Bed and Breakfast Puur Natuur

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

31 reviews over Bed and Breakfast Puur Natuur

• 10Christine10-10-2017

Het was helemaal compleet, geen tips nodig voor Margriet en Yob. Margriet en Yob weten hoe gasten te ontvangen. Zij zorgen ervoor dat je, je meteen thuis voelt. Ik ben lekker tot rust gekomen en toch veel gezien en gedaan door de tips van Margriet en Yob. Jullie zijn lieverds.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Wendy29-09-2017

In 1 woord geweldig

Warmte en rust vind je hier. Heerlijk ontbijten in het zonnetje in een prachtige tuin. Daarna kun je kiezen uit heerlijk luieren in de tuin, mooie wandelingen, naar schitterend strand bij Denia of met de trein naar Valencia. Margriet en Job geven je een echt thuisgevoel. Kortom een feestje.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Ben19-07-2017

PuurNatuur: GASTVRIJHEID, HARTELIJKHEID en PRIVACY

De kamer heeft een eigen ingang en is gezellig ingericht met meubeltjes en veel kastruimte, een groot tweepersoonsbed met echt fantastische matrassen en een klamboe. Verder is er tv met Nederlandse zenders en wifi. In de badkamer een goedwerkende douche en een toilet. De ruime buitenkeuken is super, met droogbloemen en kruiden uit eigen tuin en ook aan het servies is goed te zien hoeveel aandacht Margriet en Job hebben voor details: keurig netjes, gewoon maar stijlvol, en ruim aanwezig. Het ontbreekt de gasten aan niets. De tuin is groot en lijkt wel een park met veel zitjes, dus altijd schaduw. Je kiest zelf de plek waar je je maaltijd wilt gebruiken. De grote variëteit in bomen, struiken en cactussen is een lust voor het oog. Het zwembad in de tuin is heerlijk voor een paar afkoelende baantjes. Bij het zwembad ook een zitje met ligstoelen. Een praatje of een wat langer gesprek kan meestal wel met de gastvrouw en gastheer en is altijd onderhoudend of informatief: wandelingen, restaurantjes, strandjes...Margriet kent ze allemaal en is graag bereid in de bergen te gidsen! En zin om een keer "thuis uit eten" te gaan: huur Margriet in! Heerlijke paella met voor- en nagerechten. Om je vingers bij af te likken!!! Dat overkwam ons tenminste op de avond voor ons vertrek. Een extra reden om nog weer eens terug te gaan!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10S.M.T.20-06-2017

Top!!

Voor de tweede keer 'thuiskomen'! Heerlijke tijd gehad, de gastvrijheid is top!

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Astrid en Marcel25-11-2016

Weer fantastisch!

Voor de tweede keer van de gastvrijheid van Margriet en Job genoten. Ze doen er alles aan om jouw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in november 2016

• 10E.M02-10-2016

Geweldig!

De gastvrijheid, de hartelijkheid, het uitgebreide ontbijt, de heerlijke maaltijden en de B&B waren top! Het voelde als een thuis! De ligging tussen de kust en de bergen is ideaal.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Pieter en Wilma18-07-2016

Heerlijke oase

Bijzonder aardige, gastvrije, zorgzame Nederlandse eigenaren. Een smaakvol gerestaureerde boerenhoeve en dito gastenkamer, waar je je meteen thuis voelt. Een heerlijk ontbijt buiten, een duik in het zwembad en luieren in een lommerrijke tuin met vele zitjes. We hadden er weken kunnen blijven, ver van alle stadse drukte.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Jack en Annemiek13-07-2016

Gastvrijheid en ambiance op een geweldige locatie

Deze week waren we weer te gast bij Puurnatuurspanje en hebben we genoten van de gesprekken, de lunch en de mooie omgeving. Een aanrader voor iedereen die eens heerlijk wil onthaasten.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Hans28-03-2016

Droomvakantie ! In alle opzichten genieten !

Als je op zoek bent naar "puur genieten" dan ben je bij Margriet en Yop aan het juiste adres! Met hun aandacht en zorg kom je echt niks tekort. Heerlijk ontbijten in de zon , of avondeten in de prachtige buitenkeuken. Het is een prachtig huis , aan de rand van Jalon ( 3 min. Lopen en je staat op de markt) met een prachtige tuin en zwembad. Een fijne ruime kamer en goed bed. Dankzij hun tips ,hebben wij veel gezien en geleerd over de Vallei . Echt een aanrader !!! Hier gaan we zeker terug !!!! 🌴🌞😎

Gereisd met partner in maart 2016

• 10Marion28-03-2016

Fantastisch verblijf, we hebben genoten!

Rustige omgeving en tóch in het dorp Jalon. Margriet verwende ons met heerlijke ontbijtjes; met aandacht, liefde, 'n bloemetje, eitje of 'n lekker glaasje Cava was 't elke morgen een feestje om in de zon op één van de terrasjes in de tuin te zitten. De kamer is ruim, gezellig en comfortabel ingericht, bedden zijn heerlijk! We kregen veel tips en informatie over de omgeving! Kortom..een heerlijke vakantie! Margriet en Yob....jullie zijn helemaal top! 👍🏻👍🏻

Gereisd met partner in maart 2016

Bed and Breakfast Puur Natuur info