Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Jijona

9.3Fenomenaal

• 8.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

124 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 2018
    9Anja11-06-2018

Fantastisch!

Het is een leuk met smaak ingericht huis. Het huis staat elders op het grote terrein zodat je vertier kunt opzoeken wanneer jij dat wilt. Wij hebben ‘s ochtend gebruik gemaakt van de smoothieservice. Elke ochtend een andere smoothie! Anna en Cees zijn heel enthousiaste en gastvrije mensen. We hebben meerdere keren van de mogelijkheid gebruik gemaakt mee te eten. Heerlijk! Het was zo leuk dat we ons verblijf hebben verlengd. Aanrader!

• 10Nicoline09-06-2018

Paradijs!!

Finca les coves is een indrukwekkend groot landgoed in the middle of nowhere en heeft toch alles wat je nodig hebt om er noooooit meer weg te willen: (zout) zwembad, werkelijk prachtige en sfeervolle safaritenten met een geweldig barretje en ontzettend lieve mensen die je verwennen maar ook je ruimte en rust gunnen. Mocht je toch rusteloos worden dan biedt het gebied alles wat je nodig hebt: strand, bergen, uitzichten, natuur en cultuur.

• 9Marlous15-05-2018

Geweldig !

Geweldig ! Relax en chill ! kinderen van 12, 11 en 8 ook goed vermaakt. Goede sfeer en gezellig aanschuiven als je zin hebt (en nog lekker ook!). We hopen zeker terug te komen ! De tent ook zo leuk aangekleed, echt moeite voor de aankleding gedaan.

• 10Amara van der Ree15-05-2018

Amazing

Finca les Coves is een paradijs in Xixona, voor jong en oud. ‘Jong’ is er alleen in de mei- en zomervakantie, buiten deze vakanties hoor je dus echt alleen het ruisen van de wind door de bomen en het getsjirp van vogels. Je bent omgeven door prachtige natuur, waar je wandelingen in kunt maken van 1,5, 2 of 3 uur langs de routes welke Anna en Cees hebben uitgezet, op eigen terrein, dus de kans dat je iemand tegenkomt is zeer klein. Na een wandeling kun je neerploffen op een van de comfy ligstoelen aan het zwembad, of ronddobberen op een floatie, mét een mojito in je hand. ‘S avonds kun je aanschuiven voor het diner, met oa Cees zijn yummy pasta en goedgevulde salades van Anna.
    Als je de volgende ochtend ontwaakt wordt er een lekkere en gezonde smoothie bezorgd als je de smoothie service besteld hebt, dit is zeker aan te raden. Anna en Cees ontvangen je met open armen in hun paradijs en zorgen dat het je aan niets ontbreekt

• 9Esther13-05-2018

Paradijsje in Spanje

Echt een heerlijk verblijf gehad. De plek is heel rustgevend door de natuur & ambiance. Op het terrein heb je verschillende locaties waar je kan verblijven. Alles ziet er ook heel leuk gestyled uit door Anna & Cees. In de omgeving kan je ook veel kanten op, wandelen, surfen, paardrijden of yoga op het terras. Echt een aanrader!

• 10Familie de Waard12-05-2018

Wij komen dolgraag terug!

Wij kunnen dit verblijf iedereen die van de natuur houd van harte aanbevelen. Met of zonder kinderen en met of zonder hond (en). Als je erop uit wil of juist wil luieren. Zelf waren wij hier met twee kinderen en twee honden.

We werden hartelijk ontvangen door de nieuwe gastheer en gastvrouw van dit werkelijk fantastisch landgoed. Ons huis was ruim, gezellig en leuk ingericht. Met een veldboeketje op tafel en een aperitiefje in de koelkast voelden we ons direct thuis bij aankomst.

De beide terrassen waren heerlijk om op te zitten en met een magnifiek uitzicht. Wat een oase van rust. Veel meer hebben wij eigenlijk niet nodig. Desondanks hebben we ook genoten van het zwembad, lounchehoek, vuurplaats en barretje in het centrale gedeelte. Ook hebben Kees en Anne een aantal keren echt heerlijk voor ons gekookt.

De twee weken dat wij hier waren vlogen om maar waren eigenlijk nog niet genoeg. We komen dan ook graag nog een keer terug!

• 9Mieke11-05-2018

Comfort, rust en gastvrijheid op toplocatie!

Een prachtige plek, waar je midden in de natuur, in alle rust en luxe kunt genieten van een heerlijke vakantie waarbij Anna en Cees je van alles kunnen voorzien. De accomodaties zijn stuk voor stuk in perfecte staat, schoon, luxe en ruim met een fris interieur. Eindeloos wandelen, een prachtig terras met groots uitzicht, vuurplek en zwembad; alles op het terrein is ook in topstaat waarbij de gezelligheid van de dieren en de gastvrijheid van Anna en Cees je vakantie afmaken.

• 8Eetgelegenheden

• 9Joyce10-05-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Via social media kwam ik Finca Les Coves tegen en voor mij zag het eruit als de ultieme getaway om te relaxen en te genieten van de Spaanse natuur. Deze rust heb ik zeker gekregen. Mijn vriend ik verbleven in een van de safaritenten en dit was onze eerste ervaring met glamping. Veel privacy, mooie natuur en elke morgen kregen we zelfs homemade smoothies om de dag mee te beginnen. Geschikte accommodatie voor mensen met en zonder kinderen. Tijdens zonnig weer is het ook heerlijk om te relaxen bij het zwembad - zeker met een lekkere cocktail gemaakt door de eigenaar. Verder maakte de huisdieren, twee honden en twee katten, deze accommodatie echt compleet voor mij!

Eigenaren hebben veel passie en hart voor de zaak en dat zie je in alles terug. Wij willen volgend zeker weer terugkomen en raden Finca Les Coves zeker aan bij onze vrienden!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Raoul09-05-2018

Genoten van de unieke omgeving en relaxte sfeer!

Heel mooi gelegen landgoed in de bergen, maar toch dichtbij leuke dorpjes en het strand. Voor ons was het de perfecte combi tussen het gevoel van kamperen in het mooie landschap, maar wel de luxe met je eigen toilet-/douche gebouwtje naast de sfeervol aangeklede safaritent. Ook nog een eigen bbq en gasfornuis, zwembad, leuke chillplekjes en een barretje, waar de gastheer en -vrouw écht goeie Mojito's maakten en lekker eten kookten. Zeker een plek waar we naar terug gaan en die we nu tippen aan vrienden/familie!

• 10Marlous06-05-2018

Geweldig !

Geweldig gehad! Back to basic maar dan wel met een heerlijk zwembad en supermooie en gezellige tent! De ligging van de accomodaties is geweldig! We hebben genoten van o.a. de avonden aanschuiven bij het eten, wandelen en Valencia ! Onze kinderen van 12, 11 en 8 hebben ook heerlijk kunnen chillen :) bedankt Anna en Cees voor de mooie week !

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan