Sorteren

Reviews over Javea

komen zeker terug

rinus zonruiter
    9-6-2018
    mooi zandstrand, heerlijk weer je kan er lekker fietsen plus minus van berg naar berg 25 minuten

Prachtig

Yvette
    28-4-2018

Prachtige omgeving!! Genoeg te doen en Valencia op 1 uur rijden voor je citytrip tijdens de zonvakantie. De natuur, het eten en de Spaanse vriendelijkheid zijn hier top!!

Zeker een aanrader voor het gezin als romantische vakantie of met vrienden.

Heerlijk stadje, prachtige omgeving...

Hans
    26-2-2018

Populaire plaats waar niet alleen toeristen komen, maar ook veel buitenlanders permanent wonen.

Je moet hier heen gaan voor het prima klimaat en de prachtige omgeving.

Jávea is een aantrekkelijk stadje met een oud kerkje, heel veel horecagelegenheden en terrassen. Elke donderdag een gezellige markt.

Mooie omgeving met zeer veel wandel- en fietsmogelijkheden. Zowel de haven met visafslag als het grote zandstrand zijn op loopafstand van het centrum.

Prijzen (restaurants) zijn, vergeleken met Nederland, zeer laag: in veel bedrijven rond de € 10,- voor een driegangenmenu inclusief drank, koffie op een terras kost ongeveer de helft van de prijs in Nederland.

Leuke plaats

Truus
    16-9-2017

Een deel is strand met boulevard (met restaurants, barretjes en winkels) en dan ga je via de kust naar de haven (eigenlijk dus ander gedeelte van Javea) waar ook het oude gedeelte ligt.

Eigenlijk voor elk wat wils. Wij waren erg vroeg in het seizoen en dan is het een stuk rustiger. Ga je wat meer richting seizoen dan heb je ook regelmatig leuke kraampjes en oogt het een stuk gezelliger.

Zeer aangenaam

Juan
    28-6-2017
    In Javea verblijf je zeer gevarieerd. Of je geniet van het oude dorp -lees de historie- met zijn restaurantjes en gezellige terrassen. Of je zwerft door de haven, om ca vier uur komen de vissersboten binnen en langs de zee is een kleine knusse boulevard. Aan de andere kant is een grotere boulevard, meer toeristisch en veel winkels, restaurants, terrassen en een strand. Sfeervol en in het oude dorp regelmatig feesten.
Javea scoort een 8,5 uit 10, op basis van 160 reviews