Camping Javea

9 reviews over Camping Javea

• 2019
    8nicole30-07-2019

mooie camping

Mooie camping op wandelafstand van de oude stadskern (enerzijds) en de haven en de boulevard (anderzijds). Plaatsen op grint met in de zomer een schaduwdoek. Mooi zwembad en goed restaurant met beperkte keuze. Wij hadden tijdens ons verblijf in mei veel wind ; niettegenstaande er in Calpe en Benidorm weinig wind was. Sanitair zeer proper en verwarmd. Wel veel last gehad van blaffende honden 's nachts. Jammer dat er op de camping geen winkel is en ook geen brood. Wel Aldi en Lidl en Mercadona op 200à 300m.

Gereisd met partner in mei 2019

• Oude reviews

8Mandy26-09-2017

Heerlijk

Onverwacht mooie regio! Gezellig en veelzijdig!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Super.24-06-2017

De camping van Javea is netjes. Goed sanitairblok. Gezellig restaurant met iedere donderdagavond muziek. (tot mei). Ruime plaatsen. Het dorp Javea is in drie stukken te verdelen. Het oude zeer sfeervolle dorp, de haven en de boulevard. Veel terrassen, restaurants en leuke winkels. Vriendelijkheid heerst overal. Het natuurpark Montgo ligt om de hoek net als Granadella, een leuke baai. Calpe en Benidorm liggen binnen de 50 km. Vergeet niet het achterland in te gaan. Prachtig, zeker voor wandelaars en racefietsers. Leuke kleine dorpjes.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in april 2017

• 10Theo&Gerda25-06-2016

Prima

Fijne camping met ruime plekken en schoon sanitair , vriendelijk personeel , ook betaalbare wifi over de hele camping. Je kan er goed fietsen (routeboekje bij de toeristische info) sommige zijn wat moeilijk , maar naar Denia is het met een gewone fiets goed te doen, je kan met de boot (catamaran) terug varen , alleen niet op dinsdag daar kwamen wij te laat achter en moesten terug op de fiets. Veel supermarkten op loop en fiets afstand.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Vangilske25-06-2016

Mooie camping maar heel veel wind.

We waren van plan om hier 5 nachten te staan, met acsi voor 17 euro en goede beoordelingen. Plaats genoeg maar wel allemaal onder netten. Mooi schoon sanitair, geen winkeltje en ook geen brood op de camping. Mooi zwembad, open van 12.00 tot 19.00 uur. Javea ligt in een baai met een berg in de buurt. We denken dat het daarom een soort wind creëert, waardoor het gewoon te hard waait. Wij zijn er echt voor de wind weggegaan. Lidl op 500 meter, dat is fijn, Naar het strand heb je echt vervoer nodig. Naar de haven kun je te voet, 20-25 min.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 8J.van Rooijen19-01-2016

Leuke omgeving, kan er goed fietsen

Redelijk grote plaatsen en goed sanitair welke ook goed bijgehouden worden, kan er goed fietsen, het strand is wel een stuk lopen (of fietsen). Leuke boulevard.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7PMT30-06-2015

Typische Spaanse camping

Je houdt ervan of niet. Rechte geasfalteerde paden met grindplekken ertussen en de plaatsen boven je afgeschermd tegen de zon door anti worteldoek. Fantastisch schoon sanitair met normale waterkranen die je open draait itt van die drukknoppen, mooi zwembad met gras ligweide en restaurant bar. Strand en boulevard op 2,5 km, Lidl en Mercadone op 300m. 90% Engelsen, die hier al jaren komen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Beerens-Landuyt02-03-2014

Heel verzorgde camping met een uitstekende ligging

Mijn echtgenoot en ik verbleven er in september-oktober 2013 en waren uiterst tevreden over de grootte van de campingplaatsen, het enorm mooi en goed onderhouden sanitair met douches en wasgelegenheden met perfect heet water, wat men niet dikwijls heeft op andere campings. We zijn er nu, in februari 2014, eens op bezoek geweest omdat de camping dan volzet is en om te zien of het met een volle bezetting eveneens proper is en inderdaad, de camping was volzet (wij verbleven nu in een huis in Torrevieja) en eveneens heel proper! We hebben in de omgeving van 150 km verschillende campings bezocht en de camping Javea stak er met kop en schouders bovenuit! Ook het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. Proficiat, doe zo voort. Wij komen terug met de caravan eind maart, begin april en kijken er nu reeds naar uit!

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Ruud Jongen28-04-2012

mooie en rustige camping

Leuke camping half uurtje lopen van het strand van arenal Dorp ook op loop afstand gaan er deze zomer weer naar toe

Gereisd met partner in januari 2012

0 tips over Camping Javea