9,3

118 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping) in het Nederlands

Mooie plek in de natuur

Michel
30-8-2019

Afgelopen zomer hier geweest. Mooie plek midden in de natuur. Mooie wandelroutes uitgezet rondom het parkje. Paar keer in de week kan je vegatarisch mee-eten. Wat wij wel raar vonden was dat de gastvrouw en heer vlak na het eten opstapte om terug naar hun plekje te gaan? Dat vonden wij wel vreemd als de gasten nog aan tafel zitten. Alle lof over Sander ..... die man is zo cool! Komt z’n afspraken na en heeft een enorme positieve drive en dynamiek!!! Voor onze kids was het wel stil... we hebben de hele week geen een enkel ander kindje gezien. Dat was jammer maar hebben ons alsnog wel vermaakt met de huurauto.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waanzinnige plek!

Geraldine
15-8-2019

We hebben een geweldig verblijf gehad. De ligging van de Finca is fantastisch! Je komt er aan de ene kant helemaal tot rust en aan de andere kant is er volop gezelligheid bij de bar en de pool. Veel aandacht voor styling en details. Heel comfortabel en laagdrempelig. Top plek waar we echt zo naar terug zouden gaan.

Hele relaxte en unieke plek!

Familie Willemsen
5-8-2019

Hele relaxte tijd gehad bij Anna en Cees. Prachtige plek met nog mooiere views en sterrenhemels, veel privacy, fijn zoutwater zwembad, heerlijke en gezellige etentjes, topstart van de dag met verse smoothies, voor de kinderen alle ruimte om zelf rond te struinen.

Wij sliepen twee weken in één van de twee safaritenten: super en stijlvol ingericht, erg ruim, met eigen sanitair en afwasplek én een topterras waar een heerlijk windje waaide. De omgeving is leuk met verschillende mooie stranden, oude dorpjes (Altea / Villajoyosa) en steden als Alicante en Valencia in de buurt. Alle ingrediënten voor een toptijd, mét en zonder kids.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Sfeervol gestyled vrijstaand huis met uitzicht!

Christa
4-8-2019

Wij verbleven in Casa el Caracol: een mooi gestyled vrijstaand huis in de natuur met uitzicht op Jijona. Prettige binnenplaats met hangmat, loungebank en overdekte eettafel. Op het huis is nog een terras met loungebank, maar hartje zomer is het daar overdag te warm om te zitten. Wij hebben genoten van de ruimte en vrijheid van deze plek en de mogelijkheid om deel te nemen aan de yoga lessen, het zwembad te bezoeken en de dagelijkse smoothie-service. De master slaapkamer was heerlijk ruim en sfeervol. Door de luiken en ramen overdag dicht te houden en weer open te zetten aan het eind van de dag, is het huis goed koel te houden. De douche moet je leren kennen wat betreft mengen van warm en koud water; dat was iets minder prettig. Cees en Anna zijn gedreven, enthousiast en ondernemend. Wij wensen hen een mooie toekomst toe met Finca les Coves.

Hier wil ik elk kwartaal wel tot rust komen!

Karlijn
7-6-2019

In mijn uppie een yoga & wine retreat geboekt. Ontzettend mooie plek, heel relaxed, sfeervol.. en dat eten....! Zalig! Echt een super aanrader!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Wauw!

Anouk
6-6-2019

Finca les Coves is een prachtige plek om naar toe te gaan! De mooie foto’s kloppen en deze plek is in het echt nog mooier! De finca ligt in de bergen en alle plekken hebben een super mooi uitzicht. Wij sliepen in casa Caracol. Een fijn huis met terras, hangmat, dakterras (perfect voor sterren ‘s nachts te kijken) en een prachtige “master bedroom”.
De yoga lessen tijdens de wine & yoga retreat waren ontspannend, fijn en met een heel mooi uitzicht. Cees en Anna zijn hele warme en leuke gastheer en -vrouw! Ze zijn gastvrij, voelen goed aan waar je behoefte aan hebt en je merkt hoeveel liefde zij in de finca hebben gestoken. En dan zijn er nog de schattige varkentjes, de vrolijke honden, het verkoelend zwembad, verschillende hikes in de buurt, de heerlijke vega(n) maaltijden van Sander !! Ik kom heel graag nog eens terug :)

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Tijd van m'n leven gehad

Nelleke Poorthuis
5-6-2019

Ik bezocht de yoga en wijn retreat van Finca Les Coves en heb echt de tijd van mijn leven gehad. Wat een prachtige plek en wat zijn Anna en Cees fijne mensen! Je voelt meteen hoeveel liefde zij in deze plek gestoken hebben. Ook het eten dat Sander voor ons kookte was verrukkelijk. Na een paar dagen Finca Les Coves ben ik echt helemaal zen en tot rust gekomen. Maar er was ook genoeg actiefs te doen: yoga, een mooie hike in de omgeving, een bezoekje aan El Salt en natuurlijk een duik in het fijne zwembad. Ik kom zeker nog eens terug!

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Over elk detail is met liefde nagedacht

BOOG
5-6-2019

Opstaan in de ochtend met het geluid van heel veel vogeltjes - of toch even kijken hoe het gaat met de lieve biggetjes Pip en Lula? Finca les Coves is een paradijs voor natuurliefhebbers. Het uitzicht op de bergen is feneomenaal en zodra je op het terrein stapt kun je niets anders doen dan je zorgen achter je laten.

De yogalessen die op de finca worden georganiseerd zijn super fijn evenals de vega maaltijden die je kunt eten. In de buurt is het een aanrader om een bezoekje te brengen aan El salt - een mooi natuurlijk water.

Aan zon geen gebrek maar verkoeling kun je gelukkig vinden in het zoutwaterzwembad. Ik kan niet wachten om in het najaar weer terug te komen.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Unieke vrijheid en rustplek, Paradijs op aarde,

Laura
23-1-2019

Deze vakantie in 2018 was onze 6e keer op de Finca, het jaarlijks Walhala waar we het hele jaar naar uitkeken. Ook dit jaar héérlijk 3 wkn genoten van deze prachtig gelegen privé finca met alle rust en stilte die je je kan wensen. Ook al was het oktober, de ochtenden in je nachtkleding heerlijk ontbijten in de opkomende zon op de patio is een droom, elke keer weer. Minpuntje was wel de douche, schijnbaar vond deze dat je moest variëren in temperatuur en was een constante warme douche niet echt mogelijk, niet echt een probleem met deze buitentemperaturen, maar toch :). Onze drie honden hadden vanaf dag 1 de tijd van hun leven!! Zo heerlijk om ze zo vrij en happy te zien, elke dag mogen loslopen, elke dag een mooie ochtend wandeling langs de bergwand.... ook voor de honden was het een paradijs op aarde :)

Gereisd Met vrienden in oktober 2018

Wauw!

Marieke
25-10-2018

Wat een fijne plek is dit! Een prachtige tent op een mooie locatie met een goede balans tussen luxe en het campinggevoel. Tevens heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke smoothies s ochtends.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Finca Les Coves (Glamping) in Jijona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Finca Les Coves (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.