Camping El Naranjal

1 review over Camping El Naranjal in het Nederlands

Met jonge kinderen

RS
31-7-2016

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Leuk restaurantje aan het zwembad met lekker eten, uitgebreid aanbod en supervriendelijke bediening.

Nachtwaker doet zijn werk goed. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van de fitnessruimte.

Camping ligt op wandelafstand van Playa Arenal, wat wij super vonden.

Zeker voor herhaling vatbaar, we zijn hier heel hartelijk ontvangen en als het mogelijk was waren we langer gebleven.

Yo por este camping, ma-to! ;)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping El Naranjal in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping El Naranjal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.