Vakantiehuis Vakantiehuis Jalonstersterstersterster

Contact

85 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

• 2019
    10Christina de Boer05-12-2019

Geweldig, nog een keer geboekt naar deze villa.

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad in prachtige villa in deze mooie omgeving. Het weer, het zwembad, de prachtige omgeving van Jalon, het uitzicht... en niet te vergeten de heerlijke paella gemaakt door Judith. In een woord. .FANTASTISCH. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Bert de Gans04-12-2019

De meest fantastische plek in de groenste vallei

Wat een heerlijke plek in de prachtig groene Jalon vallei. Vanaf het terras heb je een fantastische kijk op jalon, de vallei en de bergen op de achtergrond. Zeker een van de mooiste plekken in dat gebied. Het vakantiehuis is gezellig en van alle gemakken voorzien. Het liefst zitten we met een Cava aan het zwembad bij te komen van een dagje Altea of Denia. De omvangrijke regionale markt met oude spulletjes in Jalon op zaterdag is een echte aanrader. Tussen de middag lunchen in de plaatselijke eetgelegenheden en dit jaar ontdekten we het heerlijke eten bij La Torre in het dorp Alcalali. De vrouw van Vakantiehuis Jalon zorgt voor een hartelijke ontvangst en maakt tijd voor echt contact met haar gasten. Voor ons inmiddels ook een reden om juist voor dit vakantiehuis te kiezen. Dus als je houdt van rust, ruimte en een prachtige omgeving en toch het vertier in de vallei en aan de kust in de buurt, dan is dit zeker een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Maria25-11-2019

Geweldig

Fantastische plek, schitterend uitzicht sprookjesachtig. Heerlijk rustig. Privé zwembad voor de deur en het appartement was brandschoon. Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Betina14-11-2019

Fantastisch!

Super verblijf, prachtige omgeving en een aardige gastvrouw, het huis heeft alles wat je je kan wensen, en het privé zwembad is een ware luxe. Jalon is een leuk dorp. Een hapje of drankje bij Rull Placa in het centrum van het dorp is zeker aan te bevelen. Iedere zaterdag is er in Jalon een gezellige rastro. Wil je naar het strand, dan ben je er binnen 30 minuten. Vakantiehuis Jalon is een aanrader. Het prachtige uitzicht met het dorpje Jalon in de verte, dat blijft genieten.

Gereisd met partner in februari 2019

• 10Wilma24-10-2019

Genieten

Ruim huis, prachtig uitzicht, super gastvrouw. Leuke omgeving.

• 9Janine Versteeg11-10-2019

Een echte aanrader

1 nachtje verbleven na werkbezoek Moraira, wat een heerlijke plek om tot rust te komen. Bij aankomst heb je meteen te gevoel thuis te zij, de gastvrouw Judith trakteert je op een heerlijke cava met tapas.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Wim van Hal06-10-2019

Heerlijk en voor herhaling vatbaar

Weer een heerlijke vakantie gehad in Vall de Pop bij onze gastvrouw Judith, we kwamen net na de week van het noodweer en de overstromingen.

We werden verwelkomd met heerlijke tapas en cava, voor mij stond de cola al klaar omdat ze weet dat ik geen alcohol drink, dit zet ik er even bij zodat jullie kunnen lezen hoe attent ze is. Zelfs als het weer wat minder is kun je in de omgeving nog van alles gaan bewonderen, want er is genoeg te zien. Geen zin om er op uit te gaan, geen probleem, er staat een hele boekenkast vol met boeken in diverse talen (ook Nederlandstalig) Mocht je een beetje voor de televisie willen hangen, zelfs dat kan voor Nederlandse zenders 🙂 Stranden zijn op korte afstand te vinden Calpe, Denia of het drukke Benidorm, volop keus.

Kortom in en vanuit vakantiehuis Jalon hebben wíj een heerlijke vakantie gehad, waarbij de gastvrouw diverse tips had om van onze vakantie een succes te maken. Een auto is wel handig

• 9George & Ellen20-09-2019

Zalig !

Het was onze eerste keer in Vakantiehuis Jalon en zeker voor herhaling vatbaar. Judith is een fijne gastvrouw die haar vakantiegangers heerlijk ontvangt. Wegens vroege aankomst mochten we onze bagage reeds vroeger komen droppen en later werden we verwend met tapas en cava. Heel gezellig voor een eerste kennismaking. Leuk en ruim appartement, heerlijk zwembad en een fantastisch uitzicht. Niets moet en alles kan. Ondanks het mindere weer gedurende de tweede week hebben we ons prima vermaakt mede dankzij de tips van Judith. We hebben genoten !!

• 8Joke13-09-2019

We werden ontzettend warm onthaald door onze gastvrouw met cava en hapjes. Je kunt hier voor weinig een auto huren waarmee je leuke tochten kunt maken. Mooi uitzicht over de vallei. Mooi weer zwembad voor de deur. We komen hier al een aantal jaar met plezier

• 10Diana27-07-2019

Heerlijke relaxvakantie op een top locatie

We hebben echt een fantastische vakantie gehad in vakantiehuis Jalon. Heerlijk relaxen. Dat begon al bij de hartelijke ontvangst door Judith, incl cava en tapas! We hadden meteen vakantie. Wij en zeker de kids hebben genoten van het mooie zwembad. Het huis, dat van alle gemakken voorzien is. Het mooie uitzicht. En omdat we een auto gehuurd hadden, hebben we ook genoten van de omgeving. Mooie stranden, mooie plaatsen bezocht. Top vakantie. Hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

3 tips over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

• Anita, 24-09-2012

De omgeving is zo mooi je hoeft je geen minuut te vervelen. Bergen, mooie stranden zoals bv Calpe en Javea waar het goed toeven is. Benidorm is vlak bij en altijd leuk om eens een kijkje te nemen, ik kan er uren over doorgaan mijn advies is om snel te boeken en Vakantiehuis Jalon te beleven.

• Petra, 03-05-2012

Het is wel een must om hier een (huur)auto te hebben, maar het centrum van Jalon is goed te voet te bereiken.

• louraklinkhamer, 30-03-2015

Neem bergschoenen mee, want je kunt mooie tochten maken naar de bergen en de kust. Vraag Judith om tips en mooie plekjes om naar toe te gaan of kijk in de map die in het app ligt.

0 vragen over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

Vakantiehuis info