Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

70 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon in het Nederlands

Een heerlijke accomodatie in het Spaanse Jalon

Bert de Gans,
5-1-2019

Wat een heerlijke accommodatie en wat een heerlijke gastvrouw! We komen hier nu elk jaar omdat we het Spaanse leven beleven in Jalon en onze gastvrouw draagt daaraan bij. Het welkom is altijd met lekkere Spaanse lekkernijen en Cava.

We genieten van het heerlijke landschap, de Jalon vallei, de wekelijkse markt in Jalon, maar ook van het zwembad bij het huis en gesprekken met de gastvrouw. Wat een heerlijke ambiance om bij te komen van de Nederlandse stress en te genieten van rust, zon en goede gesprekken. De accommodatie ziet er verzorgd uit en is van alle gemakken voorzien. Laat je lekker onderdompelen in de Spaanse sfeer en de gastvrouw helpt je er anders wel bij om in de Spaanse sfeer te komen.

Het mooie van vakantiehuis Jalon is dat je door een Nederlandse gastvrouw wordt geholpen om thuis te raken in de Spaanse sfeer.

En als je er toch bent, geniet dan ook van de cool bracelets die de gastvrouw voor je maakt. Kortom Top!

Geweldig!

Wilma,
6-12-2018

Wederom genoten van een heerlijk verblijf in Vakantiehuis Jalon. Het uitzicht blijft na meerdere keren logeren een dagelijks terugkerend genot. Prachtig zicht op de bergen en vallei, en geen dag hetzelfde. Het huis is top, met alles wat je nodig hebt. En een behulpzame en gezellige gastvrouw die tips en tapas voor je heeft, geeft je vakantie net dat even meer.

ABSOLUUT FANTASTISCH!

Ronald,
6-12-2018

Een heerlijke plaats om vakantie te vieren. Prachtig uitzicht op de Jalon vallei. Een vakantie om eens lekker tot rust te komen. Het huisje is volledig uitgerust met alles wat je kan bedenken van staafmixer tot weegmachientje voor je koffers. Het huis is meer dan ruim te noemen en bied absolute privacy. De omgeving rondom Jalon is fenomenaal. Prachtige natuur en wil je los gaan dan zit je zo in Benidorm en ietsje verder Alicante of Valencia. Bij aankomst wordt je gastvrij ontvangen met heerlijke tapas een een welkomstdrankje.

Gereisd met partner in mei 2018

Absoluut fantastisch

Ronald&Anita,
25-11-2018

Verblijf je hier, dan ben je verzekerd van een super vakantie. Wij zijn dit jaar al 2x geweest en de volgende staat ook alweer in de planning. 's Ochtends ontbijten met uitzicht op de prachtige Jalon vallei. In het huis ontbreekt het aan niets. De compleet uitgeruste keuken nodigt uit tot het bereiden van een heerlijke Spaanse maaltijd waarvoor je de ingrediënten in de nabij gelegen supermarkt kan halen. Het is genieten bij het zwembad waar je heerlijk op een stretcher van de zon en het uitzicht kan genieten. In de omgeving van Jalon is er ook genoeg te ontdekken, zoals een mooie rit over de Bernia waar er onderweg genoeg restaurantjes zijn om lekker te eten of koffie te drinken. Ook een tripje naar een grotere stad zoals Valencia of Alicante is prima te doen. En laten we natuurlijk onze lieve gastvrouw niet vergeten die je welkom heet met een lekker hapje en een drankje en alles over de omgeving weet te vertellen.

Gereisd met partner in november 2018

rust ruimte uitzicht warmte

Jessica,
1-11-2018

Heerlijk comfortabel verblijf. Prachtige ligging, mooi uitzicht heerlijk zwembad! Veel te doen in de omgeving. Heerlijk luieren aan de rand van het zwembad of met een klein half uurtje rijden aan het strand!

Bezoekjes aan Valencia en Allicante fantastisch!!!

Fijne en zorgzame gastvrouw met oog voor detail!

Kortom een zorgeloze vakantie begint in vakantiehuis Jalon met Judith als gastvrouw.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Voor de 3e keer maar zeker nog een keertje

Wim van Hal,
27-10-2018

Geweldige ontvangst met heerlijk tapas, lekker drinken, alles is aanwezig, zelfs Nederlandse tv-zenders 😂

Komen zeker terug!

Van de Ven,
18-10-2018

Wat een uitzicht heeft het huis!

Het appartement ligt op de onderste verdieping, heeft veel ruimte, mooie badkamers en is van alle gemakken voorzien. (Inc. wasmachine).

Er is goed internet en Nederlandse tv.

Het appartement is geschikt voor langer verblijf en overwinteren.

Via je terras kom je bij het zwembad met ligbedden. (uiteraard kan het afgeschermd worden voor de kleintjes)

Judith is een gastvrouw uit duizenden! Wat een geweldig ontvangst! We voelden ons erg welkom. Ze is zeer behulpzaam en een goede lokale gids.

De 'Jalon vallei' is erg mooi met leuke plaatsjes en restaurants. In de omgeving zijn veel auto, wielren-, mbt- en wandelroutes enz. Stranden zijn in half uurtje te bereiken. Benidorm op 35 min.

In het appartement ligt een map vol informatie. Ga je liever niet alleen op pad, of wil je graag een gids dan kun je kiezen voor een vakantie op maat.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in september 2018

Prima plek om heerlijk tot rust te komen

E.M. de Bas,
10-10-2018

Jalon is een heerlijke streek tussen de vliegvelden Alicante en Valancia in. Het huis ligt op een berg, in een urbanisatie maar het is er - ook in het hoogseizoen - heerlijk rustig. In het dal amandel- en druivenbomen en dat ruik je. Het privézwembad is chloorvrij, maar wel schoon en geschikt voor kinderen en volwassenen vanwege het niveauverschil. In het huisje is alles aanwezig en als het er niet is, zit gastvrouw Judith boven om je te helpen. Ook fijn: de tapas en cava bij ontvangst!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar, heerlijk.

Familie Vink,
1-8-2018

Hele fijne plek ! prachtig uitzicht, zeer goed ingericht huis, lekker zwembad, leuke behulpzame gastvrouw. Echt een aanrader . Auto is aan te raden om de kust en binnenland te verkennen. Ongeveer 15-20 km rijden naar leuke stranden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een heerlijke plek !

Wendy Bootsman,
15-7-2018

Een ontzettend gastvrij welkom na aankomst in het vakantiehuis ! Cava met heerlijke tapas, waar krijg je dat nog bij de start van een vakantie?! Gastvrouw Judith is dan ook allerhartelijkst en kan je ook veel over de omgeving vertellen en waar de leuke plekjes zijn. Het appartement is ruim, schoon en voorzien van alle gemakken die je maar denkt nodig te hebben. Een schoon zwembad voor je deur waar het water je uitnodigt een plons te nemen. Niets meer dan lof voor deze plek!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon in Jalon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.