Villa Casa Mirador

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag20°8°
Villa Casa Mirador

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Mirador voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Casa Mirador in het Nederlands

Prachtig uitzicht, wel een auto nodig!

Schrooten
14-9-2010

De ligging is in een woord geweldig aan de voet van de Montgo op ca. 150 M boven zeeniveau! Prachtig uitzicht over de vallei en de prachtige baai van Javea/Xabia. De afstand tot het oude Javea is ca. 2,5 km en de kust haven/Arenal ca. 6 km, je hebt dus echt wel een auto nodig. De tuin en het zwembad zijn uitstekend, zeker met het prachtige uitzicht. 's avonds is de tuin niet verlicht, is wel aanwezig maar niet in te schakelen via de benedenverdieping iets wat de eigenaar in de toekomst moet gaan regelen, je breekt in het donker soms bijna je nek. De straatverlichting in de nabije omgeving ontbreekt ook, waardoor het geheel 's avonds erg donker wordt. De benedenverdieping is functioneel ingericht, de badkamer is klein maar proper. We hebben veel gereisd hierdoor vaak in vreemde bedden gelegen, maar dit was een van de matigste bedden. De matras is van het goedkoopste soort. Het is een fantastisch adres in een prachtige omgeving, ik hoop dat de kritische puntjes opgelost worden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Mirador in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Mirador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.