Villa Casa Limonero

VillaWeer vandaag26°23°

1 review over Villa Casa Limonero in het Nederlands

Met jonge kinderen

Deze villa was werkelijk prachtig. De wijk waarin het ligt licht redelijk afgelegen van de plaats JAvea. Wij vonden dit niet erg, temeer ook omdat JAvea niet bepaald een mooie plaats is. De afgelegen ligging vonden we echter niet veilig voelen. Het huis is wel beveiligd met alarm, tralies en een goede omheining. Blijkbaar is dit nodig.

Kortom een prachtige villa met alles erop en eraan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Casa Limonero in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Casa Limonero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.