Appartement Arenal Appartement Javea

9,2

17 reviews over Appartement Arenal Appartement Javea in het Nederlands

mooi appartement alles aanwezig

grace bulgac, 2-4-2017

prima locatie dicht bij het strand en de boulevard , keurig netjes appartement.

wel in een straat met redelijk veel verkeer als je op het balkon zit goed te horen. zeker een aanrader.

Een aanrader ... Helemaal Top!

Johan van Bekkum, 14-3-2017

Na te zijn opgehaald in het centrum van Javea brachten Bert & Els ons naar het appartement en gaven ons een rondleiding met uitleg.

Het appartement is zeer ruim en van alle gemakken voorzien ( airco, vaatwasser, oven, magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, wasmachine, strijkbout & plank en een meer dan complete keuken.

Een heerlijk en ruim terras op zuiden en vlakbij het strand/gezellige boulevard. Daarnaast is het centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving waar je niet alleen prachtige wandeltochten kunt maken, maar ook gezellige plaatsjes kunt bezoeken.

Ook de kustplaatsen Calpe, Denia, Altea, Benidorm en Alicante zijn goed bereikbaar vanaf hier.

Er is WIFI en op de grootbeeld televisie zijn alle Nederlandse zenders te ontvangen.

Voordat de verhuurders vertrokken kregen wij nog wat goede tips om uit eten te gaan. en gaf Bert aan dat wij hem altijd mochten bellen als er vragen zijn.

Halverwege onze vakantie hebben wij nog even telefonisch contact gehad over ons vertrek en ook deze keer stond Bert weer voor ons klaar met een mooie oplossing " we mochten een paar uurtjes langer blijven "

Bert & Els ... helemaal Top ... we willen zeker nog een keer komen.

Groetjes .. Johan & Fatima

Absolute aanrader!

Jean, 20-12-2016

Appartement is zeer ruim, met terras op zuiden en vlakbij strand/gezellige boulevard. Daarnaast is het centraal gelegen voor uitstapjes in de omgeving waar je niet alleen prachtige wandeltochten kunt maken, maar ook gezellige plaatsjes kunt bezoeken. Drie golfbanen in straal van 15 km maximaal. Ook de kustplaatsen Calpe en benidorm zijn goed te berijden vanaf hier.

Het appartement beschikt over complete apparatuur: vaatwasser, wasmachine (met strijkplank en strijkijzer), geweldige douche en slaapkamerramen met rolluik zodat kamer pikdonker is. Er is satelliettelevisie met alle mogelijke NL zenders en de inrichting is netjes.

Voor rokers minder goed nieuws: er mag binnen niet gerookt worden, buiten op het terras uiteraard wel.

geweldig mooi volledig ingericht appartement

janet nijland, 29-10-2016

ligging van het appartement is ongeveer 5 minuten lopen naar het strand .

Bij het strand een mooie boulevard met vele winkeltjes en restaurants .

Bij de restaurants kun je heerlijk eten voor weinig geld. Wij hadden een auto gehuurd zodat we onder ander ook een dagje naar Benidorm en Valencia konden gaan.

Javea ligt dan erg centraal wat dat betreft. Het weer in deze periode is ook heerlijk , niet te warm 24 graden vind ik zeer aangenaam Als we weer naar Spanje gaan dan wil ik zeker wel weer naar Javea en dit appartement gaan.

prima

Hans en Janny Veels, 7-8-2016

Prima appartement en vriendelijke eigenaar. Alles aanwezig voor een fijne vakantie. Volop hoogseizoen, dus druk, maar dat wisten we. Helaas wel veel wind op het balkon, dus weinig zwoele avonden buiten, maar dat is moeilijk te regelen. Wij willen best nog een keer.

Perfecte vakantieplek!

HJ, 20-7-2016

De locatie is mooi, keurig verzorgd en volledig. Loopafstand tot het fraaie strand en horecagelegenheden.

Het begon al bij het ontvangst: vriendelijk en een goede uitleg over het appartement. Erg goede WiFi en digitale tv met alle Nederlandse zenders. Airco op de slaapkamer en zeer goede bedden. Zeer complete keuken en een mooi balkon waar wij heerlijk konden ontbijten en s `avonds konden borrelen. Alles was aanwezig. Kortom een appartement waar wij zeker volgend jaar graag weer gebruik van willen maken.

Dank Fam. Reilman.

geweldig appartement, schoon en zeer compleet.

Ben en Gerda, 1-6-2016

Je voelt je direct thuis in dit appartement.

Goede bedden en airco in de slaapkamer.

Een verhuurder, die voor je klaarstaat als het nodig is.

Uitstekend ligging, vlakbij de boulevard.

heerlijke maand maart beleefd

lidy, 1-6-2016

Een appartement waar je je meteen thuis voelt.

Heerlijk "thuisgevoel"

Jowan en Ilja, 3-10-2015

Bert en Els doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Een heerlijk appartement, modern en van alle gemakken voorzien. Prima ligging vlakbij strand en boulevard. Absolute aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Arenal Appartement Javea in Javea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Arenal Appartement Javea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Arenal Appartement Javea scoort een 9.19 uit 10 op basis van 17 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: