Sorteren

Reviews over La Marina

Compleet

Fransien Koedoot
    2-6-2018
    Goede plaats om alles te bereiken in omgeving wat een mens nodig heeft: voeding, kleding , restaurantjes, zee, natuur etc etc

Een mooie rustige omgeving met een heerlijk strand

John T
    4-5-2018
    La Marina is een aardige plaats met enorm veel woningen van buitenlanders, mensen die graag een plek onder de zon bezitten naast hun woning in hun eigen, meestal natte en vaak koude land. Voor overwinteraars en verhuurders. Dat bepaalt ook de sfeer. Dat betekent dat er ook de nodige restaurants en supermarkten zijn voor die 'buitenlanders'. Maar La Marina heeft ook mooie wandelgebieden door de duinen en pijnboombossen. Daarnaast grenst het aan een vogelgebied, tevens zoutmeren. Flamingo's dus, Kluten etc. Mooi stranden bovendien, best lekker landerig. Dit is geen schreeuwend en feestend Spanje, maar een mooie rustige plek met veel voorzieningen, wandel- zonaanbid- en fietsmogelijkheden. Het fietsen is overigens niet altijd ongevaarlijk. Kijk vooraf thuis goed waar je veilig kunt fietsen.

mooie omgeving

klaas en rina
    18-10-2015
    La Marina zelf heeft niet zoveel te bieden. stranden zijn mooi (zandstranden). winkelcentra zijn goed met voldoende supermarkten en restaurants. Boulevard is er niet om gezellig te wandelen en een terrasje te pakken. Voor cultuur en en shoppen moet je naar de grotere steden in de omgeving.

leuk spaans dorp

jikke
    10-6-2015
    het dorp heeft alles wat je nodig hebt, van bank, apotheek tot bakker en winkel van sinkel

Een echte vakantie omgeving

M. de Vet
    4-5-2015
    La Marina is een dorpje vol met vakantiehuisjes. Maar toch heeft het veel en diverse gezellige bars / eetgelegenheden. Een allemaal goed betaalbaar. Er heerst een rustige en gezellige sfeer.
La Marina scoort een 8 uit 10, op basis van 55 reviews