Camping Finca Les Coves - Casa Caracol, Alégria & Sonrisa

Camping Finca Les Coves - Casa Caracol, Alégria & Sonrisa
9,4

109 reviews over Camping Finca Les Coves - Casa Caracol, Alégria & Sonrisa in het Nederlands

Wauw!

Marieke,
25-10-2018

Wat een fijne plek is dit! Een prachtige tent op een mooie locatie met een goede balans tussen luxe en het campinggevoel. Tevens heerlijk gegeten en genoten van de heerlijke smoothies s ochtends.

Na thuiskomst meteen heimee!

Michelle,
24-10-2018

Geweldig mooie plek van een geweldig mooi stel! Bij aankomst kwam er meteen een oase van rust over me heen. Alles is super schoon en de smoothies zijn heerlijk elke ochtend. Ook het drie-gangen diner is zeker een aanrader om bij aan te sluiten. Ook is er ruimte om te sporten, zwemmen, hiken en spelen met de lieve hondjes. Wij gaan volgend jaar zeker terug!

Heerlijk rustig verblijf, genoten!

Frank,
13-10-2018

Heerlijke week op de Finca gehad. Casa El Caracol is echt een heerlijk en ruim huis met een fantastisch bed (en master bedroom). Je kunt er prima met een groot gezin zitten. Je hebt er ook alle rust en privacy. Enig minpuntje aan het huis is de badkamer: de douche leidde een beetje zijn eigen leven qua temperatuur en je toiletpapier kan niet worden doorgespoeld, maar moet in een prullenbakje ernaast (was overigens minder onfris als ik van tevoren dacht).

Het dichtstbijzijnde dorp is een kwartiertje rijden, maar daar is dan ook wel alles te verkrijgen, van supermarkt tot bakkertje.

Nederlandse eigenaren jong en heel vriendelijk. Toen wij er waren werd de Finca overigens louter door Nederlanders bezocht.

Leven als god in.. Spanje

Corine,
7-9-2018

Met onze twee zoontjes (van 6 en 8 jaar) hebben we in de meivakantie een heerlijke tijd gehad op de finca. Wat een prachtige plek! De mooie safaritenten zijn superleuk ingericht en we hadden een eigen sanitair huisje naast de tent, hoe fijn is dat. Vanuit de hangmat uitkijkend op de mooie vallei zeiden we, dit is leven als god in Spanje. Cees en Anna zijn erg gastvrij, kunnen goed koken, zijn creatief en weten het gezellig te maken. De jongens hebben erg leuk met de honden gespeeld, keken 's ochtends uit naar de smi-sma-smoothie service en hebben zich goed vermaakt in het prachtige zwembad. Normaal gesproken schrijven we geen reviews, maar voor deze plek maken we echt een uitzondering. Cees en Anna hebben van de finca een paradijs op aarde gemaakt.

Vakantie paradijsje

Kristel,
9-8-2018

We hebben het heerlijk gehad, 2 weken in safaritent ‘Sonrisa’ op Finca les Coves. Smaakvol ingerichte en extreem grote tent, kraakhelder sanitair en veel privacy. Voor gezelligheid en aanspraak is er het zwembad en barretje, of de regelmatig door de leuke enthousiaste eigenaren georganiseerde dinertjes. Genoeg te doen in de bergachtige omgeving, mooie ruime stranden op half uurtje rijden. Maar voor het ultieme relaxen hoef je de finca zeker niet af!

Geweldig

Fam van paassen,
8-8-2018

Een heerlijke plek om te vertoeven, zowel de natuur als de tent zelf, deze is met veel zorg ingericht en voorzien van alle gemakken. Veel privacy, maar je hebt ook de mogelijkheid om andere gezinnen op te zoeken bij het zwembad of bij een van de activiteiten. Anna en Cees hebben een goede balans gevonden als gastheer/-vrouw, ze leggen de gasten in de watten, doen mee maar op een bescheiden manier. Dat zorgt ervoor dat je je als gast heel welkom maar ook heel erg thuis voelt. Wij hebben hier echt genoten, van het fenomenale uitzicht, het zwembad, de etentjes en de sportieve zctiviteiten. Een dikke aanrader wat ons betreft!

Heerlijk genieten!

Raymond,
18-7-2018

Prachtig plekje en fantastisch mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Anna en Cees hebben er een klein paradijsje van gemaakt en zijn fantastische gastvrouw/heer. Goede tips, gezellige buiten eten bij de bar en proberen je het echt naar de zin te maken, zonder te aanwezig te zijn. Dank je wel voor een fijne week!

Fantastisch!

Anja,
11-6-2018

Het is een leuk met smaak ingericht huis. Het huis staat elders op het grote terrein zodat je vertier kunt opzoeken wanneer jij dat wilt. Wij hebben ‘s ochtend gebruik gemaakt van de smoothieservice. Elke ochtend een andere smoothie!

Anna en Cees zijn heel enthousiaste en gastvrije mensen. We hebben meerdere keren van de mogelijkheid gebruik gemaakt mee te eten. Heerlijk!

Het was zo leuk dat we ons verblijf hebben verlengd.

Aanrader!

Paradijs!!

Nicoline,
9-6-2018

Finca les coves is een indrukwekkend groot landgoed in the middle of nowhere en heeft toch alles wat je nodig hebt om er noooooit meer weg te willen: (zout) zwembad, werkelijk prachtige en sfeervolle safaritenten met een geweldig barretje en ontzettend lieve mensen die je verwennen maar ook je ruimte en rust gunnen. Mocht je toch rusteloos worden dan biedt het gebied alles wat je nodig hebt: strand, bergen, uitzichten, natuur en cultuur.

Geweldig !

Marlous,
15-5-2018

Geweldig ! Relax en chill ! kinderen van 12, 11 en 8 ook goed vermaakt. Goede sfeer en gezellig aanschuiven als je zin hebt (en nog lekker ook!). We hopen zeker terug te komen ! De tent ook zo leuk aangekleed, echt moeite voor de aankleding gedaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Finca Les Coves - Casa Caracol, Alégria & Sonrisa in Jijona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Finca Les Coves - Casa Caracol, Alégria & Sonrisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.