Bed and Breakfast Masia Novales

1 review over Bed and Breakfast Masia Novales in het Nederlands

Heerlijk ontspannende plek

Erik Oranje
4-6-2010

Deze Bed&Breakfast "Masia Novales" was onze eerste in Spanje. Het was een aangename verrassing. Een jong Spaans stel David en Maria met klein kind en hond verzorgen hun gasten op en top. Maria kookt desgewenst voor een kleine prijs echt Spaanse gerechten. Een simpel maar heerlijk ontbijt met uiteraard zelf gemaakt jam is inbegrepen. De kamers zijn ruim en goed ingericht en heel schoon. Een lekker zwembad zeker als wat warmer is een genot. De directre omgeving is hevelachtig met diverse olijf en palmplantages en kaal en stoffig net als de toegangsweg. het verschil met de Masia is dardor nog groter. Een echte oase daardoor. Meerdere mountainbikes van redelijke kwealiteit gratis te gebruiken. Fiets zeker een keer de groen route die achterlangs loopt en vraag om tips van David en Maria. De groene routes zijn een oude mijnwerkersspoorbanen van Spanje die speciaal voor fietsers geasfalteerd zijn. Voor ons een geweldige ervaring en zeer verrassend, goed geschikt voor de iets oudere kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Masia Novales in Jérica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Masia Novales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Masia Novales scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.