Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

124 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 10Karlijn07-06-2019

Hier wil ik elk kwartaal wel tot rust komen!

In mijn uppie een yoga & wine retreat geboekt. Ontzettend mooie plek, heel relaxed, sfeervol.. en dat eten....! Zalig! Echt een super aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

• 9BOOG05-06-2019

Over elk detail is met liefde nagedacht

Opstaan in de ochtend met het geluid van heel veel vogeltjes - of toch even kijken hoe het gaat met de lieve biggetjes Pip en Lula? Finca les Coves is een paradijs voor natuurliefhebbers. Het uitzicht op de bergen is feneomenaal en zodra je op het terrein stapt kun je niets anders doen dan je zorgen achter je laten.

De yogalessen die op de finca worden georganiseerd zijn super fijn evenals de vega maaltijden die je kunt eten. In de buurt is het een aanrader om een bezoekje te brengen aan El salt - een mooi natuurlijk water.

Aan zon geen gebrek maar verkoeling kun je gelukkig vinden in het zoutwaterzwembad. Ik kan niet wachten om in het najaar weer terug te komen.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 9Eva04-07-2016

Altijd opnieuw !

Alles is TipTop verzorgd, geen enkele klacht waar zij iets aan kunnen veranderen -het weer-...

• 10Karen25-04-2016

Prachtig, laat een diepe indruk na...

Prachtige omgeving in de bergen, met uitzichten waar je nooit genoeg van krijgt. Je kan er urenlang in de natuur wandelen, en genieten van alle geuren en kleuren die je maar blijven verrassen. Ook mijn hond genoot er met volle teugen van. De eigenaars zijn lieve, warme mensen die er duidelijk alles aan doen om je verblijf onvergetelijk mooi te maken. Verder is alles ook nog eens schoon/ proper en heel warm en stijlvol ingericht... Zeker voor herhaling vatbaar dus!

• 10Staat v/h sanitair

• 10Rainier van Lieshout04-05-2014

Geweldig Paradijs

Kan eigenlijk niet wachten om mijn komende vakantie weer heerlijk hier twee weken te vertoeven. Geweldig vakantie adres !! Vriendelijke eigenaren!

• 10Staat v/h sanitair

Alleenreizend

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan