een bijzondere camping. Werkelijk alle facetten zijn aanwezig. caravan plaatsen? geen probleem. Huisje huren? geen probleem. Groot huis huren? aanrader

Je praat niet over een zwembad nee een zwemparadijs. Makkelijk lunchen of s avonds lopend buffet. Geen probleem correcte prijzen en goede kwaliteit. Je moet er even wat km. voor afleggen maar dan kom je toch echt in een fantastische omgeving die la Marina heet . Wij hebben in het grote huis er een bijzonder fijne vakantie gehad. Maar de huisjes die gespreid over de camping staan zijn echt een aanrader. Als oud caravaner heb ook het sanitair op de camping bekeken. Perfect. alle wegen mooi bestraat en de palmbomen wuiven u een hartelijk welkom toe

Prachtig zwembad, in mei veel ligbedjes. Kleine en grote glijbanen. Zwembad alleen heel erg koud waardoor er bijna niemand ging zwemmen. Binnenspeeltuin klein maar leuk voor kleine kids tot 7 jaar. Afstand tot strand net te ver om te lopen. Met het treintje wel erg leuk. Huisjes prima. Houten huis groot en fijn, kunststof huis was moderner. Kinderanimatie in spaans. Speeltuintje leuk. Winkeltje prima met verse broodjes in de ochtend.

Een echte aanrader

Melissa de loof
5-10-2017

Wij zijn hier al 3 zomers geweest. De kinderen vinden het hier echt super. Als het aan hun ligt blijven we alleen maar naar hier komen. De laatste 2 jaar ook Nederlandstalige animatie gehad. Ik zou het iedereen aanbevelen om eens naar la marina te gaan. Ook in de omgeving heel veel te doen. Je kan overal naartoe: torrevieja, Benidorm enz.

Niet in de winter gaan met kinderen!

Annemarie
27-2-2017

De ligging is goed en je loopt zo naar het strand. Wij hadden voor deze chalet gekozen vanwege het binnenzwembad: zo konden de kinderen bij eventueel slecht weer toch nog zwemmen. Het personeel van 'de spa' was echter zeer onvriendelijk en er golden regels die we van tevoren niet kenden:

- je moest een badmuts op

- om het zwembad te mogen gebruiken moest je extra betalen en dan mocht slechts 1 1/2 uur in 'de spa'. Ook dat werd weer zeer onsympathiek meegedeeld.

- steeds als de kinderen dreigden teveel pret te krijgen, werden we erop aangesproken: niet springen, niet rennen, niet met het schuimrubberen drijfspeelgoed spelen

Kortom: een bezoek aan het zwembad was echt geen vakantiepretje. Jammer want het leek er niet op dat de aanwezige senioren zich eraan stoorden.

De 'chalet' was heel basic. Waarschijnlijk prima in de zomer als je grotendeels buiten leeft, maar 's winters zit je redelijk spartaans op een lage houten bank.

Wat wel leuk was: de omgeving, de zon, Restaurante el fronton (ontzettend lekker eten direct naast de camping). Ook de mensen van de receptie waren heel vriendelijk.

Oude reviews (archief)

Mooie grote internationale camping

Jikke
24-7-2015

Een mooie grote camping met vertier voor jong en oud. Heel dichtbij het fantastische strand van la Marina.

echte aanrader!

lobbens bruno
19-9-2014

Eerste maal op deze camping en het was super!

De aanbouw van de nieuwe zwembaden met glijbanen is echt fantastisch.

Het sanitair is ok,zelfs beveiliging overal.

Het animatie team is echt super prachtige shows!

Wij gaan zeker terug,Jje hebt er echt alles, je kan naar het strand met een treintje. Het personeel is zeer vriendelijk. Camping plaatsen zijn ruim en goed onderhouden.

Hysterische Spaanse megacamping

anneliekevd
1-9-2013

Wat een drukke en grote camping! Bijna alleen maar Spaanse gasten, miniclub was dus ook alleen maar in Spaans. Hele dag keihard geluid over terrein van de animatie en de Spaanse gasten. Wij voelden ons sardientjes in blik in ons Tabarca huisje. Huisje zelf prima, maar donker en weinig privacy want alle huisje heel dicht op elkaar geplaatst. Je bent totaal anoniem hier door hoeveelheid gasten. Ander nadeel: veel autoverkeer op camping zelf en soms ook echt hard. Als je er van houdt zou je de camping niet af hoeven, alles is er (supermarkt, cafe, restaurant etc). Prachtig zwembad, maar overvol! Ligging is goed, mits auto. Vlakbij Guardamar en iets verder Santa Pola. Beide aanrader, ook met kleine kids. Verder mooie omgeving, die veel te bieden heeft. Voor ons niets, maar als je van veel prikkels houdt prima plek.

te duur !

RR
16-6-2013

We komen hier al jaren, de camping is uitgebreid, bijna alle wegen zijn betegeld, er is een groot aanbod, MAAR: dit jaar betaalden we 42,60 euro (2 p., per dag) voor een kleine, "goedkope" staanplaats ( en zo zijn er maar een 10-tal en de weg is daar niet betegeld!) in het middenseizoen, dat eind mei al begint.

Besluit: hier komen we niet meer.

Trouwens, de camping van Guardamar, 2 km. verder, kan best de vergelijking met La Marina doorstaan en is stukken beterkoop...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Internacional La Marina in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Internacional La Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Internacional La Marina scoort een 8.15 uit 10 op basis van 55 reviews.