Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Jijona

9.3Fenomenaal

• 8.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

122 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 8Michel30-08-2019

Mooie plek in de natuur

Afgelopen zomer hier geweest. Mooie plek midden in de natuur. Mooie wandelroutes uitgezet rondom het parkje. Paar keer in de week kan je vegatarisch mee-eten. Wat wij wel raar vonden was dat de gastvrouw en heer vlak na het eten opstapte om terug naar hun plekje te gaan? Dat vonden wij wel vreemd als de gasten nog aan tafel zitten. Alle lof over Sander ..... die man is zo cool! Komt z’n afspraken na en heeft een enorme positieve drive en dynamiek!!! Voor onze kids was het wel stil... we hebben de hele week geen een enkel ander kindje gezien. Dat was jammer maar hebben ons alsnog wel vermaakt met de huurauto.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 9Familie Willemsen05-08-2019

Hele relaxte en unieke plek!

Hele relaxte tijd gehad bij Anna en Cees. Prachtige plek met nog mooiere views en sterrenhemels, veel privacy, fijn zoutwater zwembad, heerlijke en gezellige etentjes, topstart van de dag met verse smoothies, voor de kinderen alle ruimte om zelf rond te struinen.

Wij sliepen twee weken in één van de twee safaritenten: super en stijlvol ingericht, erg ruim, met eigen sanitair en afwasplek én een topterras waar een heerlijk windje waaide. De omgeving is leuk met verschillende mooie stranden, oude dorpjes (Altea / Villajoyosa) en steden als Alicante en Valencia in de buurt. Alle ingrediënten voor een toptijd, mét en zonder kids.

• 2018
    9Frank13-10-2018

Heerlijk rustig verblijf, genoten!

Heerlijke week op de Finca gehad. Casa El Caracol is echt een heerlijk en ruim huis met een fantastisch bed (en master bedroom). Je kunt er prima met een groot gezin zitten. Je hebt er ook alle rust en privacy. Enig minpuntje aan het huis is de badkamer: de douche leidde een beetje zijn eigen leven qua temperatuur en je toiletpapier kan niet worden doorgespoeld, maar moet in een prullenbakje ernaast (was overigens minder onfris als ik van tevoren dacht). Het dichtstbijzijnde dorp is een kwartiertje rijden, maar daar is dan ook wel alles te verkrijgen, van supermarkt tot bakkertje. Nederlandse eigenaren jong en heel vriendelijk. Toen wij er waren werd de Finca overigens louter door Nederlanders bezocht.

• 10Corine07-09-2018

Leven als god in.. Spanje

Met onze twee zoontjes (van 6 en 8 jaar) hebben we in de meivakantie een heerlijke tijd gehad op de finca. Wat een prachtige plek! De mooie safaritenten zijn superleuk ingericht en we hadden een eigen sanitair huisje naast de tent, hoe fijn is dat. Vanuit de hangmat uitkijkend op de mooie vallei zeiden we, dit is leven als god in Spanje. Cees en Anna zijn erg gastvrij, kunnen goed koken, zijn creatief en weten het gezellig te maken. De jongens hebben erg leuk met de honden gespeeld, keken 's ochtends uit naar de smi-sma-smoothie service en hebben zich goed vermaakt in het prachtige zwembad. Normaal gesproken schrijven we geen reviews, maar voor deze plek maken we echt een uitzondering. Cees en Anna hebben van de finca een paradijs op aarde gemaakt.

• 10Eetgelegenheden

• 9Kristel09-08-2018

Vakantie paradijsje

We hebben het heerlijk gehad, 2 weken in safaritent ‘Sonrisa’ op Finca les Coves. Smaakvol ingerichte en extreem grote tent, kraakhelder sanitair en veel privacy. Voor gezelligheid en aanspraak is er het zwembad en barretje, of de regelmatig door de leuke enthousiaste eigenaren georganiseerde dinertjes. Genoeg te doen in de bergachtige omgeving, mooie ruime stranden op half uurtje rijden. Maar voor het ultieme relaxen hoef je de finca zeker niet af!

• 10Staat v/h sanitair

• 9Fam van paassen08-08-2018

Geweldig

Een heerlijke plek om te vertoeven, zowel de natuur als de tent zelf, deze is met veel zorg ingericht en voorzien van alle gemakken. Veel privacy, maar je hebt ook de mogelijkheid om andere gezinnen op te zoeken bij het zwembad of bij een van de activiteiten. Anna en Cees hebben een goede balans gevonden als gastheer/-vrouw, ze leggen de gasten in de watten, doen mee maar op een bescheiden manier. Dat zorgt ervoor dat je je als gast heel welkom maar ook heel erg thuis voelt. Wij hebben hier echt genoten, van het fenomenale uitzicht, het zwembad, de etentjes en de sportieve zctiviteiten. Een dikke aanrader wat ons betreft!

• 8Eetgelegenheden

• 9Marlous15-05-2018

Geweldig !

Geweldig ! Relax en chill ! kinderen van 12, 11 en 8 ook goed vermaakt. Goede sfeer en gezellig aanschuiven als je zin hebt (en nog lekker ook!). We hopen zeker terug te komen ! De tent ook zo leuk aangekleed, echt moeite voor de aankleding gedaan.

• 10Familie de Waard12-05-2018

Wij komen dolgraag terug!

Wij kunnen dit verblijf iedereen die van de natuur houd van harte aanbevelen. Met of zonder kinderen en met of zonder hond (en). Als je erop uit wil of juist wil luieren. Zelf waren wij hier met twee kinderen en twee honden.

We werden hartelijk ontvangen door de nieuwe gastheer en gastvrouw van dit werkelijk fantastisch landgoed. Ons huis was ruim, gezellig en leuk ingericht. Met een veldboeketje op tafel en een aperitiefje in de koelkast voelden we ons direct thuis bij aankomst.

De beide terrassen waren heerlijk om op te zitten en met een magnifiek uitzicht. Wat een oase van rust. Veel meer hebben wij eigenlijk niet nodig. Desondanks hebben we ook genoten van het zwembad, lounchehoek, vuurplaats en barretje in het centrale gedeelte. Ook hebben Kees en Anne een aantal keren echt heerlijk voor ons gekookt.

De twee weken dat wij hier waren vlogen om maar waren eigenlijk nog niet genoeg. We komen dan ook graag nog een keer terug!

• 10Marlous06-05-2018

Geweldig !

Geweldig gehad! Back to basic maar dan wel met een heerlijk zwembad en supermooie en gezellige tent! De ligging van de accomodaties is geweldig! We hebben genoten van o.a. de avonden aanschuiven bij het eten, wandelen en Valencia ! Onze kinderen van 12, 11 en 8 hebben ook heerlijk kunnen chillen :) bedankt Anna en Cees voor de mooie week !

• 8Eetgelegenheden

• Oude reviews

10Jocelyn Wedding24-08-2016

Beste camping waar ik ooit ben geweest!!

Perfecte service, zeer vriendelijk, schone camping, zwembad was heerlijk, voor de kinderen ook een geweldige plek oom hun vakantie door te brengen

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan