Reviews over Jalon

Leuk dorpje met leuke barretjes en restaurants

Wim Hal
    6-10-2017
    Mooi dorp in een schitterende omgeving, dus een auto is wel gewenst als je volop wil profiteren van het gebodene. Is wel een omgeving met veel Nederlanders, Engelsen etc.

Jalon, authentiek Spaans dorpje

Ben
    19-7-2017
    Enkele leuke terrasjes en eetgelegenheden, niet te toeristisch. Leuke rommelmarkt op zaterdag. Prachtige omgeving. Bovenop de bergen kun je Benidorm zien liggen (en de Middellandse Zee uiteraard).

Anita
    27-10-2015
    Een lief rustig dorpje met een gezellig dorpsplein waar je lekker kan eten, en heerlijke Sangria drinken. Op een steenworp afstand van mijn verblijf, vakantiehuisje Jalon. Alles is in het dorp te vinden, supermarkt, een wijnmakerij en leuke restaurantjes in de omgeving. En het strand binnen 20 minuten. Op zondag is er de Rastro in Jalon.

gezellige plek

louraklinkhamer
    30-3-2015
    bezoek aan Elche en Valencia is de moeite waard.

Heerlijke plek

Astrid en Marcel
    11-1-2015

Rustig dorp op half uur rijden van het toeristische Benidorm

Voor wie van rust en natuur houdt is dit een prima plek. Mooie omgeving om te wandelen. Maar ook genoeg restaurantjes in de buurt om lekker te eten.

Jalon scoort een 8,4 uit 10, op basis van 20 reviews