Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon
9,4

3 tips over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

louraklinkhamer, 30-3-2015
Neem bergschoenen mee, want je kunt mooie tochten maken naar de bergen en de kust. Vraag Judith om tips en mooie plekjes om naar toe te gaan of kijk in de map die in het app ligt.
Anita, 24-9-2012
De omgeving is zo mooi je hoeft je geen minuut te vervelen. Bergen, mooie stranden zoals bv Calpe en Javea waar het goed toeven is. Benidorm is vlak bij en altijd leuk om eens een kijkje te nemen, ik kan er uren over doorgaan mijn advies is om snel te boeken en Vakantiehuis Jalon te beleven.
Petra, 3-5-2012
Het is wel een must om hier een (huur)auto te hebben, maar het centrum van Jalon is goed te voet te bereiken.