Appartement Costa Blanca

Appartement
Appartement Costa Blanca

2 reviews over Appartement Costa Blanca in het Nederlands

Verwarmd zwembad, een luxe!

elianedetroch
11-3-2015

Fijn vertoeven tijdens de wintermaanden. Alle comfort en een verwarmd privé zwembad. Het stadje Benitatxell met alle winkels, supermarkten, op wandelafstand. De kuststadjes Javea en Moraira op 7 km.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartementen met verwarmd zwembad

De Troch Eliane
9-3-2015

Rustig gelegen met veel privacy . Geen industrie in de omgeving . Zicht op de bergen, 10 autominuten van prachtig strand met blauwe vlag Cala Moraig. Nieuwe privé appartementen gelijkvloers vlak aan het zwembad met 2 slaapkamers of 1 slaapkamer, badkamer, keuken met frigo, oven , afwasmachine ,diepvriezer ,microgolf enz... Gratis wifi en Belgische, nederlandstalige zenders tv . Afgesloten domein, eigen ingang. Op wandelafstand van het stadje met supermarkten. Ook aparte villa voor 8 pers te huur in zelfde buurt!

Gereisd Met partner in februari 2015

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Costa Blanca in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Costa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.