• Type accommodatie

Javea

Reviews over Javea

Leuke plaats

Truus, 16-9-2017

Een deel is strand met boulevard (met restaurants, barretjes en winkels) en dan ga je via de kust naar de haven (eigenlijk dus ander gedeelte van Javea) waar ook het oude gedeelte ligt.

Eigenlijk voor elk wat wils. Wij waren erg vroeg in het seizoen en dan is het een stuk rustiger. Ga je wat meer richting seizoen dan heb je ook regelmatig leuke kraampjes en oogt het een stuk gezelliger.

Zeer aangenaam

Juan, 28-6-2017
    In Javea verblijf je zeer gevarieerd. Of je geniet van het oude dorp -lees de historie- met zijn restaurantjes en gezellige terrassen. Of je zwerft door de haven, om ca vier uur komen de vissersboten binnen en langs de zee is een kleine knusse boulevard. Aan de andere kant is een grotere boulevard, meer toeristisch en veel winkels, restaurants, terrassen en een strand. Sfeervol en in het oude dorp regelmatig feesten.

"Winterse vrienden'

Rien Oosterdg, 18-5-2017

Als pensionado met een rijk vakantieverleden zijn mijn vrouw en ik in een fase gekomen dat niet elke vakantie nieuwe horizonten lokken. We kiezen ervoor drie wintermaanden tussen Britse, Duitse, Franse en Nederlandse vrienden te vertoeven, van het weerzien met de diverse restauranthouders te genieten en te dwalen door het gebergte, van amandelbloesem tot sinaasappelgroei.

De gastvrijheid van de Spaanse campingeigenaar, de gesprekken met de mede-Europeanen, de gelegenheid uren ongestoord te lezen, laten we blij zijn dat het enge denken binnen landsgrenzen door de vrolijke vakantie van velen geen kans krijgt!

Gezellige plaats

Chantal, 20-2-2017
    Gezellige badplaats met een mooie boulevard. Klein centrum. Centraal gelegen om excursies te doen.

Costa Blanca op zijn best.

RS, 31-7-2016

Wij komen hier al jaren, en merken dat Javea er sterk op vooruit gaat.

Nog geen overdreven massa toerisme, maar gezellig druk.

Leuk zandstrand, aangrenzend verschillende rotsige baaien om te snorkelen.

Leuke lounchebars en restaurants.

Mooie natuur in de nabijheid, Cap de la Nau en Playa Granadella.

Javea scoort een 8,4 uit 10, op basis van 157 reviews