Villa Resort Oasis

4 reviews over Villa Resort Oasis in het Nederlands

Paradijsje op aarde

Fam v Zundert & Fam vd Beemd
4-8-2015

Wat hebben we genoten in onze prachtige accommodatie 8-personen. Voorzien van alle gemakken. Elke dag vers brood, badkamer elke dag schoon gemaakt, veel ruimte en vriendelijk personeel. Vooral Roberto deed alles om ons het naar de zin te maken. Valencia en strand op 20 minuten. Wij vinden wel dat je in dit resort niet zonder auto kunt. Resort ligt op een kwartier van de luchthaven, prima! Klein verbeterpuntje, wij hadden geluk met ligstoelen aan het zwembad, er is plaats genoeg voor wat meer ligstoelen. Dat zou fijner zijn maar verder kunnen wij niets bedenken. Echt een aanrader! Groetjes Fam. Van Zundert & Fam. Van den Beemd

jp perez, manager, 15-6-2016
dag … We willen jou graag bedanken voor het delen van je ervaring met ons en andere reizigers! We zijn verheugd te horen dat je hebt genoten van je tijd bij ons, van het vers geleverde brood tot het vriendelijke personeel! We zullen jouw complimenten zeker melden aan Roberto! Ook willen we je bedanken voor je tip, we hebben intussen meer ligstoelen zodat er voor iedereen een plek is om te relaxen aan het zwembad! We hopen je nogmaals te verwelkomen en je een fantastische vakantie te verzorgen!

Heerlijke plek in typisch Spaanse oase

Kees Tillema
2-5-2014

Dit resort is kleinschalig en luxueus van opzet. Goed zwembad, uitstekende tennisbaan, gratis fietsen en elke ochtend vers brood aan de deur. Behulpzaam personeel.

Na een meningsverschil met een personeelslid over de financiële afrekening reageerde de eigenaar zeer adequaat en klantvriendelijk. Hulde voor dit resort!

jp perez, manager, 15-6-2016
We zijn verheugd om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons! We hebben de faciliteiten voor kinderen uitgebreid en hiervoor een excellence award gekregen als kindvriendelijk resort, de huisjes werden intussen allemaal heringericht , waardoor we ook voor inrichting en kindvriendelijkheid uw maximumscore hopen te krijgen bij uw volgend bezoek! nogmaals, bedankt om je ervaring met ons te delen !

Geweldige plek

Jaap van Gent
4-9-2013

Ruim een week heerlijk genoten van de rust, het kleine parkje met alle luxe en mooie kleine villa. Ruim huis met woonkamer binnen en buiten, ruime keuken en slaapkamers. Inrichting is gedateerd, maar alles is netjes en werkt.

Kids hebben genoten van de 2 zwembaden en park.

Vanaf hier ben je razendsnel in hartje Valencia (wel met een autootje) om de stad te ontdekken.

Aanrader!

JP PEREZ, manager, 15-6-2016
We zouden je graag willen bedanken voor je comment want het is door meningen zoals die van jou dat we de villas één voor één helemaal in het nieuw gestoken hebben. De verbeteringen hebben een excellence award opgeleverd en we zouden je heel graag nog eens opnieuw ontvangen om je van de verbeteringen te laten genieten. Aarzel niet om onze website eens een bezoekje te brengen of om ons te contacteren voor meer informatie. Nogmaals bedankt voor je comment en we hopen je nog eens te kunnen ontvangen in de nabije toekomst!

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Oasis voor je op een rij gezet:

De tuin is zeer goed onderhouden en heeft twee zwembaden/tennisbaan. Echter de huizen zijn zeer gedateerd (slechte bedden, niet altijd warm water) en de schoonmaak laat de wensen over. De prijs - kwaliteit verhouding (in juli 1200 euro per week) is naar mijn mening te hoog.

JP PEREZ, manager, 15-6-2016
We zouden u willen bedanken omdat uw comment ons mee heeft doen beslissen om alle huizen volledig in het nieuw te steken. nieuwe badkamer, nieuwe keuken, nieuwe kamers en bedden. we werken intussen ook met een gespecialiseerde firma om alles kraaknet te houden, hopelijk komt u ons in de nabije toekomst nog eens bezoeken om de verbeteringen te ervaren,

We hebben een aantal aanbieders voor Resort Oasis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Resort Oasis in La Eliana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Resort Oasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Resort Oasis scoort een 8.6 uit 10 op basis van 4 reviews.