Reviews over Jalon

Geweldig!

Wilma,
    6-12-2018

Wederom genoten van een heerlijk verblijf in Vakantiehuis Jalon. Het uitzicht blijft na meerdere keren logeren een dagelijks terugkerend genot. Prachtig zicht op de bergen en vallei, en geen dag hetzelfde. Het huis is top, met alles wat je nodig hebt. En een behulpzame en gezellige gastvrouw die tips en tapas voor je heeft, geeft je vakantie net dat even meer.

ABSOLUUT FANTASTISCH!

Ronald,
    6-12-2018

Een heerlijke plaats om vakantie te vieren. Prachtig uitzicht op de Jalon vallei. Een vakantie om eens lekker tot rust te komen. Het huisje is volledig uitgerust met alles wat je kan bedenken van staafmixer tot weegmachientje voor je koffers. Het huis is meer dan ruim te noemen en bied absolute privacy. De omgeving rondom Jalon is fenomenaal. Prachtige natuur en wil je los gaan dan zit je zo in Benidorm en ietsje verder Alicante of Valencia. Bij aankomst wordt je gastvrij ontvangen met heerlijke tapas een een welkomstdrankje.

Absoluut fantastisch

Ronald&Anita,
    25-11-2018

Verblijf je hier, dan ben je verzekerd van een super vakantie. Wij zijn dit jaar al 2x geweest en de volgende staat ook alweer in de planning. 's Ochtends ontbijten met uitzicht op de prachtige Jalon vallei. In het huis ontbreekt het aan niets. De compleet uitgeruste keuken nodigt uit tot het bereiden van een heerlijke Spaanse maaltijd waarvoor je de ingrediënten in de nabij gelegen supermarkt kan halen. Het is genieten bij het zwembad waar je heerlijk op een stretcher van de zon en het uitzicht kan genieten. In de omgeving van Jalon is er ook genoeg te ontdekken, zoals een mooie rit over de Bernia waar er onderweg genoeg restaurantjes zijn om lekker te eten of koffie te drinken. Ook een tripje naar een grotere stad zoals Valencia of Alicante is prima te doen. En laten we natuurlijk onze lieve gastvrouw niet vergeten die je welkom heet met een lekker hapje en een drankje en alles over de omgeving weet te vertellen.

Fantastisch en valley met veel mogelijkheden

Marco Westrik,
    13-11-2018

Een woning met alle luxe keuken compleet en recht voor het zwembad.

Misschien volgend jaar 4 weken . Heerlijke streek met prima restaurants.

rust ruimte uitzicht warmte

Jessica,
    1-11-2018

Heerlijk comfortabel verblijf. Prachtige ligging, mooi uitzicht heerlijk zwembad! Veel te doen in de omgeving. Heerlijk luieren aan de rand van het zwembad of met een klein half uurtje rijden aan het strand!

Bezoekjes aan Valencia en Allicante fantastisch!!!

Fijne en zorgzame gastvrouw met oog voor detail!

Kortom een zorgeloze vakantie begint in vakantiehuis Jalon met Judith als gastvrouw.

Jalon scoort een 8,6 uit 10, op basis van 22 reviews