Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon

66 reviews over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon in het Nederlands

rust ruimte uitzicht warmte

Jessica
1-11-2018

Heerlijk comfortabel verblijf. Prachtige ligging, mooi uitzicht heerlijk zwembad! Veel te doen in de omgeving. Heerlijk luieren aan de rand van het zwembad of met een klein half uurtje rijden aan het strand!

Bezoekjes aan Valencia en Allicante fantastisch!!!

Fijne en zorgzame gastvrouw met oog voor detail!

Kortom een zorgeloze vakantie begint in vakantiehuis Jalon met Judith als gastvrouw.

Voor de 3e keer maar zeker nog een keertje

Wim van Hal
27-10-2018

Geweldige ontvangst met heerlijk tapas, lekker drinken, alles is aanwezig, zelfs Nederlandse tv-zenders 😂

Komen zeker terug!

Van de Ven
18-10-2018

Wat een uitzicht heeft het huis!

Het appartement ligt op de onderste verdieping, heeft veel ruimte, mooie badkamers en is van alle gemakken voorzien. (Inc. wasmachine).

Er is goed internet en Nederlandse tv.

Het appartement is geschikt voor langer verblijf en overwinteren.

Via je terras kom je bij het zwembad met ligbedden. (uiteraard kan het afgeschermd worden voor de kleintjes)

Judith is een gastvrouw uit duizenden! Wat een geweldig ontvangst! We voelden ons erg welkom. Ze is zeer behulpzaam en een goede lokale gids.

De 'Jalon vallei' is erg mooi met leuke plaatsjes en restaurants. In de omgeving zijn veel auto, wielren-, mbt- en wandelroutes enz. Stranden zijn in half uurtje te bereiken. Benidorm op 35 min.

In het appartement ligt een map vol informatie. Ga je liever niet alleen op pad, of wil je graag een gids dan kun je kiezen voor een vakantie op maat.

Wij gaan zeker terug!

Prima plek om heerlijk tot rust te komen

E.M. de Bas
10-10-2018

Jalon is een heerlijke streek tussen de vliegvelden Alicante en Valancia in. Het huis ligt op een berg, in een urbanisatie maar het is er - ook in het hoogseizoen - heerlijk rustig. In het dal amandel- en druivenbomen en dat ruik je. Het privézwembad is chloorvrij, maar wel schoon en geschikt voor kinderen en volwassenen vanwege het niveauverschil. In het huisje is alles aanwezig en als het er niet is, zit gastvrouw Judith boven om je te helpen. Ook fijn: de tapas en cava bij ontvangst!

Voor herhaling vatbaar, heerlijk.

Familie Vink
1-8-2018

Hele fijne plek ! prachtig uitzicht, zeer goed ingericht huis, lekker zwembad, leuke behulpzame gastvrouw. Echt een aanrader . Auto is aan te raden om de kust en binnenland te verkennen. Ongeveer 15-20 km rijden naar leuke stranden.

Een heerlijke plek !

Wendy Bootsman
15-7-2018

Een ontzettend gastvrij welkom na aankomst in het vakantiehuis ! Cava met heerlijke tapas, waar krijg je dat nog bij de start van een vakantie?! Gastvrouw Judith is dan ook allerhartelijkst en kan je ook veel over de omgeving vertellen en waar de leuke plekjes zijn. Het appartement is ruim, schoon en voorzien van alle gemakken die je maar denkt nodig te hebben. Een schoon zwembad voor je deur waar het water je uitnodigt een plons te nemen. Niets meer dan lof voor deze plek!

Geweldige plek voor een ontspannen vakantie

M. Verhagen
6-7-2018

Een geweldig vakantieadres met een ruim, mooi en zeer schoon appartement en heerlijk zwembad met groot zonneterras voor de deur .

Judith is een prima gastvrouw, ontvangst met cava was een gezellig moment....aangevuld met diverse tapa's....heerlijk.

Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een ontspannen vakantie in Vakantiehuis Jalon, waar je kan genieten, ontspannen en zonnen.

Helemaal compleet!

mevr de Ruiter
4-7-2018

Het is een heerlijke plek, de locatie is zeer verzorgd en de gastvrouw is top.

Ze denkt met je mee voor wat betreft mooi te bezoeken plekken. En heb je speciale wensen dan geeft ze daar invulling aan. En verder natuurlijk een heerlijk zwembad en een heel goed bed en fijne douche!

Fijne plek

S. van der Plas
2-7-2018

Het is een heerlijke plek om te vertoeven. Het huis is super schoon dus daar was niets op aan te merken. Van alle gemakken voorzien.

Je moest wel alles met de auto doen en dat is iets wat ik niet gewend ben. Uit eten gaan ging niet geheel makkelijk in Jalon zelf. Dit kwam doordat een aantal restaurants dicht waren vanwege ziekte of verlof.

Daarbuiten was het goed te doen.

Met 3 kwartier zit je in Benidorm en met een uurtje in Alicante. Voor herhaling vatbaar!

Geweldig

Astrid Hofstra
1-7-2018

Wij hebben weinig minpunten ondervonden. Het enige is dat je van rust moet houden maar vertier is in de buurt aanwezig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon in Jalon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiehuis Jalon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.