Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa

Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa

7.6Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Jesus Pobre

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

9 reviews over Hotel Denia Marriott La Sella Golf Resort & Spa

• 8Kelly29-07-2017

Prima uitgerust hotel

Zeer mooi karakteristiek hotel, hotel is authentiek ingericht en heel mooi verzorgd onderhouden. Vorig jaar Lopesan Meloneras gedaan en dit hotel is zeker te vergelijken alleen kleinschaliger. Vriendelijk onthaald met een glasje. De kamers zijn zeer ruim met zeer grote tv met heel goede kwaliteit, badkamer met alles wat je nodig hebt, enige minpuntje de bedden hadden net iets groter gemogen. Wij hadden halfpension, ontbijt was zeer verzorgd met genoeg keuzen en versgeperst sinaasappelsap, je had de keuze om smiddags of savonds te eten dit was a la cart ipv buffet, de kinderen kregen ook telkens kleurtjes, aan de poolbar is een kleine hap wel te groot als je met 4 iets snel wil eten ben je toch een 60€ kwijt. Het zwembad in onze periode moest je je bedjes niet reserveren wij gingen pas om 9u30 en dan hadden we nog alle keuze om te gaan zitten, het is geen super groot zwembad maar wel proper. Een auto is toch wel aangeraden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9evy09-10-2013

Luxe golf resort met mooi lagunezwembad

dit hotel ligt in een prachtig natuurgebied en heeft een supermooie 27 holes golfbaan.De SPA is niet zo groot maar de behandelingen zijn zeer verzorgd.Het is heerlijk lunchen of dineren in het restaurant met panoramisch overdekt buitenterras.Rustzoekers zullen hier heel gelukkig zijn.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 4Walter12-05-2013

Geen 5 sterren

We logeerden enkele jaren geleden 1 nacht in dit hotel; verbleven er nu 4 dagen. Moesten helaas vaststellen dat het hotel al echt verouderd is en slecht onderhouden. Wat kamer betreft :tv-toestel Philips model 1995 of zowat (slecht beeld niet aangepast aan hd uitzendingen, beperkt aantal kanalen, trage teletekst ), internetverbinding werkte niet of traag, airco luidruchtig, plastic gordijn en goedkope douchesproeier in badkamer ... Gemeenschappelijke ruimtes :buiten: tuin en terras slecht onderhouden, bv. totaal versleten parasols, niet onderhouden ligbedden ... binnen: zomerrestaurant nog gesloten tot 15 juni, oubollige lobbybar. Maaltijden: namen enkel ontbijt (genoeg en goede gezellige restaurantjes in Denia zelf): buffet rommelig en dus weinig uitnodigend, ontbijtrestaurant zeer lawaaierig, gelukkig twee keer op terras kunnen eten, koffie van bedenkelijke kwaliteit (je kan wel espresso koffie bestellen maar wordt niet met veel geestdrift gebracht en je moet geduld hebben)

Gereisd met partner in april 2013

• 8Naam Naam22-04-2013

golf-en zonaanbidders voelen zich hier thuis

gewoon een lekkere plek om te komen, voelt voor ons als "thuis"komen

Gereisd met partner in april 2013

• 9mevrouw Kalt27-04-2012

heerlijk luxe

jammer dat het binnenzwembad niet te gebruiken was als gast, alleen als Spa bezoeker

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 7j en j en b19-08-2008

goed hotel wel een auto bij hebben

Wij zijn hier 15 dagen geweest . Gelukkig hadden wij wel onze auto bij het ligt zeker 10 min met de auto van denia en is echt niet te lopen ! Personeel is heel vriendelijk. Wij hadden een suite was echt super mooi. Hele goede bedden ! Ruime badkamer. Denia is saai en oud ! Wel goede restaurants. Voor kinderen weinig te beleven onze dochter is 13 jaar.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Harry van Ommen22-02-2006

prima hotel naast golfbaan met prima drivingrange. mooi zwembad. gezellig terras en levendige lobby. prima hotel voor een paar dagen vakantie gecombineerd met golf. wel auto nodig om Denia , Javea of strand te bereieken

Gereisd met partner in oktober 2004

• 9kitty verspaandonk08-11-2005

met mijn man samen een georganiseerde golfvakantie gehad. in een prachtig hotel met een heel gezellig restaurant met hele leuke mensen in de bediening,alles was tiptop verzorgd, echt een aanrader.vooral de prachtige golfbaan, is denk ik toch wel een van de mooiste in spanje.super!!!!!

Gereisd in november 2005

• 6de kimpe17-05-2005

Voor een 5 hotel een echte tegenvaller! Zou het eerder willen bestempelen met een 4. Ligging is aardig in de bergen, naast de golfbaan. Verder is er weinig te beleven. Stand, Denia en Javea zijn daardoor lastiger te bereiken. Service is slecht en traag. Neem gerust de tijd om in en uit te checken (per keer ruim een half uur)of om op bijvoorbeeld je koffie te wachten. Loopt echt te weinig personeel rond. Ontbijt daarentegen is goed verzorgd. Mooi zwembad.

Gereisd in mei 2005

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 km, 15 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking