Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.3Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Jijona

9.3Fenomenaal

• 8.7Staat v/h sanitair

Zoover gold Award 2018

Camping Info

Meer campinginfo

Contact

124 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 9Bregje14-10-2019

Droomvakantie

Ben je op zoek naar een verblijf op een prachtige, groene plek? Tussen de bergen, met zwembad en met heel veel ruimte om je heen en te gekke verblijven. Heb je zin om te chillen, of juist actief bezig te zijn? Wil je wakker worden met de mooiste uitzichten en een heerlijke smoothie? Vind je het wel gezellig als er een varkentje of hondjes komen snuffelen rondom je verblijf? Wil je de mooiste baaitjes of poeltjes ontdekken? Durf je wel een drankje te pakken in de toffe roze bar? Wil je mee-eten aan een mooi gedekte tafel, met heerlijk vega-eten en fijn gezelschap? Boek dan nu je verblijf bij Finca Les Coves! Ja dit klinkt als een reclametekst. En nee ik word niet betaald door de Finca, maar wat verdienen Anna en Cees (en de workawayers) om heel veel gasten te krijgen, en jij verdient het om daar te gast te zijn!

Wij hebben enorm genoten! <3

• 9Imke01-10-2019

Ontspannen in een fantastisch stukje Spanje

We hebben genoten van alles wat Finca les Coves te bieden heeft! Cees en Anna stoppen al hun passie en energie in deze uitdaging en dat zie je terug! Oog voor details, styling, de roze bar waar je je eigen drankjes mag pakken en turft op een lijst (waar gebeurd zoiets nou nog?), elke ochtend verse smoothie service op je eigen veranda, de mail met alle tips wat er te doen is in de omgeving direct na aankomst en de honden en varkentjes die af en toe bij je tent langskomen. De maaltijd die Sander voor alle gasten heeft gekookt, al het personeel zit gezellig tussen de gasten en eet en kletst mee en na afloop bij de roze bar nog nageborreld, heerlijk! Cees en Anna zijn ontzettend gastvrije mensen, je loopt gewoon bij ze naar binnen als je wat wilt vragen, ze liggen zelf ook aan het zwembad en elke dag als ze je tegenkomen vragen ze wel even hoe het gaat. We zijn zeker van plan nog eens terug te komen en dat doen we niet snel ;)

• 2018
    9Marieke25-10-2018

Wauw!

Wat een fijne plek is dit! Een prachtige tent op een mooie locatie met een goede balans tussen luxe en het campinggevoel. Tevens heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke smoothies s ochtends.

• 9Anja11-06-2018

Fantastisch!

Het is een leuk met smaak ingericht huis. Het huis staat elders op het grote terrein zodat je vertier kunt opzoeken wanneer jij dat wilt. Wij hebben ‘s ochtend gebruik gemaakt van de smoothieservice. Elke ochtend een andere smoothie! Anna en Cees zijn heel enthousiaste en gastvrije mensen. We hebben meerdere keren van de mogelijkheid gebruik gemaakt mee te eten. Heerlijk! Het was zo leuk dat we ons verblijf hebben verlengd. Aanrader!

• 9Joyce10-05-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Via social media kwam ik Finca Les Coves tegen en voor mij zag het eruit als de ultieme getaway om te relaxen en te genieten van de Spaanse natuur. Deze rust heb ik zeker gekregen. Mijn vriend ik verbleven in een van de safaritenten en dit was onze eerste ervaring met glamping. Veel privacy, mooie natuur en elke morgen kregen we zelfs homemade smoothies om de dag mee te beginnen. Geschikte accommodatie voor mensen met en zonder kinderen. Tijdens zonnig weer is het ook heerlijk om te relaxen bij het zwembad - zeker met een lekkere cocktail gemaakt door de eigenaar. Verder maakte de huisdieren, twee honden en twee katten, deze accommodatie echt compleet voor mij!

Eigenaren hebben veel passie en hart voor de zaak en dat zie je in alles terug. Wij willen volgend zeker weer terugkomen en raden Finca Les Coves zeker aan bij onze vrienden!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Raoul09-05-2018

Genoten van de unieke omgeving en relaxte sfeer!

Heel mooi gelegen landgoed in de bergen, maar toch dichtbij leuke dorpjes en het strand. Voor ons was het de perfecte combi tussen het gevoel van kamperen in het mooie landschap, maar wel de luxe met je eigen toilet-/douche gebouwtje naast de sfeervol aangeklede safaritent. Ook nog een eigen bbq en gasfornuis, zwembad, leuke chillplekjes en een barretje, waar de gastheer en -vrouw écht goeie Mojito's maakten en lekker eten kookten. Zeker een plek waar we naar terug gaan en die we nu tippen aan vrienden/familie!

• 2017
    10Carin & Ton10-06-2017

Een echte aanrader!

Een super hospitality in een super mooie omgeving. Volop privacy op de locatie en bij de luxueuze safari tent. Zittend op de porch of lekker luierend in de hangmat ga je helemaal op in de natuur. Heerlijke rust en een fantastisch team van finca les coves. Meer kan een mens zich niet wensen.

• Oude reviews

10Dieke de boer25-08-2016

Mooie ervaring

Erg vriendelijke en gasvrije beheerders. Niets slechts over te noemen.

• 9Teddy van Dijk05-07-2016

Genieten

Fantastische gastvrouw en gastheer, mooie omgeving en prima faciliteiten.

• 9Connie Vankemenade04-07-2016

Genieten met een grote G

Addi en Wilco doen er echt alles aan om je de vakantie van je leven te bezorgen. Het wekelijkse etentje met de gasten is ssupper lekker en gezellig.

8 tips over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Laura, 04-05-2014

Neem Komo vuilniszakken mee (zulke stevige hebben ze daar niet, dus zijn ze erg blij mee!;) )

• janneke, 13-05-2014

Na het eten het rondje lopen langs de wilde dieren op de boogschietbaan. En nog leuker: Yama meenemen om je de weg te laten wijzen en stokken voor te gooien.

• Rainier van Lieshout, 04-05-2014

Vraag aan de eigenaren of ze Paella zouden willen maken daar lik je vingers bij op zo lekker !!

1 vraag over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• Ernie, 11-12-2016

Eigen tent?

Kunt u hier ook een eigen tent meenemen of zijn het de tenten die aangeboden worden?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan