Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa

54 reviews over Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa in het Nederlands

Vakantie paradijsje

Kristel
9-8-2018

We hebben het heerlijk gehad, 2 weken in safaritent ‘Sonrisa’ op Finca les Coves. Smaakvol ingerichte en extreem grote tent, kraakhelder sanitair en veel privacy. Voor gezelligheid en aanspraak is er het zwembad en barretje, of de regelmatig door de leuke enthousiaste eigenaren georganiseerde dinertjes. Genoeg te doen in de bergachtige omgeving, mooie ruime stranden op half uurtje rijden. Maar voor het ultieme relaxen hoef je de finca zeker niet af!

Geweldig

Fam van paassen
8-8-2018

Een heerlijke plek om te vertoeven, zowel de natuur als de tent zelf, deze is met veel zorg ingericht en voorzien van alle gemakken. Veel privacy, maar je hebt ook de mogelijkheid om andere gezinnen op te zoeken bij het zwembad of bij een van de activiteiten. Anna en Cees hebben een goede balans gevonden als gastheer/-vrouw, ze leggen de gasten in de watten, doen mee maar op een bescheiden manier. Dat zorgt ervoor dat je je als gast heel welkom maar ook heel erg thuis voelt. Wij hebben hier echt genoten, van het fenomenale uitzicht, het zwembad, de etentjes en de sportieve zctiviteiten. Een dikke aanrader wat ons betreft!

Paradijs!!

Nicoline
9-6-2018

Finca les coves is een indrukwekkend groot landgoed in the middle of nowhere en heeft toch alles wat je nodig hebt om er noooooit meer weg te willen: (zout) zwembad, werkelijk prachtige en sfeervolle safaritenten met een geweldig barretje en ontzettend lieve mensen die je verwennen maar ook je ruimte en rust gunnen. Mocht je toch rusteloos worden dan biedt het gebied alles wat je nodig hebt: strand, bergen, uitzichten, natuur en cultuur.

Amazing

Amara van der Ree
15-5-2018

Finca les Coves is een paradijs in Xixona, voor jong en oud. ‘Jong’ is er alleen in de mei- en zomervakantie, buiten deze vakanties hoor je dus echt alleen het ruisen van de wind door de bomen en het getsjirp van vogels. Je bent omgeven door prachtige natuur, waar je wandelingen in kunt maken van 1,5, 2 of 3 uur langs de routes welke Anna en Cees hebben uitgezet, op eigen terrein, dus de kans dat je iemand tegenkomt is zeer klein. Na een wandeling kun je neerploffen op een van de comfy ligstoelen aan het zwembad, of ronddobberen op een floatie, mét een mojito in je hand. ‘S avonds kun je aanschuiven voor het diner, met oa Cees zijn yummy pasta en goedgevulde salades van Anna.

Als je de volgende ochtend ontwaakt wordt er een lekkere en gezonde smoothie bezorgd als je de smoothie service besteld hebt, dit is zeker aan te raden.

Anna en Cees ontvangen je met open armen in hun paradijs en zorgen dat het je aan niets ontbreekt

Paradijsje in Spanje

Esther
13-5-2018

Echt een heerlijk verblijf gehad. De plek is heel rustgevend door de natuur & ambiance. Op het terrein heb je verschillende locaties waar je kan verblijven. Alles ziet er ook heel leuk gestyled uit door Anna & Cees. In de omgeving kan je ook veel kanten op, wandelen, surfen, paardrijden of yoga op het terras. Echt een aanrader!

Een prachtige plek, waar je midden in de natuur, in alle rust en luxe kunt genieten van een heerlijke vakantie waarbij Anna en Cees je van alles kunnen voorzien.

De accomodaties zijn stuk voor stuk in perfecte staat, schoon, luxe en ruim met een fris interieur. Eindeloos wandelen, een prachtig terras met groots uitzicht, vuurplek en zwembad; alles op het terrein is ook in topstaat waarbij de gezelligheid van de dieren en de gastvrijheid van Anna en Cees je vakantie afmaken.

Heerlijke plek om tot rust te komen!

Joyce
10-5-2018

Via social media kwam ik Finca Les Coves tegen en voor mij zag het eruit als de ultieme getaway om te relaxen en te genieten van de Spaanse natuur. Deze rust heb ik zeker gekregen. Mijn vriend ik verbleven in een van de safaritenten en dit was onze eerste ervaring met glamping. Veel privacy, mooie natuur en elke morgen kregen we zelfs homemade smoothies om de dag mee te beginnen. Geschikte accommodatie voor mensen met en zonder kinderen. Tijdens zonnig weer is het ook heerlijk om te relaxen bij het zwembad - zeker met een lekkere cocktail gemaakt door de eigenaar. Verder maakte de huisdieren, twee honden en twee katten, deze accommodatie echt compleet voor mij!

Eigenaren hebben veel passie en hart voor de zaak en dat zie je in alles terug. Wij willen volgend zeker weer terugkomen en raden Finca Les Coves zeker aan bij onze vrienden!

Heel mooi gelegen landgoed in de bergen, maar toch dichtbij leuke dorpjes en het strand. Voor ons was het de perfecte combi tussen het gevoel van kamperen in het mooie landschap, maar wel de luxe met je eigen toilet-/douche gebouwtje naast de sfeervol aangeklede safaritent. Ook nog een eigen bbq en gasfornuis, zwembad, leuke chillplekjes en een barretje, waar de gastheer en -vrouw écht goeie Mojito's maakten en lekker eten kookten. Zeker een plek waar we naar terug gaan en die we nu tippen aan vrienden/familie!

Geweldig !

Marlous
6-5-2018

Geweldig gehad! Back to basic maar dan wel met een heerlijk zwembad en supermooie en gezellige tent! De ligging van de accomodaties is geweldig! We hebben genoten van o.a. de avonden aanschuiven bij het eten, wandelen en Valencia ! Onze kinderen van 12, 11 en 8 hebben ook heerlijk kunnen chillen :) bedankt Anna en Cees voor de mooie week !

Een echte aanrader!

Carin & Ton
10-6-2017

Een super hospitality in een super mooie omgeving. Volop privacy op de locatie en bij de luxueuze safari tent.

Zittend op de porch of lekker luierend in de hangmat ga je helemaal op in de natuur. Heerlijke rust en een fantastisch team van finca les coves. Meer kan een mens zich niet wensen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa in Jijona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Finca Les Coves - Alégria & Sonrisa scoort een 9.67 uit 10 op basis van 54 reviews.