Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Jijona

9.3Fenomenaal

• 8.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

124 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 10Nelleke Poorthuis05-06-2019

Tijd van m'n leven gehad

Ik bezocht de yoga en wijn retreat van Finca Les Coves en heb echt de tijd van mijn leven gehad. Wat een prachtige plek en wat zijn Anna en Cees fijne mensen! Je voelt meteen hoeveel liefde zij in deze plek gestoken hebben. Ook het eten dat Sander voor ons kookte was verrukkelijk. Na een paar dagen Finca Les Coves ben ik echt helemaal zen en tot rust gekomen. Maar er was ook genoeg actiefs te doen: yoga, een mooie hike in de omgeving, een bezoekje aan El Salt en natuurlijk een duik in het fijne zwembad. Ik kom zeker nog eens terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9BOOG05-06-2019

Over elk detail is met liefde nagedacht

Opstaan in de ochtend met het geluid van heel veel vogeltjes - of toch even kijken hoe het gaat met de lieve biggetjes Pip en Lula? Finca les Coves is een paradijs voor natuurliefhebbers. Het uitzicht op de bergen is feneomenaal en zodra je op het terrein stapt kun je niets anders doen dan je zorgen achter je laten.

De yogalessen die op de finca worden georganiseerd zijn super fijn evenals de vega maaltijden die je kunt eten. In de buurt is het een aanrader om een bezoekje te brengen aan El salt - een mooi natuurlijk water.

Aan zon geen gebrek maar verkoeling kun je gelukkig vinden in het zoutwaterzwembad. Ik kan niet wachten om in het najaar weer terug te komen.

Alleenreizend

• 9Laura23-01-2019

Unieke vrijheid en rustplek, Paradijs op aarde,

Deze vakantie in 2018 was onze 6e keer op de Finca, het jaarlijks Walhala waar we het hele jaar naar uitkeken. Ook dit jaar héérlijk 3 wkn genoten van deze prachtig gelegen privé finca met alle rust en stilte die je je kan wensen. Ook al was het oktober, de ochtenden in je nachtkleding heerlijk ontbijten in de opkomende zon op de patio is een droom, elke keer weer. Minpuntje was wel de douche, schijnbaar vond deze dat je moest variëren in temperatuur en was een constante warme douche niet echt mogelijk, niet echt een probleem met deze buitentemperaturen, maar toch :). Onze drie honden hadden vanaf dag 1 de tijd van hun leven!! Zo heerlijk om ze zo vrij en happy te zien, elke dag mogen loslopen, elke dag een mooie ochtend wandeling langs de bergwand.... ook voor de honden was het een paradijs op aarde :)

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 2018
    9Marieke25-10-2018

Wauw!

Wat een fijne plek is dit! Een prachtige tent op een mooie locatie met een goede balans tussen luxe en het campinggevoel. Tevens heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke smoothies s ochtends.

• 10Michelle24-10-2018

Na thuiskomst meteen heimee!

Geweldig mooie plek van een geweldig mooi stel! Bij aankomst kwam er meteen een oase van rust over me heen. Alles is super schoon en de smoothies zijn heerlijk elke ochtend. Ook het drie-gangen diner is zeker een aanrader om bij aan te sluiten. Ook is er ruimte om te sporten, zwemmen, hiken en spelen met de lieve hondjes. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

• 9Frank13-10-2018

Heerlijk rustig verblijf, genoten!

Heerlijke week op de Finca gehad. Casa El Caracol is echt een heerlijk en ruim huis met een fantastisch bed (en master bedroom). Je kunt er prima met een groot gezin zitten. Je hebt er ook alle rust en privacy. Enig minpuntje aan het huis is de badkamer: de douche leidde een beetje zijn eigen leven qua temperatuur en je toiletpapier kan niet worden doorgespoeld, maar moet in een prullenbakje ernaast (was overigens minder onfris als ik van tevoren dacht). Het dichtstbijzijnde dorp is een kwartiertje rijden, maar daar is dan ook wel alles te verkrijgen, van supermarkt tot bakkertje. Nederlandse eigenaren jong en heel vriendelijk. Toen wij er waren werd de Finca overigens louter door Nederlanders bezocht.

• 10Corine07-09-2018

Leven als god in.. Spanje

Met onze twee zoontjes (van 6 en 8 jaar) hebben we in de meivakantie een heerlijke tijd gehad op de finca. Wat een prachtige plek! De mooie safaritenten zijn superleuk ingericht en we hadden een eigen sanitair huisje naast de tent, hoe fijn is dat. Vanuit de hangmat uitkijkend op de mooie vallei zeiden we, dit is leven als god in Spanje. Cees en Anna zijn erg gastvrij, kunnen goed koken, zijn creatief en weten het gezellig te maken. De jongens hebben erg leuk met de honden gespeeld, keken 's ochtends uit naar de smi-sma-smoothie service en hebben zich goed vermaakt in het prachtige zwembad. Normaal gesproken schrijven we geen reviews, maar voor deze plek maken we echt een uitzondering. Cees en Anna hebben van de finca een paradijs op aarde gemaakt.

• 10Eetgelegenheden

• 9Kristel09-08-2018

Vakantie paradijsje

We hebben het heerlijk gehad, 2 weken in safaritent ‘Sonrisa’ op Finca les Coves. Smaakvol ingerichte en extreem grote tent, kraakhelder sanitair en veel privacy. Voor gezelligheid en aanspraak is er het zwembad en barretje, of de regelmatig door de leuke enthousiaste eigenaren georganiseerde dinertjes. Genoeg te doen in de bergachtige omgeving, mooie ruime stranden op half uurtje rijden. Maar voor het ultieme relaxen hoef je de finca zeker niet af!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam van paassen08-08-2018

Geweldig

Een heerlijke plek om te vertoeven, zowel de natuur als de tent zelf, deze is met veel zorg ingericht en voorzien van alle gemakken. Veel privacy, maar je hebt ook de mogelijkheid om andere gezinnen op te zoeken bij het zwembad of bij een van de activiteiten. Anna en Cees hebben een goede balans gevonden als gastheer/-vrouw, ze leggen de gasten in de watten, doen mee maar op een bescheiden manier. Dat zorgt ervoor dat je je als gast heel welkom maar ook heel erg thuis voelt. Wij hebben hier echt genoten, van het fenomenale uitzicht, het zwembad, de etentjes en de sportieve zctiviteiten. Een dikke aanrader wat ons betreft!

• 8Eetgelegenheden

• 9Raymond18-07-2018

Heerlijk genieten!

Prachtig plekje en fantastisch mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Anna en Cees hebben er een klein paradijsje van gemaakt en zijn fantastische gastvrouw/heer. Goede tips, gezellige buiten eten bij de bar en proberen je het echt naar de zin te maken, zonder te aanwezig te zijn. Dank je wel voor een fijne week!

Met oudere kinderen

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan