Bed and Breakfast Casa de la Piña

Meer bedandbreakfast info

70 reviews over Bed and Breakfast Casa de la Piña

• 2019
    10Willian en Francis28-05-2019

Fantastisch en komen graag een keer terug

We hebben een super vakantie gehad bij Henk en Anjuli. Wat een geweldige gastheer en gastvrouw. Het ontbreekt je aan niets. Lekker ontbijt en avondeten, veel informatie over de omgeving en routebeschrijvingen naar mooie plekjes. En ook als het even tegen zit zijn ze zeer behulpzaam en helpen je waar mogelijk. Dank je wel nogmaals!

• 10Ardy en John23-05-2019

Perfecte locatie met zoveel te doen!!

Het is helaas weer voorbij, we zijn weer volledig in de watten gelegd en weten weer waarom het hier niet uitmaakt wat voor weer het is, Angelie en Henk maken er zowiezo een zonnige vakantie van😉. Het eten, de kamers en de adviezen voor een dagje uit, allemaal perfect uitgevoerd.👍🏼 We komen over een paar maandjes weer en kunnen niet wachten🙋🏼‍♂️🙋🏻.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Sanne22-05-2019

Het waren 5 fantastische dagen!

Hele mooie B&B, zeker een aanrader voor andere mensen, ook voor gezinnen met kinderen. Henk & Angelie zijn zeer zorgzaam en zorgen ervoor dat je niks te kort komt. Ontbijt in 1 woord: Super! Heerlijke bedden:) Ontzettend mooie omgeving in het prachtige Spanje! Komen zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Peter van Hees20-05-2019

Geweldig!

5 Heerlijke dagen genoten! Ontzettende aanrader! Super accommodatie met geweldige service van Henk & Angelie. Super gastvrij, niets is hen teveel. Prachtige kamers, elke dag uitgebreid,heerlijk ontbijt. De mogelijkheid om 3 dagen in de week te genieten van de dinerservice, heerlijk tafelen. Zwembad met meerdere zitjes, met een goed gevulde koelkast. Henk en Angelie weten zoveel over de omgeving te vertellen. Vele mooie uitstapjes gemaakt. We komen zeker terug om nogmaals te genieten van zo een verwennerij.

• 10Judith19-05-2019

Enorm gastvrij

Wat een kadootje dat wij deze B&B gevonden hebben. Hier kan alles en niets moet. Henk en angelie voelen dit haar fijn aan. Waarderen en respecteren je privacy, maar staan ook voor je klaar. Fantastische kamers, heerlijke bedden en ontbijt is voortreffelijk. De omgeving is prachtig, en er is zoveel diversiteit, dat we zeker nog eens terug komen👍 Bedankt voor jullie gastvrijheid, we gaan jullie zeker aanbevelen.

• 10Floor en Willem10-05-2019

Meest geweldige B&B ooit.............

Fantastische B&B. Een prachtige plek. We hebben 5 heerlijke dagen gehad. Wij kunnen geen verbeterpunt vinden. We hebben heerlijk gegeten, geslapen. Geweldige & warme gastvrijheid van Henk en Angelie . Ze zijn enorm zorgzaam, en voelen precies aan wat je nodig hebt. De kamer zijn zeer schoon en de bedden zijn uitstekend. We komen zeker terug. Deze B&B is echt een aanrader.

• 10Anne & Dirk01-05-2019

Een schitterende B&B !

Aankomst met koffie en gebak - een zeer gemotiveerde gastvrouw & -heer die zelfs voor een regenachtige dag goede tips en trips in petto heeft. Een heerlijk bed en douche, een leuk ontbijt, helaas was het nog iets te fris om het mooie zwembad uit te proberen. Maar alleszins een aanrader gelegen in een rustige omgeving, midden in de natuur, en toch dicht bij het dorp.

• 10Christa van den Heuvel27-04-2019

Uitmuntend

Erg fijne bed en breakfast met 2 fantastische mensen die dit runnen. Niks is ze teveel. Goed ontbijt en ze adviseren je welke uitstapjes leuk zijn. Geweldige gastvrije B en B om te verblijven. Mooie omgeving.

• 10Joshua Denis18-04-2019

Wat hebben wij genoten van deze B&B.. Gastvrij, mooie schone kamer, en de omgevingen is fantastisch. Wij komen hier zeker terug.

• 10Monique05-04-2019

Top verblijf!

Drie dagen gastvrij onthaald bij Henk en Angelie in Hondon. Mooie rustige kamer met uitstekend bed, goede douchefaciliteiten en smakelijk ontbijt. Met onze huurauto waren we zo in Alicante, Elche en Murcia. Helaas was het weer niet top, dus hebben we niet gewandeld en van het zwembad gebruik gemaakt, maar misschien een volgende keer?

Gereisd met partner in maart 2019

Bed and Breakfast Casa de la Piña info