Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Een heerlijke plek !

Wendy Bootsman
15-7-2018

Een ontzettend gastvrij welkom na aankomst in het vakantiehuis ! Cava met heerlijke tapas, waar krijg je dat nog bij de start van een vakantie?! Gastvrouw Judith is dan ook allerhartelijkst en kan je ook veel over de omgeving vertellen en waar de leuke plekjes zijn. Het appartement is ruim, schoon en voorzien van alle gemakken die je maar denkt nodig te hebben. Een schoon zwembad voor je deur waar het water je uitnodigt een plons te nemen. Niets meer dan lof voor deze plek!

Geweldige plek voor een ontspannen vakantie

M. Verhagen
6-7-2018

Een geweldig vakantieadres met een ruim, mooi en zeer schoon appartement en heerlijk zwembad met groot zonneterras voor de deur .

Judith is een prima gastvrouw, ontvangst met cava was een gezellig moment....aangevuld met diverse tapa's....heerlijk.

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een ontspannen vakantie in Vakantiehuis Jalon, waar je kan genieten, ontspannen en zonnen.

Helemaal compleet!

mevr de Ruiter
4-7-2018

Het is een heerlijke plek, de locatie is zeer verzorgd en de gastvrouw is top.

Ze denkt met je mee voor wat betreft mooi te bezoeken plekken. En heb je speciale wensen dan geeft ze daar invulling aan. En verder natuurlijk een heerlijk zwembad en een heel goed bed en fijne douche!

Fijne plek

S. van der Plas
2-7-2018

Het is een heerlijke plek om te vertoeven. Het huis is super schoon dus daar was niets op aan te merken. Van alle gemakken voorzien.

Je moest wel alles met de auto doen en dat is iets wat ik niet gewend ben. Uit eten gaan ging niet geheel makkelijk in Jalon zelf. Dit kwam doordat een aantal restaurants dicht waren vanwege ziekte of verlof.

Daarbuiten was het goed te doen.

Met 3 kwartier zit je in Benidorm en met een uurtje in Alicante. Voor herhaling vatbaar!

Geweldig

Astrid Hofstra
1-7-2018

Wij hebben weinig minpunten ondervonden. Het enige is dat je van rust moet houden maar vertier is in de buurt aanwezig.

Een mooie locatie net uit de drukte van de costa.

Frits Muller
11-6-2018

Vakantiehuis in prachtige omgeving. Gastvrij, rustig en comfortabel. Nabij maar ver genoeg buiten de hectiek van de kust.

Heerlijke plek!

Jolanda de Klerk
8-5-2018

Vakantiehuis Jalon is een heerlijke plek met prachtig uitzicht over de vallei.

Het huis is uitstekend ingericht en gastvrouw Judith is fantastisch, wij komen dus weer terug!

Van zon naar zen zoals Judith zegt!

de ondernemende adviseur :)
23-4-2018

Heerlijke plek om tot rust te komen, volledig voorzien van alle luxe met een prachtig zwembad en een uitzicht over de hele vallei.

Een heerlijk huisje, mooie rustige omgeving. Het huisje is voorzien van alle denkbare gemakken.Het huisje is iedere keer weer lekker fris en schoon, en ook niet onbelangrijk de bedden liggen ook heerlijk! Vanuit het zwembad kijk je over de hele Jalon vallei uit. In het dorp zijn vele leuke restaurantjes en de wijnmakerij is zeker een aanrader om te bezoeken. Op zaterdag ontbijten met churros op de wekelijkse rastro...ik denk..we gaan gewoon nog een keer :)

Geweldige week!

Marjon Verhagen
5-3-2018

De vakantie op maat bij Vakantiehuis Jalon is een echte aanrader, geweldig mooi appartement in een super mooie omgeving.

Veel van de omgeving gezien met daarbij geweldig mooi weer, absoluut voor herhaling vatbaar.

Judith bedankt voor het gastvrij ontvangst met de heerlijke cava.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon in Jalon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon scoort een 9.41 uit 10 op basis van 61 reviews.