Bed and Breakfast Casa de la Piña

70 reviews over Bed and Breakfast Casa de la Piña

• 2019
    10jos vrijens19-10-2019

Kortom een topbestemming

service is top, niets is teveel voor Angelie en Henk De ligging is prima, dicht bij doorgangsweg, makkelijk om te vinden. Zee is goed bereikbaar. Verschillende steden binnen makkelijk bereikbare afstand. Shopping kan gebeuren in steden, shoppingcenter. Lokale marktjes bij de vleet.

• 10René en Jolanda 17-10-201917-10-2019

In één woord GEWELDIG!

Wij verbleven voor de derde keer met erg veel plezier bij Henk en Angelie in hun schitterend gelegen Casa de la Pina. Het voelde weer als thuiskomen toen we door de poort reden. De Brabants-Spaanse gastvrijheid voelt als een warm bad. Henk & Angelie geven je direct het gevoel van mi casa tu casa. Niets is hen teveel. Je krijgt goede tips over de omgeving, bezienswaardigheden of waar je de beste restaurantjes kunt vinden en reserveren desnoods een tafeltje voor je. Naar het ontbijt keken we 's avonds al uit maar bij het ontbijt ook naar de diners van Angelie die altijd lekker en gezellig zijn. Afscheid nemen van Henk en Angelie was moeilijk omdat zij na drie bezoeken van een week vrienden zijn geworden. Om het afscheid te verzachten hebben we de plannen voor een volgend bezoek alweer gemaakt. Hasta pronto Amigos!!

• 10Maarten en Michelle16-10-2019

Warm, Gezellig, Gastvrij en Rust!!

Henk en Angelie zijn toppers, Verstaan hun vak en zijn Mega behulpzaam. Zij kennen de omgeving en geven mooie tips om de omgeving te verkennen. Muchas gracias por todo y volveremos mij pronto!

• 10John en Lilly03-10-2019

We gaan zeer zeker terug!!!!!

Wat een heerlijk b en b bij Henk en Angelie.
    Prachtige omgeving en vooral de kloof wandeling Rio Chicamo is een echte aanrader. Neem goede wandelschoenen mee want het is wandelen door het water. Het verblijf is geweldig, mooie kamers , mooi zwembad, lekker ontbijt, veel restaurants in de omgeving. Een echte aanrader is om een auto te huren. We gaan zeer zeker terug!!!! Het is er TOP

• 10Rinus en Maaike02-10-2019

Super!

Wij hebben echt genoten van ons verblijf! Alles was tot in de puntjes verzorgd! Fijne kamer en heerlijk ontbijt. Heerlijk rustig! Henk en Angelie zijn ontzettend aardig en we gaan zeker een keer terug!

• 10Jan en Yvonne16-09-2019

Geweldig

Dit is een geweldige B&B. Het is er knus. Henk en Angelie doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Ze zijn super enthousiast. En geven je heel veel tips over de omgeving en tips voor evt. restaurants. Ook kan je er 3 x in de week in de avond genieten van een lekker 3 gangen diner. De kamer is netjes en een goede badkamer. Het is zeker een aanrader.

• 10Marleen & Filip13-09-2019

Top! .

Héél rustig en mooi gelegen met een geweldige sfeer. Ons verblijf in deze mooi ingerichte en sfeervolle B&B overtrof onze verwachtingen. Vanaf onze aankomst tot vertrek hebben Angelie en Henk ons reuze tips gegeven om de streek te verkennen. We hebben er héél erg van genoten! De rust, de stilte, hun vriendelijkheid en hun gastvrijheid kan je eigenlijk niet omschrijven, want deze is gewoon 'TOP'!

• 10Hendrie Weijers12-09-2019

Van 6 tm 12 sept in casa de la pina geweest ,schiterende b&b alles netjes verzorgd . Vooral de eigenaars proberen je een leuk verblijf te geven met hun kennis over de streek ,bedden zijn echt van goede kwaliteit .Badkamers zeer lux en van alles voorzien ,probeer yijdens het verblijf ook het lekkere diner dat door de eigenaars wordt gemaakt drie keer per week.ik vond het een echte aanrader

Alleen gereisd in september 2019

• 9Corine Verbrugghe30-07-2019

Heerlijk!

Zeer hartelijke mensen. Doen alles wat ze kunnen om je vakantie aangenaam te maken. Mooie en nette kamers, leuke tuin met veel zithoekjes en zwembad. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Diane & John28-07-2019

Heerlijke plek!

Wat een fijne plek, super gastvrouw en -heer! Schone, fijne kamer met airco. Heerlijk ontbijt, alles tot in de puntjes verzorgd. Wij waren hier omdat we ons aan het oriënteren zijn om in Spanje te gaan wonen en ook hierin hebben Angelie en Henk ons veel tips gegeven. Wij komen in september alweer terug! En dan logeren we weer hier natuurlijk. Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

Bed and Breakfast Casa de la Piña info