Vakantiehuis Casa Rombouts

Vakantiehuis
Vakantiehuis Casa Rombouts
8,9

41 reviews over Vakantiehuis Casa Rombouts in het Nederlands

Even voor de feestdagen er tussenuit naar de zon.

Jan & Nannette
18-12-2017

De zuidelijke ligging van het huis is fantastisch in de "koele" decembermaand.

Ondanks de temperatuur tussen de 18 en 22 graden voelde het door het bijna altijd schijnende zonnetje echt zomers aan. Geen negatieve punten.

Een heel rustige vakantie gehad

Mevr. B
21-9-2017

het is een heel mooi huis met alles erop en eraan , het ontbreekt je echt aan niets en dan het zwembad nog recht voor je deur , helemaal toppie.

ik zal wel iedereen aanraden om de auto erbij te nemen want je zit best ver overal vandaan. het was voor ons te rustig , ik miste echt het toerisme om me heen en geen boulevard om savonds over te slenteren want je zit dus niet aan zee.

Geweldig!

Boers
13-9-2017

Ruim en mooi ingericht huis, met alle denkbare faciliteiten en dan nog dat beetje extra dat men niet verwacht. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Wellicht in de toekomst.

Ligging is heerlijk, terras geeft een leuk uitzicht, en alles is keurig netjes schoon. En tegen een geringe vergoeding kan men gebruik maken van de auto.

Super

Wadi en Jeanette
12-9-2017

Alles was goed behalve het huis was niet goed schoon gemaakt.

Zoals de eigenaar het beschrijft is het ook!

Mooi huis, goed werkende wasmachine, vaatwasser, airco, WiFi, Nederlandse tv-zenders, fijn zwembad.

Super vakantiewoning!

Dorien rausch
12-3-2017

Een gezellig huisje met alle comfort en alles goed onderhouden. Prijs kwaliteit echt top!

Een heel prettig verblijf gehad in Casa Rombouts

Marjan
1-3-2017

Genoten van het mooie vakantiehuis in La Marina. Meteen al geboekt voor de volgende keer!

Heerlijk rustig

Jos en Ans
27-9-2016

Prima omgeving om tot rust te komen!

Wij hebben een heerlijke relaxte 2 weken gehad

Familie Wientjens
12-8-2016

Goed verzorgd van transfer tot het weer naar huis gaan. Je krijgt meteen een gevoel van welkom door de drankjes in de koelkast en door de complete nette inrichting. Goede bedden, meer dan genoeg leefruimte met fijn terras. Prettig dat een auto tot de mogelijkheden behoort voor een klein prijsje, want zonder auto kun je moeilijk ergens komen. Het zwembad was erg fijn, zeker voor ons met 2 kinderen van 14 en 8 jaar. Door de ligging konden wij onze dochter van 8 in de gaten houden en kon ze prima zelf gaan zwemmen. Goede stranden in de buurt en in het appartement is strandmeubilair om mee te nemen aanwezig. Goede restaurantjes in de nabije omgeving, ook op loopafstand. De horeca en de supermarkten zijn in vergelijking tot Nederland vriendelijk geprijsd. Kortom: We hebben genoten!

Een fijn, ruim en schoon vakantiehuis. Voorzien van alle gemakken. Het huis is netjes en alles verkeerd in goede staat.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Leuk dat er wat te drinken klaar staat in de koelkast bij aankomst.

Als ik wat te piepen aan mag merken dan misten wij een oven.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Rombouts voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Rombouts in La Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Rombouts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.