Villa Monte Javea

6 reviews over Villa Monte Javea in het Nederlands

Mooie villa, erg toeristisch

Rienk,
1-12-2017

Villa en zwembad waren van goede kwaliteit. Meubilair was wel gedateerd.

Keuken goed uitgerust.

Rustige wijk. vrijwel alleen maar vakantiehuizen.

Dichtstbijzijnde zandstrand was wel een half uur rijden. In de buurt zijn alleen kiezelstranden.

Erg toeristische omgeving. Veel pensionado's en bijbehorende voorzieningen (nederlandse (tand)arts etc).

Qua bezienswaardigheden en wandelmogelijkheden bood de omgeving niet veel. Je moet er heen gaan voor de zon en de zee.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne accomodatie,

Ingrid
19-9-2011

Heerlijk privezwembad, Matige inrichting van het huisje qua keukenspul, Twee slaapkamers, Twee badkamers, zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in augustus 2011

luxe vakantieverblijf

Astrid Santé
31-8-2011

Het is een geweldig vakantieverblijf met allerlei luxe zoals airco, wasmachine, 2 badkamers, afwasmachine, oven en inductie kookplaat en een prachtig goed onderhouden zwembad. ondiep 1,30m en diep 2,00m. Onze drie kinderen in de leeftijd van 10 tot 15 jaar hebben zich heerlijk vermaakt. Het vakantiepark ligt wel wat afgelegen. Maar met een (huur)auto is het helemaal geen probleem. Is er iets mis, dan wordt er dezelfde dag nog iemand gestuurd om het probleem in de villa te verhelpen. De omgeving is prachtig. Bergen, prachtige stranden, maar ook een boulevard waar goede en mooi ingerichte restaurants zitten.

Javea heeft een oud centrum dat zeker de moeite waard is om te bezoeken.

Wij zijn allemaal heel enthousiast en komen graag nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Niet te enthousiast doen!!!!! Deel 3

2-7-2011

Het strand van El Arenal ligt op ca 4 km afstand, het is een uitgestrekt zandstrand met een leuke boulevard vol restaurantjes en winkeltjes. Op het strand zijn er voor de kleintje verschillende speeltoestellen, waardoor je vanaf een terrasje goed de kids in de gaten kan houden en heerlijk van een kopje koffie kan genieten. Verder is er in de buurt een diversiteit aan kiezelstrandjes en zelfs 1 naaktstrand(playa nudista), Valencia ligt op 110 km en is een aanrader ook het verderop gelegen Denia is de moeite waard. Wij zijn 10 dagen geweest, maar hebben geen handdoeken/beddengoed wissel gehad. Al met al een perfecte vakantie voor een laag budget, maar wel met het luxe gevoel!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Niet te enthousiast doen!!! Deel 2

2-7-2011

Aan de woonkamer zit een veranda vast waar je in de schaduw heerlijk kan eten. Verder is het buiten erg ruim van opzet met een grote tuin met een zwembad van ca 4 x 10 meter en terrassen met ligbedden. Het zwembad is van 1,50 tot ca 2,00 diep, waardoor het minder geschikt is voor kleine kinderen, maar wij hebben dat opgelost door in de lokale supermarkt een opblaaszwembad voor de kleintje te kopen. Omgeving; zeeeer rustig, toen wij er waren, waren 2 van de 6 villa's verhuurd(het totale villacomplex heeft 24 villa's. Het ziet er uit als een normale (rustige) woonwijk met allemaal ruim opgezette villa's. Het ligt vlak bij Granadella in een ietwat heuvelachtige omgeving. In de buurt zijn verschillende supermarkten waaronder een Aldi en iets voorbij de Aldi een huisartsenpost(Duitse arts), voor de luie(of eerste) avond ligt er aan de weg naar Granadella een pizzaria Presto Presto, waar je lekker een pizzaatje kan halen.

Gereisd met vrienden in juni 2011

Niet te enthousiast doen!!!Deel 1

2-7-2011

In Juni 2011 met 4 volwassen en 2 kids van 3 in de villa verbleven. Ik wil er niet te enthousiast over gaan doen, want anders is er volgend jaar geen plek, maar het heeft onze verwachtingen ruimschoots overtoffen.

We hadden van te voren toch nog wel wat vragen over de inrichting en indeling, maar buiten de inrichting/faciliteiten die genoemd worden, is er in elke kamer airco, is er een wasmachine, vaatwasser en keramische kookplaat, waardoor het zelf koken zeer makkelijk gaat, er is een BBQ aanwezig, er is een TV aanwezig met BBCworld(geen Ned.zenders). De villa zelf heeft 2verdiepingen, waardoor het zeer geschikt is voor 2 gezinnen. Beneden; woonkamer, slaapkamer(alle slaapkamers zijn erg ruim met grote kastruimten) keuken met bijkeuken waar wasmaschine staat en een deur naar een binnenplaatsje waar je de was kan neerzetten op een aanwezig zijnde wasrek of kan BBQen en een badkamer. Boven; 2 slaapkamers en badkamer. Aan de woonkamer zit een veranda vast waar je in de schaduw heerlij

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Monte Javea in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Monte Javea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.