Villa Vistamar

33 reviews over Villa Vistamar in het Nederlands

Heerlijk verblijf!

Paul
14-8-2017

Een prachtig huis, schitterend gelegen en van alle gemakken voorzien. Perfect geschikt voor een gezelschap van vier, wij waren met zessen en dat was zeker ook nog goed te doen. Airconditioning aanwezig, evenals een heerlijk zwembad. In de buurt een aantal prima restaurants waar je (voor niet al te veel) prima kunt eten.

Een auto heb je echt nodig, dan kun je nog meer van de schitterende omgeving verkennen!

Heerlijke accomodatie

Marion Gooijer
21-3-2017

Villa Vistamar is een heerlijke plek om te genieten van de zon en van de omgeving. De tuin met het zwembad is echt zalig. Vroeg in het voorjaar kan je daar al heerlijk genieten van de zon. Echt een aanrader.

Heerlijk

fam Jansma
27-2-2017

Heerlijke villa met een mooie ligging, vooral vanaf het dakterras turen over zee en de omgeving, mooie ruime tuin en heerlijk zwembad, ommuurd met veel privacy, leuke strandjes en restaurants in de buurt maar een auto is wel noodzakelijk zeker als je naar Javea zelf wil om bv wat te eten, wij gaan nu voor de 3e keer en dat is niet voor niets, wij hebben al heel wat villa's gehuurd in de omgeving en deze staat in de top, ook het fijne contact met de eigenaren Jeroen en Agmar is prettig en zoeken zij altijd even persoonlijk contact met de huurders. Kortom een aanrader.

Heerlijk!

Erna
9-2-2017

Villa Vistamar ligt geweldig in een rustige buurt. Voor het centrum en strand van Javea is een auto wel handig. Een comfortabel huis met een prachtige tuin met genoeg plekjes om in de zon te kunnen zitten. Er zijn leuke plaatsjes in de buurt en Valencia is heel goed te bereiken. In november is de avond wel wat fris.

fantastisch uitzicht, rustige omgeving

Marlies
2-2-2017

Het is een mooie villa van alle gemakken voorzien.

Een heerlijk zwembad en een grote tuin met verschillende plekjes waar je kan zitten.

Vanaf het dakterras prachtig uitzicht op zee. Wij komen al jaren in Javea, prachtig plaatsje met mooie stranden en leuke restaurantjes.

Heerlijk huis, mooie plek!

Jolike
29-1-2017

Een fantastisch uitzicht, veel zon in de tuin, ook midwinter, heerlijk zonnige en lichte naya, wel donkere en frisse zitkamer in de winter. Dus ook warme kleding mee. Volledig ingericht huis. Zeer rustige omgeving. Bakker op loopafstand. Op 10 minuten rijden alle winkels die je nodig hebt. Zwembad is onverwarmd.

Prachtige vakantie gehad

Karin Woudstra
29-1-2017

Prachtig huis, van alle gemakken voorzien. We hebben er heerlijke herinneringen, bv savonds nog even binnen zitten, de ramen wijd open en de zeebries voelen! Fijn tot rust komen bij eigen zwembad, ook kinderen konden zich prima vermaken! Dagje Valencia, goed te doen. Mooie stad. Javea mooi strand, gezellige boulevard, heerlijke restaurantjes!

Tophuis

Dennis
28-1-2017

Mooi huis mooie locatie!

Top vakantie gehad!!!

Heerlijk zwembad

Lekker groot zandstrand in de buurt met boulevard!

Heerlijk terug te zijn

Frans
10-11-2016

Fijn goed onderhouden huis met alle faciliteiten. Fijn om terug te komen.

Rustige ligging maar toch met alle benodigde winkels en vele restaurants dichtbij en per auto snel te bereiken.

Hoewel het weer dit keer wat minder was is er zoveel in de buurt te beleven dat we ons geen minuut verveeld hebben.

Zullen hier in de toekomst wederom graag terugkomen.

Heerlijk verblijf in de woning gehad.

Wil
25-5-2016

Een prachtig uitzicht over de zee. Een auto is wel noodzakelijk om de mooie omgeving te verkennen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vistamar in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vistamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.