Villa Santa Lucia

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geniaaaaaal

Rogier
25-8-2009

Een absolute aanrader, kunnen niet wachten om er volgend jaar weer naartoe te gaan!! Kan iedreen aanraden deze villa te huren is het meer dan waard, je waant je in een andere werld vol luxe en genot!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Santa Lucia in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Santa Lucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Santa Lucia scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.