Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

124 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 10Wouter17-10-2019

Een parel

Finca Les Coves is een pareltje. Het is kleinschalig, sfeervol met prachtige panoramisch uitzicht waar je ook bent en ten alle tijden enorm veel privacy. De eigenaren Cees en Anna maken samen met Sander je verblijf tot een feestje. Verse Smoothies in de ochtend tot geweldig lekker eten op vaste avonden in de week. Ver weg van massa-tourisme maar genoeg uitvalmogelijkheden tot strand, bezienswaardigheden en natuurlijk de prachtige natuur. GO!

• 9Anouk06-06-2019

Wauw!

Finca les Coves is een prachtige plek om naar toe te gaan! De mooie foto’s kloppen en deze plek is in het echt nog mooier! De finca ligt in de bergen en alle plekken hebben een super mooi uitzicht. Wij sliepen in casa Caracol. Een fijn huis met terras, hangmat, dakterras (perfect voor sterren ‘s nachts te kijken) en een prachtige “master bedroom”.
    De yoga lessen tijdens de wine & yoga retreat waren ontspannend, fijn en met een heel mooi uitzicht. Cees en Anna zijn hele warme en leuke gastheer en -vrouw! Ze zijn gastvrij, voelen goed aan waar je behoefte aan hebt en je merkt hoeveel liefde zij in de finca hebben gestoken. En dan zijn er nog de schattige varkentjes, de vrolijke honden, het verkoelend zwembad, verschillende hikes in de buurt, de heerlijke vega(n) maaltijden van Sander !! Ik kom heel graag nog eens terug :)

• 7Staat v/h sanitair

• 10Nelleke Poorthuis05-06-2019

Tijd van m'n leven gehad

Ik bezocht de yoga en wijn retreat van Finca Les Coves en heb echt de tijd van mijn leven gehad. Wat een prachtige plek en wat zijn Anna en Cees fijne mensen! Je voelt meteen hoeveel liefde zij in deze plek gestoken hebben. Ook het eten dat Sander voor ons kookte was verrukkelijk. Na een paar dagen Finca Les Coves ben ik echt helemaal zen en tot rust gekomen. Maar er was ook genoeg actiefs te doen: yoga, een mooie hike in de omgeving, een bezoekje aan El Salt en natuurlijk een duik in het fijne zwembad. Ik kom zeker nog eens terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 9Laura23-01-2019

Unieke vrijheid en rustplek, Paradijs op aarde,

Deze vakantie in 2018 was onze 6e keer op de Finca, het jaarlijks Walhala waar we het hele jaar naar uitkeken. Ook dit jaar héérlijk 3 wkn genoten van deze prachtig gelegen privé finca met alle rust en stilte die je je kan wensen. Ook al was het oktober, de ochtenden in je nachtkleding heerlijk ontbijten in de opkomende zon op de patio is een droom, elke keer weer. Minpuntje was wel de douche, schijnbaar vond deze dat je moest variëren in temperatuur en was een constante warme douche niet echt mogelijk, niet echt een probleem met deze buitentemperaturen, maar toch :). Onze drie honden hadden vanaf dag 1 de tijd van hun leven!! Zo heerlijk om ze zo vrij en happy te zien, elke dag mogen loslopen, elke dag een mooie ochtend wandeling langs de bergwand.... ook voor de honden was het een paradijs op aarde :)

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 2018
    10Michelle24-10-2018

Na thuiskomst meteen heimee!

Geweldig mooie plek van een geweldig mooi stel! Bij aankomst kwam er meteen een oase van rust over me heen. Alles is super schoon en de smoothies zijn heerlijk elke ochtend. Ook het drie-gangen diner is zeker een aanrader om bij aan te sluiten. Ook is er ruimte om te sporten, zwemmen, hiken en spelen met de lieve hondjes. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

• 10Nicoline09-06-2018

Paradijs!!

Finca les coves is een indrukwekkend groot landgoed in the middle of nowhere en heeft toch alles wat je nodig hebt om er noooooit meer weg te willen: (zout) zwembad, werkelijk prachtige en sfeervolle safaritenten met een geweldig barretje en ontzettend lieve mensen die je verwennen maar ook je ruimte en rust gunnen. Mocht je toch rusteloos worden dan biedt het gebied alles wat je nodig hebt: strand, bergen, uitzichten, natuur en cultuur.

• 10Amara van der Ree15-05-2018

Amazing

Finca les Coves is een paradijs in Xixona, voor jong en oud. ‘Jong’ is er alleen in de mei- en zomervakantie, buiten deze vakanties hoor je dus echt alleen het ruisen van de wind door de bomen en het getsjirp van vogels. Je bent omgeven door prachtige natuur, waar je wandelingen in kunt maken van 1,5, 2 of 3 uur langs de routes welke Anna en Cees hebben uitgezet, op eigen terrein, dus de kans dat je iemand tegenkomt is zeer klein. Na een wandeling kun je neerploffen op een van de comfy ligstoelen aan het zwembad, of ronddobberen op een floatie, mét een mojito in je hand. ‘S avonds kun je aanschuiven voor het diner, met oa Cees zijn yummy pasta en goedgevulde salades van Anna.
    Als je de volgende ochtend ontwaakt wordt er een lekkere en gezonde smoothie bezorgd als je de smoothie service besteld hebt, dit is zeker aan te raden. Anna en Cees ontvangen je met open armen in hun paradijs en zorgen dat het je aan niets ontbreekt

• 9Esther13-05-2018

Paradijsje in Spanje

Echt een heerlijk verblijf gehad. De plek is heel rustgevend door de natuur & ambiance. Op het terrein heb je verschillende locaties waar je kan verblijven. Alles ziet er ook heel leuk gestyled uit door Anna & Cees. In de omgeving kan je ook veel kanten op, wandelen, surfen, paardrijden of yoga op het terras. Echt een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Mieke11-05-2018

Comfort, rust en gastvrijheid op toplocatie!

Een prachtige plek, waar je midden in de natuur, in alle rust en luxe kunt genieten van een heerlijke vakantie waarbij Anna en Cees je van alles kunnen voorzien. De accomodaties zijn stuk voor stuk in perfecte staat, schoon, luxe en ruim met een fris interieur. Eindeloos wandelen, een prachtig terras met groots uitzicht, vuurplek en zwembad; alles op het terrein is ook in topstaat waarbij de gezelligheid van de dieren en de gastvrijheid van Anna en Cees je vakantie afmaken.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Anouk Beusink26-08-2016

Heerlijk ontspannend in de natuur.

Ik was samen met mijn familie en de hond op vakantie daar. Hele mooie rustgevende omgeving. Echt een plek om nog vaker terug te komen

Met vrienden

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan