Vakantiehuis Finca Les Coves - Casa Rural El Caracol

Vakantiehuis
Vakantiehuis Finca Les Coves - Casa Rural El Caracol
9,4

51 reviews over Vakantiehuis Finca Les Coves - Casa Rural El Caracol in het Nederlands

Fantastisch!

Anja
11-6-2018

Het is een leuk met smaak ingericht huis. Het huis staat elders op het grote terrein zodat je vertier kunt opzoeken wanneer jij dat wilt. Wij hebben ‘s ochtend gebruik gemaakt van de smoothieservice. Elke ochtend een andere smoothie!

Anna en Cees zijn heel enthousiaste en gastvrije mensen. We hebben meerdere keren van de mogelijkheid gebruik gemaakt mee te eten. Heerlijk!

Het was zo leuk dat we ons verblijf hebben verlengd.

Aanrader!

Geweldig !

Marlous
15-5-2018

Geweldig ! Relax en chill ! kinderen van 12, 11 en 8 ook goed vermaakt. Goede sfeer en gezellig aanschuiven als je zin hebt (en nog lekker ook!). We hopen zeker terug te komen ! De tent ook zo leuk aangekleed, echt moeite voor de aankleding gedaan.

Wij komen dolgraag terug!

Familie de Waard
12-5-2018

Wij kunnen dit verblijf iedereen die van de natuur houd van harte aanbevelen. Met of zonder kinderen en met of zonder hond (en). Als je erop uit wil of juist wil luieren. Zelf waren wij hier met twee kinderen en twee honden.

We werden hartelijk ontvangen door de nieuwe gastheer en gastvrouw van dit werkelijk fantastisch landgoed. Ons huis was ruim, gezellig en leuk ingericht. Met een veldboeketje op tafel en een aperitiefje in de koelkast voelden we ons direct thuis bij aankomst.

De beide terrassen waren heerlijk om op te zitten en met een magnifiek uitzicht. Wat een oase van rust.

Veel meer hebben wij eigenlijk niet nodig. Desondanks hebben we ook genoten van het zwembad, lounchehoek, vuurplaats en barretje in het centrale gedeelte. Ook hebben Kees en Anne een aantal keren echt heerlijk voor ons gekookt.

De twee weken dat wij hier waren vlogen om maar waren eigenlijk nog niet genoeg. We komen dan ook graag nog een keer terug!

Rust, Natuur, Ruimte, Relaxed en Gastvrij

S, E, M, N, S
27-7-2017

Met een woord LOF !!

We love it in al zijn elementen. De ruimte, de rust en de natuur gaven ons het ultieme gevoel van vrijheid. Maar ook de gastvrijheid heeft hiertoe aan bij gedragen. Zalig Zalig Zalig.

Wij, een gezin met 3 kinderen(wat ouder), hebben volop genoten. S'morgens lekker op ons gemak wakker worden en ontbijten onder de veranda en daarna heerlijk rustig verder ontwaken bij het zwembad beneden. S'middags gingen wij vaak naar een strandje (30/40 min rijden). Begin avond weer naar het huisje en dan lekker op de buiten bbq kokkerellen. Of een dagje Valencia of Allicante of de jeepsafari of boogschieten of heerlijk genieten van het diner van de gastvrouw. Maar ook de wandeling door de bergen was adembenemend. In een woord WAUW.

Oude reviews (archief)

Geweldig!

Jeroen Bakx
7-8-2016

Fantastische plek, super gastvrij, heerlijk zwembad, prachtige omgeving

Natuur, rust en ruimte

Michiel
9-7-2016

Heerlijke relaxte plek, rust ruimte en prachtige bergen. Wilco en Addi laten je helemaal thuis voelen. Perfect met de kinderen, leuke lieve hondjes en een fantastische jeepsafari.

Genieten

Teddy van Dijk
5-7-2016

Fantastische gastvrouw en gastheer, mooie omgeving en prima faciliteiten.

Genieten met een grote G

Connie Vankemenade
4-7-2016

Addi en Wilco doen er echt alles aan om je de vakantie van je leven te bezorgen. Het wekelijkse etentje met de gasten is ssupper lekker en gezellig.

Adembenemend fantastisch

henri
4-7-2016

Super locatie, je moet wel goed ter been zijn en van een goede wandeling houden. Erg fijn huisje. Geen last van mede passanten.

Heerlijke rust, en geweldig uitzicht. Huisje perfect ingericht, voldoende ruimte, praktische keuken. De binnenplaats is ideaal aangezien deze af te sluiten is. Honden kunnen op die manier buiten zonder dat ze weg lopen.

heel leuk en mooie plaats

Decramer Linda
4-7-2016

was een leuke plaats en vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Finca Les Coves - Casa Rural El Caracol in Jijona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Finca Les Coves - Casa Rural El Caracol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Finca Les Coves - Casa Rural El Caracol scoort een 9.4 uit 10 op basis van 51 reviews.