Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

123 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 10Geraldine15-08-2019

Waanzinnige plek!

We hebben een geweldig verblijf gehad. De ligging van de Finca is fantastisch! Je komt er aan de ene kant helemaal tot rust en aan de andere kant is er volop gezelligheid bij de bar en de pool. Veel aandacht voor styling en details. Heel comfortabel en laagdrempelig. Top plek waar we echt zo naar terug zouden gaan.

• 10Eetgelegenheden

• 9Christa04-08-2019

Sfeervol gestyled vrijstaand huis met uitzicht!

Wij verbleven in Casa el Caracol: een mooi gestyled vrijstaand huis in de natuur met uitzicht op Jijona. Prettige binnenplaats met hangmat, loungebank en overdekte eettafel. Op het huis is nog een terras met loungebank, maar hartje zomer is het daar overdag te warm om te zitten. Wij hebben genoten van de ruimte en vrijheid van deze plek en de mogelijkheid om deel te nemen aan de yoga lessen, het zwembad te bezoeken en de dagelijkse smoothie-service. De master slaapkamer was heerlijk ruim en sfeervol. Door de luiken en ramen overdag dicht te houden en weer open te zetten aan het eind van de dag, is het huis goed koel te houden. De douche moet je leren kennen wat betreft mengen van warm en koud water; dat was iets minder prettig. Cees en Anna zijn gedreven, enthousiast en ondernemend. Wij wensen hen een mooie toekomst toe met Finca les Coves.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2018
    9Raymond18-07-2018

Heerlijk genieten!

Prachtig plekje en fantastisch mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Anna en Cees hebben er een klein paradijsje van gemaakt en zijn fantastische gastvrouw/heer. Goede tips, gezellige buiten eten bij de bar en proberen je het echt naar de zin te maken, zonder te aanwezig te zijn. Dank je wel voor een fijne week!

• 2017
    9S, E, M, N, S27-07-2017

Rust, Natuur, Ruimte, Relaxed en Gastvrij

Met een woord LOF !! We love it in al zijn elementen. De ruimte, de rust en de natuur gaven ons het ultieme gevoel van vrijheid. Maar ook de gastvrijheid heeft hiertoe aan bij gedragen. Zalig Zalig Zalig. Wij, een gezin met 3 kinderen(wat ouder), hebben volop genoten. S'morgens lekker op ons gemak wakker worden en ontbijten onder de veranda en daarna heerlijk rustig verder ontwaken bij het zwembad beneden. S'middags gingen wij vaak naar een strandje (30/40 min rijden). Begin avond weer naar het huisje en dan lekker op de buiten bbq kokkerellen. Of een dagje Valencia of Allicante of de jeepsafari of boogschieten of heerlijk genieten van het diner van de gastvrouw. Maar ook de wandeling door de bergen was adembenemend. In een woord WAUW.

• Oude reviews

8Laurine Buttner-Cornelissen30-05-2016

Heerlijke plek om te genieten van rust en natuur

Een warm welkom door Addy en Wilco! zeer mooie ingerichte tent waar het aan niets ontbrak. Heerlijke plek ook voor de kinderen, zwembad, pingpongtafel, jeepsafari (door Wilco enthousiast geregeld), spelavond met de andere kinderen die te gast waren. Gezellige, en vooral lekkere paella - avond (gemaakt door Addy). Al met al een heerlijke plek met voor ieder wat wils!

• 10Manon & Niyara12-09-2015

magnifique

In 1 woord geweldig ! Gelegen in de heuvels van Jijona, een prachtige locatie, ze hebben er een bijzondere plek van gemaakt. Er ontbreekt je werkelijk aan niets. Heerlijke rustige plek waar je zalig kunt ontspannen, een duik kunt nemen in het zwembad, relaxen aan de bar of spelletjes spelen in het lounge gedeelte. Ook kun je 2x per week genieten van de geweldige kookkunsten van Addi, gezellig met z'n allen aan een grote tafel. Verder is er in de omgeving binnen 15-20 minuten genoeg te doen, het strand van El Campello met zijn leuke boulevard en heerlijke restaurantjes, de stad Alicante, Benidorm, Elche, Valencia, steden allemaal relatief dichtbij. Maar ook Wilco organiseert leuke activiteiten zoals met de jeep door de heuvels, wandeltochten of spelletjes/activiteiten voor de jeugd. Ik zeg een echte aanrader en door Addi & Wilco voel je je er thuis & zeer welkom. Wij hebben een fantastische vakantie gehad en genoten in hoofdletters.

• 10Kirsten Wierenga27-08-2015

Rust/Relaxed

Ik, mijn man en zoon van 15 jaar hebben ons prima vermaakt.Wat een heerlijke rustige omgeving.Vanuit Jijona kon je alle kanten op.Het was er warm maar de avonden koelde heerlijk af. Wij verbleven in de safaritent.Gezellig meegegeten en genoten van Addi haar kook kunsten. Leuke manier om de andere gasten te leren kennen. Wilco heeft een leuke 6 kamp georganiseerd voor de kinderen (waren allemaal rond de 15 jaar).Hebben onder begeleiding een Safaritocht met wandeling gemaakt en zijn gaan boogschieten. Min punten heb ik niet, Ik heb gewoon genoten veel gelezen en heerlijk Spaans gegeten in El Campello waar ook een heerlijk strand is. Addi,Wilco en Justin zijn lieve mensen die het de gasten graag naar de zin maken. Wij willen zeker nog een keer terug!

• 10Willeke Tonkes08-08-2015

super plek

Rust en ruimte! Voor het 2e jaar genieten.

• 10Eetgelegenheden

• 10Willeke Tonkes08-08-2015

fantastische plek

Wij zijn net een week terug met ons gezin en onze twee honden. Dit jaar voor de 2e keer geweest en weer een super vakantie gehad. De ligging, het huis, zwembad en de mensen Top!!!

• 10Familie Boschman16-05-2015

paradijs

Voor wie van natuur en rust houdt, is dit een paradijselijk plekje. Trouwens, ook degene die wel van vertier houdt maar ’s avonds geen behoefte heeft aan disco-dreunen of lawaai op de snelweg komt hier aan zijn trekken. Er is veel te doen in de omgeving: prachtige stranden, liefelijke dorpjes, wandelen, fietsen, lekker eten, palmbomenbos van Elche (Unesco site), winkelen in Alicante om er maar een paar te noemen. De jeeptocht met Wilco is een must do! Ontzettend veel lol voor een spotprijs. Onze kinderen van 11, 9 en 6 hadden de tijd van hun leven met 2 zwembaden, honden, trampolines, tafeltennistafel en andere vriendjes. Maar ook voor stelletjes zonder kinderen is deze plek een aanrader (romantisch :)). De accommodaties liggen zo ver uit elkaar dat er meer dan voldoende privacy is. De eigenaren zijn erg hulpvaardig en verre van commercieel. Alles klopte deze vakantie en het weer was ook fantastisch. Wij hopen deze leuke en mooie plek nog eens te mogen bezoeken. Wilco & Addi: bedankt.

• 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan