Camping Finca Les Coves (Glamping)

Camping Finca Les Coves (Glamping)

9.5Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Jijona

9.5Fenomenaal

• 9.4Eetgelegenheden

Zoover gold Award 2019

Meer camping info

127 reviews over Camping Finca Les Coves (Glamping)

• 9Gloria02-06-2020

Wonderful to spend some days.

We were accomodated last weekend in Finca Les Coves. In general terms, everything was fantastic. We were some families with children and imagine the will we had to enjoy some days in freedom after more than two months of lockdown and confinement due to COVID-19. Anna is lovely and she managed to make our stay pleasant and unforgetable. Environmentally the place is wonderful and perfect to unwind. It has tremendously big spaces so if you want to feel on your own its ideal for that. The common areas such as the swimming pool, the honesty bar, the jumping bed, yoga lessons in the mornings, ... there are a few things you can enjoy. The places to stay vary from the safari tents to the cave house which is comfortable and spacious. Do not book it if you are afraid of insects. If not, its beautiful and I recommend it. Astonishing views and refreshing landscape are the strenghts of this place. However, the temperatures drop at night.

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 10Ana & Jose01-06-2020

Excelente

Fuimos 2 parejas con niños! Lo disfrutamos mucho, el paisaje es impresionante...todos nuestros amigos nos preguntan por el sitio y les explicamos que deben ir!! Muy recomendable! Gracias por todo.

Gereisd met vrienden in mei 2020

• 2019
    10Roos09-12-2019

Fenomenaal!

We zijn hier al 3 x geweest omdat het onze favoriete sport is in regio Alicante (en we kennen de regio vrij goed). Alles is nog mooier dan op de foto’s. Je hebt alle privacy, veel ruimte en een supermooi uitzicht, vooral met zonsondergang. De hosts Anna en Cees zijn erg attent en hebben echt aandacht voor je als persoon. Op bepaalde dagen zijn er super verzorgde lunches/diners (mega lekker!) De hikes zijn ook een aanrader: wij deden de hele route, prachtig! Ik heb geen negatieve punten!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Puck11-11-2019

Hele gave plek!

Hele gave plek! Super mooie uitzichten, rust, zwembad, hikes, stranden dichtbij, toffe bar, lekker eten. Ik was hier tijdens het Rootreat en ik heb genoten. Eind oktober en we konden nog heerlijk in onze bikini bij het zwembad relaxen. Ik verbleef in de grot, echt een hele bijzondere plek om te slapen.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Raoul02-11-2019

Relaxed genieten van de natuur,voor ieder wat wils

Deze plek was echt een hele fijne combinatie van wat wij op vakantie wilden. Een tof ingericht huisje met een groot terras, eigen bbq, heel veel natuur en rust (ons hondje mocht mee en het was voor haar ook een topvakantie met de andere hondjes daar!), heerlijk eten en verschillende mooie plekken binnen een half uurtje rijden. Elke ochtend werd er een verse lekkere smoothie gebracht en een paar keer per week genoten we samen met de andere gasten van het diner. De andere avonden lekker bbq'en of uiteten in bijv. Alicante of Valencia! Ik kan deze plek zeker aanraden, ook voor gezinnen, want er is ook een zwembad en trampoline etc. en het strand is niet ver weg. Maar ook met vrienden kun je lekker relaxen, gebruik maken van de gezellige buiten-bar of naar het strand of juist hiken of paragliden. Wij vonden het super en gaan zeker weer een keertje terug, al is het maar om de hondjes en varkentjes weer een knuffel te geven.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Joyce01-11-2019

Perfecte vakantie voor iedereen!

Na een geslaagde vakantie vorig jaar, verbleven wij dit jaar weer bij Finca Les Coves. Wij verbleven in een van de A-vormige huisjes die van alle gemakken zijn voor zien. Een eigen keuken, badkamer, twee slaapkamers en een terras met het mooiste uitzicht. Onze hond was ook mee en voor haar was het ook een top vakantie. Bij Finca Les Coves hebben ze ook honden dus je viervoeter kan direct vrienden maken. Een pluspunt is ook de mogelijkheid om 3 x per week mee te kunnen eten (vegetarisch) en het zwembad wat voor heerlijke verkoeling zorgt. Finca Les Coves is de perfecte glamping voor iedereen; gezinnen, stelletje, vriendengroepen en dus zelfs honden.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Michelle19-10-2019

Magische plek!

Vorige maand op deze magische plek geweest en we willen sowieso terug! Het huis en het landgoed eromheen waren fantastisch. Er was een heerlijk terras met super mooi uitzicht over de vallei. Zodra je hier komt, ben je gelijk helemaal zen:) We hebben genoten van de zon en af en toe een lekkere duik in het zwembad. En Anna en Cees zijn echt de allerleukste gastvrouw en gastheer! Op zondag hebben we genoten van een heerlijk diner van Sander en daarna geborreld bij de bar, dit wil ik iedere week! We gaan vast aftellen tot de volgende keer..... :)

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Wouter17-10-2019

Een parel

Finca Les Coves is een pareltje. Het is kleinschalig, sfeervol met prachtige panoramisch uitzicht waar je ook bent en ten alle tijden enorm veel privacy. De eigenaren Cees en Anna maken samen met Sander je verblijf tot een feestje. Verse Smoothies in de ochtend tot geweldig lekker eten op vaste avonden in de week. Ver weg van massa-tourisme maar genoeg uitvalmogelijkheden tot strand, bezienswaardigheden en natuurlijk de prachtige natuur. GO!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Fam.van Deursen15-10-2019

Paradijsje

Wat hebben wij een heerlijke vakantie gehad op Finca les Coves. Wij verbleven in de prachtige cave villa. Ja echt een grot, een hele toffe, geweldig ingerichte, lekker koele, ruime grot met een hele vrije ligging. Alles is in het echt net zo mooi als dat je op de insta foto’s ziet. Het is de ideale vakantie. Er zijn andere mensen om te ontmoeten, maar je zit toch vrij, iets wat wij ook fijn vinden. Anna, Cees en Sander zijn zeer behulpzaam maar totaal niet opdringerig. Het eten is er heerlijk. Overal is aan gedacht. Je komt er echt tot rust. Wij en ook onze kinderen (6,11 & 14) hebben heerlijke weken gehad en we komen terug!! Wat ook nog leuk is om te weten is dat het een heel leuk stuk van Spanje is. Onwijs mooie strandjes in de buurt (30 min met de auto) leuke eettentjes en allemaal niet ongelooflijk vol en druk en prachtige natuur! We zijn verliefd.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Bregje14-10-2019

Droomvakantie

Ben je op zoek naar een verblijf op een prachtige, groene plek? Tussen de bergen, met zwembad en met heel veel ruimte om je heen en te gekke verblijven. Heb je zin om te chillen, of juist actief bezig te zijn? Wil je wakker worden met de mooiste uitzichten en een heerlijke smoothie? Vind je het wel gezellig als er een varkentje of hondjes komen snuffelen rondom je verblijf? Wil je de mooiste baaitjes of poeltjes ontdekken? Durf je wel een drankje te pakken in de toffe roze bar? Wil je mee-eten aan een mooi gedekte tafel, met heerlijk vega-eten en fijn gezelschap? Boek dan nu je verblijf bij Finca Les Coves! Ja dit klinkt als een reclametekst. En nee ik word niet betaald door de Finca, maar wat verdienen Anna en Cees (en de workawayers) om heel veel gasten te krijgen, en jij verdient het om daar te gast te zijn!

Wij hebben enorm genoten! <3

• 9Eetgelegenheden