Vakantiehuis Vakantiehuis Jalonstersterstersterster

85 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

• 2019
    10Marcelline12-07-2019

Fantastisch vakantie huis!!!

Een geweldige week gehad in vakantie huis jalon!!! Ontzettend lieve gastvrouw en een super fijn huis dat van alle gemakken is voorzien! En dat met een adembenemende uitzicht! Ik kom hier zeker terug!!

Alleen gereisd in juni 2019

• 10Els en Etienne22-06-2019

Heerlijk comfortabel en van alle gamakken voorzien

Het was fijn weer op een bekende plek aan te komen met een geweldige ontvangst met lekkere Cava en tapas. Dat de weersverwachtingen niet goed waren was al bekend, daarom waren we blij te weten dat we zo'n comfortabel huis hadden. De gastvrouw vond het natuurlijk niet leuk voor ons dat er zoveel regen zou gaan vallen, maar ja.... daar kan gelukkig niemand iets aan doen. Het is voor ons een heerlijke plek om vakantie te houden.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Jolanda30-05-2019

Heerlijke plek!

Als vaste gasten bij Judith hebben we wederom genoten! Het is altijd heerlijk om in Jalon te zijn. Geweldige omgeving om dingen te gaan doen en zien en natuurlijk het zeer compleet ingerichte huis. Het uitzicht blijft onverbeterlijk. Wij komen weer terug!

Gereisd met partner in april 2019

• 10Wim van Hal06-04-2019

Sensationeel uitzicht, geweldige gastvrouw

Prachtige locatie gelegen in de Jalonvallei, met werkelijk waar een spectaculair uitzicht. Je hebt wel een auto nodig, tenzij je een vakantie op maat boekt. Het bevalt ons zo goed op deze locatie dat wij dit jaar weer gaan, niet in de laatste plaats door de heerlijke tapas waarmee je verwelkomd wordt 😉 En er is echt voor iedereen wat wils, hou je van het strand, in nog geen half uur kun je er al liggen, liever naar de markt, in Jalon is iedere zaterdag een hele grote markt en op dinsdag de gewone weekmarkt. Er zitten diverse goede restaurants in de buurt, geschikt voor iedere portemonnee. Lekker toeren in de omgeving, de gastvrouw heeft een boekwerk gemaakt vol met tips van wat er allemaal te zien is in de omgeving, liever persoonlijke uitleg, Judith vertelt het je en geeft er nog diverse mooie routes bij ook Persoonlijk kan ik echt niets negatiefs bedenken Dus Judith bedankt voor de gastvrije ontvangst iedere keer en tot ziens

• 9Margreet Wieringa26-03-2019

Mooie locatie om de omgeving te verkennen

Mooi huis met uitzicht op Jalon en een stuk van de vallei. Rustig gelegen (auto wel nodig) maar binnen een half uur in het drukkere Benissa, Calpe en iets verder Benidorm. De andere kant op leuke kleine authentieke dorpjes en mooie routes de bergen in. Ideale omgeving en trainingsroutes voor de beter getrainde amateur wielrenner. Ook Valencia in iets meer dan een uur goed met de auto te bereiken.

Het huis is van alle gemakken voorzien (voor de verwende tourist:..de badkamers wat klein en simpel) met volledige keukeninrichting, goede wifi en satelliet tv met Nederlandse zenders.

Dit samen met de gastvrije en vriendelijke eigenaresse Judith maakt dit een prima plek om een tijdje te verblijven.

