We hebben een aantal aanbieders voor Jalon voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Jalon voor je op een rij gezet:

Reviews over Jalon

Wij gaan zeker weten terugkomen.

Wim
    31-10-2018

Leuk plaatsje met goede restaurants, van typisch Spaans tot Indiaas tot Italiaans en ook met gezellige barretjes. Op dinsdag is er de weekmarkt en op zaterdag een hele grote rommelmarkten annex braderie. Ook zijn de mensen heel aardig en behulpzaam. Bijvoorbeeld onze auto was kapot, de garage had hem vrij snel weer gemaakt en bracht ons naar en haalde ons weer op bij ons vakantiehuis. Ook ligt Jalon mooi centraal voor uitstapjes naar de zee (Calpe, Denia of zelfs Benidorm) of mooie ritten door de bergen.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Anita
    27-10-2015

Een lief rustig dorpje met een gezellig dorpsplein waar je lekker kan eten, en heerlijke Sangria drinken. Op een steenworp afstand van mijn verblijf, vakantiehuisje Jalon. Alles is in het dorp te vinden, supermarkt, een wijnmakerij en leuke restaurantjes in de omgeving. En het strand binnen 20 minuten. Op zondag is er de Rastro in Jalon.

Gereisd Alleenreizend in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke plek

Astrid en Marcel
    11-1-2015

Rustig dorp op half uur rijden van het toeristische Benidorm Voor wie van rust en natuur houdt is dit een prima plek. Mooie omgeving om te wandelen. Maar ook genoeg restaurantjes in de buurt om lekker te eten.

Gereisd Met partner in Sun Dec 28 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gemoedelijk dorpje

Jennie
    15-5-2013

een erg druk bezochte markt op zaterdag, noem het op en het is er -2e hands- te koop. supermarkt, diverse bodega's en een aantal restaurants. vriendelijke mensen, die onderling Valenciaans spreken -wat niet te verstaan is- maar direct overschakelen naar 't Spaans als ze met je in gesprek gaan. Rio Jalón was een rustig kabbelend cq semi droge rivierbedding, die tot onze grote verbazing veranderde in een wild kolkende rivier na een nacht hard regenen. ongelooflijk!

Gereisd Met partner in april 2013

heerlijk plek

Dick en Loura Klinkhamer
    17-10-2012

Men kan mooie tochten maken naar de bergen en naar de kust allebei niet ver weg. lekkere restaurantjes en voor de liefhebbers in ieder dorp is wel een markt,za een hele grote in Jalon zelf. Wel is een auto noodzakelijk.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Jalon scoort een 8,7 uit 10, op basis van 22 reviews