Villa Paloma

Meer villa info

11 reviews over Villa Paloma

• 9Deinum21-08-2012

Palmen oase

Wij zijn voor de tweede keer op vakantie geweest in deze prachtige villa. Veel ruimte, geweldige tuin en zwembad. Wasmachine afwasmachine, nederlandse Tv, van alle gemakken voorzien. Ramen kunnen dag en nacht open door horren voor de ramen. Ook ventilatoren aanwezig voor extra verkoeling. Hebt wel een auto nodig om ergens heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Berends09-01-2012

Heerlijk huis met rust en ruimte

Met kinderen en kleinkinderen een week genoten in dit luxe huis. Van alle gemakken voorzien. Zo vanuit je bed het riante zwembad induiken, dat is echt vakantie. Lekker de bbq aan of naar de boulevard om een hapje te eten bij scallops. Best een uitdaging om met het hele gezin in een huis te gaan, maar door de vele slaapkamers en badkamers was het prima te doen. Huis was goed schoon en zwembad man kwam ook langs om zwembad schoon te maken

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 10Mulder27-07-2011

Geweldige villa in prachtige omgeving

Wij zijn nu voor de derde keer in deze villa op vakantie geweest. Echt een aanrader. Ook ouders rusten hier lekker uit. Kinderen en ouders vermaken zich prima in het zeer mooie ruime diepe zwembad. In de tuin is ook een trampoline en een tafeltennis tafel. Er is volop ruimte om in de zon te genieten of in de schaduw onder de vele palmbomen. Villa is recentelijk gerenoveerd en heeft nu overal kunststof kozijnen en screens en horren bij de ramen. Ook badkamers zijn opgeknapt, mooie grote plafond douches. Dakterras is heerlijk om onder de sterrenhemel te zitten of uit te kijken over de zee. Op loopafstand duits bakkertje met lekkere verse broodjes. Verder wel auto nodig om bijv. naar strand te gaan. Boulevard en strand in 5 minuten te bereiken, ideaal om `s avonds hapje te eten. Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Familie Lucas27-12-2009

Geweldig vakantie verblijf

Het is een heel mooi huis met een prachtige tuin en groot zwembad(geweldig die palmbomen) Ook zeer geschikt voor kleine kinderen omdat het geheel omheind is. Tot slot de privacy is geweldig, dus komen we hier zeker weer terug

Gereisd met partner in november 2009

• 8fam. Talsma02-10-2009

Prima plek

We hebben hier een fantastische vakantie gehad. Een heel mooi huis ( op vakantie vierende mensen ingericht, met Nederlandse tv) met een prachtige tuin (veel palmbomen) en een heel mooi zwembad met veel privecy.

Gereisd met partner in april 2009

• 6C. & D.22-09-2008

Veel geld voor weinig waar.

Jammer dat de villa zo goed wordt aangeprezen, dat geeft een gekleurd beeld. De eigenaar laat het huis namelijk ontzettend verwaarlozen. Gordijnen in de slaapkamer met ontzettend veel schimmel, douches die je in je hand moet houden om te douchen, ontzettend harde oude bedden die gewoon stinken, mierenhopen tot in de vaatwassser, douchegordijnen onder de schimmel. Kortom, eigenlijk gewoon een matige villa. De eigenaar wilt er weinig aan doen om te verhelpen.

Het zwembad daarentegen is wel prachtig. Alleen jammer dat je met je handdoek op beschimmelde tuinkussens moet liggen.

Als er meer onderhoud aan de villa zou worden gepleegd was hij prachtig, nu is hij zijn geld niet waard en zou ik hem niet boeken voor dat geld.

Gereisd met familie in september 2008

• 9Els van Leeuwen25-06-2007

Geweldig zwembad in een prachtige, schuin aflopende tuin. Veel priveruimte, heerlijk rustig. Met hele kleine kinderen waarschijnlijk lastig in verband met veel trappen en trappeltjes. Met grotere kinderen echter fantastisch. Interieur is wat verouderd, je moet ervan houden maar ja, je bent toch de hele dag buiten. Absoluut de moeite waard net als de plaats Javea trouwens.

Gereisd met partner in mei 2007

• 9Fam Rijnders13-10-2006

Wij hebben in september/oktober 2006 2 weken vertoefd in Villa Paloma. Geweldig huis, van alle gemakken voorzien (ook prima bedden). Veel mieren in en om het huis. Prachtige tuin, riant zwembad, verschillende balkons en terrassen.Absoluut een aanrader, maar een auto is onontbeerlijk; Javea en stranden zijn nog wel een aardig eindje rijden. Prachtige kust.

Gereisd in oktober 2006

• 9Jean-Paul24-09-2006

Villa Paloma is een schitterend huis. Er zijn 4 slaapkamers en 3 daarvan hebben een eigen badkamer. Er is Nederlandse TV, magnetron, oven, vaatwasser en zelfs een Senseo koffiezet-apparaat. Je zal wel een auto nodig hebben om naar de villa toe te gaan. Het ligt ongeveer 10 minuten rijden naar het strand. Hat strand en de boulevard van Xabia is schitterend (Platja Arenal). Als je door het hek aan de achterkant van het huis gaat, dan kom je na circa 50 meter een winkeltje tegen waar je 's-ochtends vers stokbrood kan kopen (je kunt daar tevens internetten). Op ongeveer 300/400 meter zit een pin apparaat. Deze villa is zeer zeker aan te raden!!!

Gereisd met familie in september 2006

• 7Lonneke29-05-2006

In mei 2006 hebben wij een week Villa Paloma bezocht. De villa is mooi en goed verzorgd. Vooral de tuin is erg mooi en goed verzorgd. Het interieus van de villa is ook netjes. Enige minpunt zijn de bedden, die zijn echt veel te hard. De villa is met de auto goed bereikbaar middels de prima reisbeschrijving van topic travel. Villa Paloma ligt in Balcon al Mar, in een wijk die wat "vergane glorie" oproept, maar die nu gerenoveerd wordt. Dus mocht je een huis huren in deze wijk, dan heb je de kans dat er naast je gebouwd en getimmerd wordt (hadden wij, maar vond ik niet hinderlijk). Door de zeewind die de villa vangt, is het niet echt heet. In de zomer is dat erg fijn, in de maand mei kan dit best fris aandoen. Javea is een gezellig plaatsje, met een mooi strand en veel restaurants bij het strand. Het oude Javea, de oude kern, is nog erg Spaans en mooi om te zien.

Gereisd in mei 2006

Villa Paloma info