Sorteren

Reviews over La Marina

Dit is dus vakantie!

Jaap en Diny Nobbe
    16-10-2018

Mooie camping. Overzichtelijk, schoon en een veilig gevoel.

Wij kregen al heel snel een all-inclusief gevoel.

Vriendelijke gastvrouw Liza. Heerlijk op z'n kleine Finca.

Al snel een leuk contact met medecamperders.

Heeft al onze verwachtingen overtroffen.

De zee was op 3 km afstand, maar prima te doen op de fiets.

Heerlijk gegeten op advies van Liza in de restaurants van La Marina.

Zeker een aanrader om nog eens terug te gaan!

Liza, Eigenaar, 22-10-2018

Hallo Jaap en Diny,

Hartelijk dank voor de mooie review! Het was erg leuk jullie te ontmoeten! Graag tot een volgende keer.

Geweldige eigenaren en prachtige locatie

Benny en Helga
    30-9-2018

Super locatie prachtig aangekleed, schoon sanitair

Liza, Eigenaar, 22-10-2018

Hallo Helga en Nenny,

dank voor de mooie review. We zien elkaar volgend jaar september weer!

Een oase van rust

Kees
    23-9-2018

Bij aankomst viel direct de prettige sfeer op. Rust en ruimte. We hebben de voorste kamer gehuurd en dat is prima bevallen. De keuken hebben we niet gebruikt maar alles zag er keurig uit. Ron en Liza zorgen erg goed voor hun gasten. Écht een aanrader.

Liza, Eigenaar, 1-10-2018
    Hartelijk dank voor je review Kees. We zien je graag weer terug!

Prachtig paradijsje.

Lammy van Duuren
    20-9-2018

Wij kwamen met pech aan op een autoambulance. Op oudejaarsdag.

We werden zo lief en hartelijk ontvangen dat we toch nog heerlijke dagen hebben gehad, ondanks de pech aan onze camper. Wij komen vast nog eens terug in dit prachtige paradijsje. Nog heel erg bedankt Liza en Ron.

Liza, Eigenaar, 1-10-2018
    Hallo Lammy, Hartelijk dank voor je review. We hopen dat jullie nog eens terugkomen maar dan op je eigen wielen!

Hier komen we zeker eens terug!

T. Jansen
    15-9-2018

De perfecte middenweg tussen huren van een huis en verblijf op een camping. Lekker op jezelf, maar toch tussen de mensen. Het appt. met 2 slaapkmrs. is ruim (zowel binnen als buiten), gezellig ingericht, schoon, heeft genoeg opbergruimte en alles is aanwezig (allerlei keuken-gerei, div. maten handdoeken, maar bijv. ook waxine-lichthouders en een Senseo-apparaat). Door de kleinschaligheid is de sfeer onderling gemoedelijk (leven en laten leven) en op het terrein is het heerlijk vertoeven, dankzij rust en ruimte (ook weinig bebouwing rondom) en keuze uit diverse zitjes/bedden op je eigen plek of bij de zwembaden. Alles is goed verzorgd en mozaiek-tegels en palmbomen brengen sfeer. Ook de camping ziet er prima uit. Al op korte afstand (5 min.) winkels en restaurants en ideaal gelegen voor uitstapjes. De eigenaren, Liza en Ron, zijn vriendelijk, zorgzaam, flexibel en service-gericht. Autoverhuur in het dorp was ook prima. Top dus!

Hallo Tamara en boys,

We zijn blij dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. Wij vonden het erg gezellig jullie als gast te hebben.

La Marina scoort een 8,2 uit 10, op basis van 55 reviews