We hebben een aantal aanbieders voor La Marina voor je op een rij gezet:

Reviews over La Marina

Voor herhaling vatbaar

Gerda Gombert,
    19-1-2019

Ons appartement was super schoon, rustig gelegen,balkon met zon!

We werden hartelijk en persoonlijk bejegend, zowel het welkom als tijdens het verblijf.Alles wat we nodig hadden was aanwezig.

Gereisd met partner in december 2018

Heerlijk!

Sabrina van Duuren,
    18-1-2019

Om mijn moeder, die met mijn vader op La Escuera zou verblijven, te verrassen zijn mijn zus en ik naar Alicante gevlogen. Liza kwam ons daar ophalen en bracht ons naar La Marina. Nadat mijn moeder weer wat was bijgekomen van de schrik (mede dankzij Liza wist ze van niets) hebben we een paar heerlijke dagen gehad. We hadden een mooie kamer met een grote badkamer en een balkon. De pooltafel bij het zwembad hebben we goed gebruikt!

Liza is erg gastvrij en behulpzaam.

Binnen een paar minuten loop of fiets je naar een centrum waar wat restaurants en een supermarkt zitten, en er is een park aan de overkant van de weg.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Mooie camping, stug personeel

Paul,
    29-12-2018

Mooi verzorgde camping met prima zwembaden en prachtig binnenbad. Mooi terras en heel schoon sanitair. Huisje dik in orde en heel schoon. Omgeving niet heel mooi hoor. En het stugge Spaanse personeel straalde weinig werkplezier uit. Veel bizarre regeltjes waardoor de kinderen veel dingen niet mochten

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Diny,
    4-12-2018

Reserveer op tijd want er zijn 10 plaatsen. De plaatsen zijn divers. Meerwaarde van de camping is de hacienda waarbinnen zich een appartement en twee hotelkamers bevinden. Fijn als je familie of bekenden wil ontvangen. Dit kan ook in een klein chalet op de camping. Wel tegen betaling natuurlijk. Als laatste: de persoonlijke benadering van de campingeigenaren Liza en Ron is heel fijn.

Gereisd alleenreizend in mei 2018
    Liza, Eigenaar, 30-12-2018
    Dank Diny, het is altijd weer gezellig als jij er bent. Tot snel!

Geweldig !!

Marjolein,
    2-12-2018

Een hele gezellige, kleine en gemoedelijke camping. Die met veel liefde en passie onderhouden wordt.

Gereisd met partner in november 2018
    Liza, Eigenaar, 30-12-2018
    Dank je wel Marjolein! Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad!
La Marina scoort een 8,4 uit 10, op basis van 56 reviews