Bed and Breakfast Casa de la Piña

70 reviews over Bed and Breakfast Casa de la Piña

• 2019
    10Jack en Carmen27-07-2019

FANTASTISCH

Wat een fijn ontvangst! Meteen voel je jezelf thuis bij Henk en Angelie! Heerlijke brabantse gezelligheid met prachtig mooie schone kamers voorzien van een goede airco en zeer ruime badkamer. Wat een verassing smorgens bij het ontbijt, super uitgebreid, heerlijk brood met goede koffie en lekker vers beleg met iedere morgen een kleine verassing. Het zwembad is heerlijk! Ook hebben wij 2x mogen genieten van een heerlijk diner gemaakt door Henk en Angelie! Al met al een super tijd gehad! Wij raden deze plek zeker aan en we komen zeker nog een keer terug! Henk en Angelie bedankt voor deze fijne week in jullie mooie B&B!

• 10Rob en Ilse26-07-2019

Fantastisch!

Mooie, gezellige, intieme kleinschalige Bed en Breakfast . Elke dag een top ontbijt en drie keer per week een met liefde bereidt diner van Angelie. Henk kent de streek op zijn duimpje en heeft veel goede tips en kent fraaie routes in de omgeving. De kamers zijn mooi en schoon en door de aanwezigheid van airco lekker fris. "s ochtends lekker ontbeten, daarna op pad en aan het van de middag even lekker chillen aan het zwembad, met een lekker drankje. Kortom, Henk en Angelie hebben het goed voor elkaar. Ze hebben veel aandacht voor hun gasten zonder zich op te dringen. TOP!

• 10Dré en Anita van Schijndel25-07-2019

een super ontbijt en diner wordt met liefde bereid

Mijn vrouw en ik zijn een week naar Spanje gegaan om ons te oriënteren, en zijn via kennissen bij Casa de la Pina terecht gekomen, voor ons geheel onbekend, het ontvangst en de gastvrijheid heeft er toe geleid dat wij besloten hebben om in November 2019, 2 weken terug te gaan, ik denk dat dit genoeg zegt over de kwaliteit van ons verblijf.

• 10K. Janssen13-07-2019

Voor herhaling vatbaar, echt een aanrader!

De werkelijkheid is net zo prachtig als de foto’s al doen vermoeden! Kamers zijn prachtig ingericht en super schoon, heerlijk matras dus goed geslapen. Iedere ochtend kan je genieten van een vers bereid, uitgebreid en gevarieerd ontbijt. Zeer gastvrije ontvangst en deze gastvrijheid heb ik gedurende de gehele vakantie mogen ervaren! Kortom: ik kom hier graag nog eens terug!

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Jan en Betsie van der Vliet03-07-2019

Voor een topvakantie moet je hier zijn!

Wij hebben 4 nachten bij Henk en Angelie mogen logeren en het was in één woord SUPER! Echte Brabantse gezelligheid ! Vanaf het allereerste moment voel je je thuis en meer dan welkom. Het ontbreekt je aan niets. Hun missie om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken en te verwennen is meer dan gelukt! Het zijn lieve warme mensen met het hart op de goede plaats. Iedereen die graag in de buurt van Alicante vakantie wil vieren en er graag op uit trekt moet hier zeker naar toe. Na een volle, aktieve en warme vakantiedag is het heerlijk uitrusten in de ligstoelen bij het zwembadje. In de kamers zit airco en je kan drie keer per week genieten van het heerlijke eten wat Angelie met liefde voor je klaarmaakt. De overige dagen heb je keuze uit verschillende restaurantjes in de omliggende dorpjes. Lieve Henk en Angelie! We hebben genoten en komen zeker terug! Liefs Jan en Betsie uit Geldrop.

Hoe heerlijk is dat?

• 10René & Jolanda25-06-2019

Zou als standaard voor iedere B&B moeten gelden

Het was ons tweede verblijf bij Henk en Angelie en zeker niet ons laatste! Het voelde weer als thuiskomen. Casa de la Pina is een top B&B met dito service en gastvrijheid met een hoofdletter "G". Het is een heerlijk rustige stek van waaruit je de mooie omgeving makkelijk kunt verkennen. Alles was perfect tijdens ons verblijf en kan alleen in herhaling vallen van wat anderen al aan reviews hebben geschreven. Ik zou zeggen: "niet aarzelen maar boeken!". Henk en Angelie bedankt en tot gauw!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Marieke en Willem24-06-2019

Voortreffelijke B&B

Super vriendelijke gastvrouw -heer. Angelie en Henk zullen er alles aan doen om het de gasten naar de zin te maken. Petje af voor hetgeen ze in zo'n korte tijd voor elkaar hebben gekregen. Mooie nette kamers, mooi zwembad, kortom een erg mooie B&B. Het diner verzorgd door Angelie was prima en Henk heeft altijd wel tips om rond te kijken.

Zeker de moeite waard !!!!

• 10Fam. Uithoven22-06-2019

Ge-wel-dig

Wat een eer om hier te mogen verblijven. 5-sterren hotel is er niets bij. De gastvrijheid en liefdevolle behandeling die je door beide krijgt is niet in woorden te beschrijven! We kunnen er nog veel over vertellen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer. Als je hier niet bent geweest, heb je zeker iets gemist. Een lief warm stel met twee harten van goud! Een welkom elke dag bij het ontbijt wat uitgebreid en naar eigen wensen elke ochtend word opgediend, mogelijkheid tot hele dag drinken en eten. Service van schoonmaak tot in de puntjes. Zelfs bedjes en parasol werden elke dag klaar gelegd. Mocht he van te voren graag dingen plannen? Dit hoeft niet ze hebben genoeg tips en heel veel leuke places to be! Oh and btw, zelfs een shuttle service en mogelijkheid tot auto huren is nog nooit zo makkelijk geweest! Geen negatief punt te vinden. Nee echt niet. Gek hè. Maar het is de waarheid.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Arjan & Ingrid20-06-2019

Super

Gastvrije en gezellige gastheer en gastvrouw in een super B&B. Relaxed, super kamers en zeer verzorgd. Er ontbreekt je aan niets. Lekker ontbijt en evt 3x per week avondeten. Bij vragen staan ze meteen klaar. Dichtbij Alicante en Murcia. Valencia op 2 uurtjes rijden.

• 10Jan-Henk en Stephanie09-06-2019

Fantastisch!

Brabantse gezelligheid in Spanje. We hebben heerlijk genoten bij het geweldige Casa de la Pina. We raden iedereen aan om deze B&B een keer te boeken wanneer je in de buurt van Alicante wil verblijven. Prachtige kamers en zeer gastvrije eigenaren. Het ontbijt en het avondeten (3x per week) zijn geweldig. Mooie ruime kamers. Henk en Angelie nog heel veel succes en we zien elkaar weer in september. Ps. nieuw. Mocht je een fotoreis willen maken, dan ben je ook hiervoor aan het goede adres. Zie hiervoor de website. Groeten Jan-Henk en Stephanie.

Bed and Breakfast Casa de la Piña info

• Huishoudelijke apparatuurKluis