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Peter Ernest27-01-2019

Ben je er geweest,ga je het missen. Super verblijf

Alles is al gezegd😊 Gewoon super vakantie verblijf, bij een zeer Sjoerd gastvrouw😘

Zakelijk gereisd in mei 2018

• 10Bert de Gans05-01-2019

Een heerlijke accomodatie in het Spaanse Jalon

Wat een heerlijke accommodatie en wat een heerlijke gastvrouw! We komen hier nu elk jaar omdat we het Spaanse leven beleven in Jalon en onze gastvrouw draagt daaraan bij. Het welkom is altijd met lekkere Spaanse lekkernijen en Cava. We genieten van het heerlijke landschap, de Jalon vallei, de wekelijkse markt in Jalon, maar ook van het zwembad bij het huis en gesprekken met de gastvrouw. Wat een heerlijke ambiance om bij te komen van de Nederlandse stress en te genieten van rust, zon en goede gesprekken. De accommodatie ziet er verzorgd uit en is van alle gemakken voorzien. Laat je lekker onderdompelen in de Spaanse sfeer en de gastvrouw helpt je er anders wel bij om in de Spaanse sfeer te komen. Het mooie van vakantiehuis Jalon is dat je door een Nederlandse gastvrouw wordt geholpen om thuis te raken in de Spaanse sfeer. En als je er toch bent, geniet dan ook van de cool bracelets die de gastvrouw voor je maakt. Kortom Top!

• 2018
    10Wilma06-12-2018

Geweldig!

Wederom genoten van een heerlijk verblijf in Vakantiehuis Jalon. Het uitzicht blijft na meerdere keren logeren een dagelijks terugkerend genot. Prachtig zicht op de bergen en vallei, en geen dag hetzelfde. Het huis is top, met alles wat je nodig hebt. En een behulpzame en gezellige gastvrouw die tips en tapas voor je heeft, geeft je vakantie net dat even meer.

• 10Ronald06-12-2018

ABSOLUUT FANTASTISCH!

Een heerlijke plaats om vakantie te vieren. Prachtig uitzicht op de Jalon vallei. Een vakantie om eens lekker tot rust te komen. Het huisje is volledig uitgerust met alles wat je kan bedenken van staafmixer tot weegmachientje voor je koffers. Het huis is meer dan ruim te noemen en bied absolute privacy. De omgeving rondom Jalon is fenomenaal. Prachtige natuur en wil je los gaan dan zit je zo in Benidorm en ietsje verder Alicante of Valencia. Bij aankomst wordt je gastvrij ontvangen met heerlijke tapas een een welkomstdrankje.

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Ronald&Anita25-11-2018

Absoluut fantastisch

Verblijf je hier, dan ben je verzekerd van een super vakantie. Wij zijn dit jaar al 2x geweest en de volgende staat ook alweer in de planning. 's Ochtends ontbijten met uitzicht op de prachtige Jalon vallei. In het huis ontbreekt het aan niets. De compleet uitgeruste keuken nodigt uit tot het bereiden van een heerlijke Spaanse maaltijd waarvoor je de ingrediënten in de nabij gelegen supermarkt kan halen. Het is genieten bij het zwembad waar je heerlijk op een stretcher van de zon en het uitzicht kan genieten. In de omgeving van Jalon is er ook genoeg te ontdekken, zoals een mooie rit over de Bernia waar er onderweg genoeg restaurantjes zijn om lekker te eten of koffie te drinken. Ook een tripje naar een grotere stad zoals Valencia of Alicante is prima te doen. En laten we natuurlijk onze lieve gastvrouw niet vergeten die je welkom heet met een lekker hapje en een drankje en alles over de omgeving weet te vertellen.

Gereisd met partner in november 2018

3 tips over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

• Anita, 24-09-2012

De omgeving is zo mooi je hoeft je geen minuut te vervelen. Bergen, mooie stranden zoals bv Calpe en Javea waar het goed toeven is. Benidorm is vlak bij en altijd leuk om eens een kijkje te nemen, ik kan er uren over doorgaan mijn advies is om snel te boeken en Vakantiehuis Jalon te beleven.

• Petra, 03-05-2012

Het is wel een must om hier een (huur)auto te hebben, maar het centrum van Jalon is goed te voet te bereiken.

• louraklinkhamer, 30-03-2015

Neem bergschoenen mee, want je kunt mooie tochten maken naar de bergen en de kust. Vraag Judith om tips en mooie plekjes om naar toe te gaan of kijk in de map die in het app ligt.

0 vragen over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon info