Bed and Breakfast Puur Natuur

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Puur Natuur

4 tips over Bed and Breakfast Puur Natuur

Doordoeve, 25-5-2014
In alle seizoenen is de Jalon vallei prachtig, maar zeker de periode waarin de amandelbloesem in volle glorie bloeit is indrukwekkend, zo mooi. Op loopafstand van het huis ligt het plaatsje Jalon. Elke zaterdagochtend is er een gezellige markt langs de rivierbedding, in de schaduw van de platanen. Tevens is het heerlijk toeven op een van de vele terrassen, of kun je verschillende locale wijnen proeven in de Bodega.
Jennie Deurloo, 12-10-2013

Prachtig achterland, dat heel erg het "doorkruisen" waard is.

met Margriet een mooie wandeling gemaakt, over de berghellingen. Fantastisch!

Als kers op de taart kwam Job met hapjes en drankjes naar een afgesproken punt en hebben we ergens -heerlijk "puur natuur"- van dit alles mogen genieten! Onbetaalbaar!

magali, 22-9-2013
Er zijn heel leuke wandelingen die toegankelijk zijn voor niet gevorderde en gevorderde wandelaars.

Jennie, 15-5-2013

een prachtige, rustige plek om te vertoeven met een héél mooi achterland, volop bergen en dus prachtige vergezichten, vriendelijke mensen in het dorp. De kust op een ½ uurtje autorijden. Eten bij de bistro in Jalón of bij "Aleluya" is zeker aan te bevelen.

Dénia is een charmante middelgrote stad aan de kust, met veel groen in en langs de straten; er is een oude burcht/kasteel met een flinke tuin, die we de volgende keer gaan bezoeken (waren er nu te kort voor sluitingstijd, helaas)