Bed and Breakfast Puur Natuur

Review geschreven door Ben

PuurNatuur: GASTVRIJHEID, HARTELIJKHEID en PRIVACY

Ben
19-7-2017

De kamer heeft een eigen ingang en is gezellig ingericht met meubeltjes en veel kastruimte, een groot tweepersoonsbed met echt fantastische matrassen en een klamboe. Verder is er tv met Nederlandse zenders en wifi. In de badkamer een goedwerkende douche en een toilet. De ruime buitenkeuken is super, met droogbloemen en kruiden uit eigen tuin en ook aan het servies is goed te zien hoeveel aandacht Margriet en Job hebben voor details: keurig netjes, gewoon maar stijlvol, en ruim aanwezig. Het ontbreekt de gasten aan niets. De tuin is groot en lijkt wel een park met veel zitjes, dus altijd schaduw. Je kiest zelf de plek waar je je maaltijd wilt gebruiken. De grote variëteit in bomen, struiken en cactussen is een lust voor het oog. Het zwembad in de tuin is heerlijk voor een paar afkoelende baantjes. Bij het zwembad ook een zitje met ligstoelen. Een praatje of een wat langer gesprek kan meestal wel met de gastvrouw en gastheer en is altijd onderhoudend of informatief: wandelingen, restaurantjes, strandjes...Margriet kent ze allemaal en is graag bereid in de bergen te gidsen! En zin om een keer "thuis uit eten" te gaan: huur Margriet in! Heerlijke paella met voor- en nagerechten. Om je vingers bij af te likken!!! Dat overkwam ons tenminste op de avond voor ons vertrek. Een extra reden om nog weer eens terug te gaan!

Gereisd Met partner in juli 2017
Vorige reviewVorige