Géén boekingskosten

Contact

105 Reviews over Vakantiehuis Jalon

• 10George Verhallen26-06-2022

Heerlijk genieten

Zalig rustig leuk dorpje heerlijke restaurantje barretje

• 9Joke Van der waal25-06-2022

Gezellig

Er waren geen minpunten, de gastvrouw geeft goede uitgaanstips en leuke restaurants en mooie plekjes en routes om te rijden.

• 9Natuur
  • 10Alette25-05-2022

Vier elke dag

Vakantiehuis Jalon is een prachtige accomodatie, van alle gemakken voorzien, alles is blinkend schoon en nog veel meer pluspunten zijn er te noemen. Het huis, het mooie zwembad, de prachtige tuin en het schitterende uitzicht op het dorp, de vallei en de bergen maakten van "even een week weg" een unieke ervaring. Judith is een geweldige gastvrouw die over heel veel kwaliteiten beschikt. "Het leven vieren" is een goede samenvatting die ik toekomende gasten gun, alle ingrediënten zijn aanwezig

• 10Odette30-04-2022

Super!

Een zeer vriendelijke gastvrouw. Het verblijf is van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht.

• 10Jolanda de Klerk20-04-2022

Heerlijk adres

Als vaste gasten bij Judith komen we steeds weer terug! Ga er ook heen en je ontdekt waarom dit een prima stek is!

• 10Wim van Hal20-04-2022

Hier staat gastvrijheid op 1

Ben de tel kwijtgeraakt, maar het is meer dan 10x dat ik bij dit vakantiehuis ben geweest. En dat is natuurlijk niet voor niets, de gastvrijheid en de locatie maakt het de ideale verblijfplaats voor mij. En welk moment van het jaar? Het maakt niet uit, heb in december oliebollen gebakken, in januari aan het zwembad gelegen etc. Wat zeker is, wij gaan in september weer terug. Als je naar een plek wil waar gastvrijheid op 1 staat, ga naar dit vakantiehuis.

• 10Selina van den Berg15-04-2022

Prachtige plek en heerlijk vakantiehuis!

Zeer gastvrij ontvangen met tapas en cava. Vakantiehuis is voorzien van alle gemakken en erg schoon. Mooie plek met prachtig uitzicht. Hier kun je helemaal tot rust komen aan het zwembad en in de omgeving. Voor de actieve vakantiegangers is er genoeg te zien en te doen in de omgeving. Echte aanrader!

• 10Anton15-04-2022

Heerlijk genoten, uitstekende accomodatie

Dit was mijn derde verblijf bij Vakantiehuis Jalon. En wederom was het een feestje, een succes. Judith is een geweldige gastvrouw, het verblijf is smetteloos schoon, het zwembaar is mooi en lekker. Je hebt je eigen verblijf, je eigen zwembad, geen 'last' van anderen. En dan nog gratis de mooie omgeving en uitzicht erbij! Leuke plekken in een straal van 30 minuten rijden, met strand en bergen als opties, restaurantjes, Spaanse cultuur en natuur. Kortom, echte aanrader!

• 10Bert de Gans27-03-2022

Wintergenot in het Spaanse Jalon

Genieten van authentieke kustplaatsjes vanuit je rustige basis in de Jalonvallei, waar gastvrouw Judith je verwent met aandacht gelardeerd met lekkere hapjes en Spaanse Cava. De vallei is groen van wijnbouw, olijven en citrusvruchten. De wegen meanderen door het landschap richting kust. Een bezoek aan Altea, Denia en Moraira maken je vakantie compleet. Wij genieten van locale restaurantjes, de wekelijkse markt en de dagelijkse contacten met onze gastvrouw Judith. De vakantiewoning vormt een ideale basis, voorzien van alle gemakken om je thuis te voelen. Het zwembad geeft verkoeling op warme dagen. In Februari geniet je van de bloesem en het vroege voorjaar. Vakantiehuis Jalon voelt als thuiskomen en is ons jaarlijks uitje om bij te komen in een zonnige ambiance waar je je welkom voelt door het warme onthaal van gastvrouw Judith.

• 10Annelies25-03-2022

Wat een uitzicht, rust en stilte ....

.... en toch maar op een klein halfuurtje (via mooie routes) rijden naar de meer drukke gedeelten van de Costa Blanca zoals bv Calpe, Denia, Moraira, Altea, Albir, Oliva enz.. .... en iets verder het binnenland in, is nog meer uitzicht, rust en stilte bv. Via Castels de Castels richting Alcoy, Ontinyent, Guadalest (hoewel het daar dan wel weer druk is in het plaatsje zelf). We komen zeker nog een keer terug om nog meer te gan ontdekken, want het blijft het mooiste stuk van Spanje. Het appartement is van alle gemakken voorzien en door de tapas met cava bij aankomst, voelden we ons gelijk 'thuis'.

Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)