Sorteren

vakanties Javea

Reviews over Javea

Genieten met de hoofdletter G!!

Erik W.
    12-8-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad in Casa Granadella. De meest luxe en complete villa die je je maar kunt wensen. Mooie ruime kamers met goed werkende airco's. De WiFi was super snel en het zwembad was heerlijk, zowel qua afmeting als de temperatuur van het water. Ook fijn gebruik kunnen maken van de BBQ en zelfs een was gedraaid. Al met al heerlijk genoten, een ABSOLUTE aanrader!!

Fabeltastisch en geweldig...een absolute aanrader.

Christ Hellemons
    16-7-2018

We hebben genoten van deze prachtige Villa....Sfeervol, comfortabel, luxe en vooral ook erg praktisch. Alles werd keurig verzorgd,,,een mooi schoon zwembad en een goed onderhouden tuin...Kortom het was TOP...!

Fantastisch. Ieder jaar weer

Schané Tuck
    19-5-2018

Via een villaoranisatie boeken wij ieder jaar een 2 weekse relaxvakantie naar Javea, Spanje. Even bijkomen van alle drukte en gekkigheid. Alleen jij, de vriendinnen, een paar opblaasdieren in je eigen privezwembad en een cava erbij. Meer heb je niet nodig. Het weer begin sept is altijd goed. We hebben nog nooit een slechte dag gehad. Misschien een wolkje hier en daar, maar dat is het dan ook. Er zijn meerdere stranden te bezoeken die allemaal even prachtig zijn. Naast de aangelegde Playa Arenal is het baaitje en kiezelstrand van de Grandella Cap Nou het prachtigst. Helblauw water, vele rotsen om goed boven te kunnen snorkelen, fijne bedjes én een parasol die je voor maar €7 voor een hele dag kan huren. Ook kan je een tocht maken de bergen in. Het oude centrum van Javea is enorm schattig en niet heel erg toeristisch. Je kan hier voor een prikkie heel goed eten en shoppen ook geen probleem! We hebben weinig slecht te melden over Javea!

Fantiatsich

M.
    11-5-2018

Villa gehuurd via touroperator. Gezellig Spaans huis. Genoeg kamers zodat iedereen een eigen slaapkamer kon hebben. 8 volwassen en 5 kinderen. Keuken van alles goed voorzien met 2 afwasmachine wat erg handig is met zo’n grote groep. Heerlijk zwembad. De schoonmaakkosten waren te hoog daar wij de kwaliteit niet optimaal vonden.

Een super plek voor een super vakantie!

Ineke
    3-11-2017

Een heerlijk, zonnig huis, met ruim overdekt terras en waanzinnig mooi uitzicht! Hier verschillende prachtige zonsondergangen gezien. De berg erachter verandert dan ook regelmatig van kleur. Heel bijzonder om te zien.

Het huis is van alle gemakken voorzien: heerlijke boxspringbedden, inloopdouche in de badkamers, gewoon lekker luxe allemaal. Er is een Nederlandse gastvrouw aanwezig die je altijd kunt bellen. Haar is niets teveel.

En fijn een volledig ingerichte keuken met afwasmachine, grote koelkast, wasmachine etc. Het centrum van Javea is niet ver weg en daar heb je leuke restaurantjes, waar je heerlijk kunt eten. Strand en supermarkten zijn ook niet ver weg, maar je hebt er wel een auto voor nodig.

Voor ons heel belangrijk: het huis is super goed schoongemaakt, dus voor hygiëne een 10!

Wij komen hier zeker nog eens terug!

Vat je verhaal in één zin samen

Javea scoort een 8,5 uit 10, op basis van 160 reviews