Villa Palmera

Met jonge kinderen

nooit meer

Fam. jansen
5-9-2010

Villa La Palmera is vies slecht onderhouden en de onderste slaapkamers zijn vochtig

tevens wordt het bijliggende zwembad zeer slecht onderhouden door de beheerder

airco filter is, het vies stinkt naar urine bij de toilets en schimmel zet tegen plafonds.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Palmera in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Palmera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.