Vakantiehuis Casa Aitor

2 reviews over Vakantiehuis Casa Aitor in het Nederlands

alles aanwezig.

folie leopold
7-1-2009

Deze villa is al wat ouder en de bemeubeling doet wat stroef maar is zeer ruim met open haard,sateliet tv,handige keuken met alle toestellen,twee ruime slaapkamers met badkamer/toilet en studio met douche/wc,mooi zwembad,bbq,tuin,terras met tafels/stoelen/ligbedden en patio en grote garage,wel 8km van stadje maar voldoende winkels en eetgelegenheid in de buurt,maar vooral zeer rustig en privecy.

Gereisd Met partner in mei 2008
2008

Casa Aitor is een toffe villa gelegen in Javea

Wendy
24-4-2008

Casa Aitor is een toffe villa gelegen in Javea. Niet DE grote luxe maar wel alles aanwezig om een comfortabel, aangenaam vakantiehuis te zijn (3 sterren). Zeer groot en tof zwembad. Aanrader ! ('k ga dit jaar voor de 2de maal terug)

Gereisd Met vrienden in april 2008

Vakantiehuis info

• AdresC/ Tomasso Albinoni 3BAM 57 A 03730(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Aitor in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Aitor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.