Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Casa de la Piña

SpanjeValencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)Hondón de los Frailes

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa de la Piña voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 103 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

97 Reviews over Casa de la Piña

• 10Harold en Marie-José08-06-2022

Geweldig verblijf in een mooie omgeving

Ook deze keer was het weer geweldig. De gemoedelijkheid en relaxte fijne sfeer bij Henk en Angelie maakte dat wij ons er weer meteen thuisvoelden. Het verblijf en het eten waren perfect in orde. In de omgeving hebben we weer nieuwe mooie dingen ontdekt. Naast het perfecte verblijf is er zoveel te zien en te beleven, dat we alweer aan het denken zijn wanneer we weer naar Casa de la Pina zullen gaan.

• 10Rob Mees27-05-2022

Fantastische plek

Fantastische plek, met super gastvrije gastvrouw en gastheer. Er ontbreekt werkelijk aan niets. De kamers zijn echt super schoon en ruim. Het ontbijt heel erg goed verzorgd, en elke dag variatie. Heerlijke ligbedden bij het zwembad. Consumpties heel divers, zelf pakken en noteren. Mooie plek om te haasten, maar ook om de omliggende omgeving te verkennen met de auto. Echt een aanrader👍👍👍

• 10Alain & Mieke26-05-2022

Een idyllisch plekje in een prachtige vallei!

Een paradijsje! Prachtig gelegen tegenaan de bergwand, heel rustig maar toch op wandelafstand van het stadje Frailes met heerlijke restaurantjes. De kamers zijn ruim, uiterst comfortabel en gezellig ingericht met veel oog voor detail. Prachtige tuin waar je 's ochtends zalig in het zonnetje of onder de druivelaar kan genieten van je koffietje vooraleer aan te schuiven voor een lekker en uitgebreid ontbijt. Kers op de taart zijn de gastheer en gastvrouw: lieve, warme, gepassioneerde mensen die er alles aan doen om jouw verblijf bij hen onvergetelijk te maken. Henk en Angelie, we komen heel graag bij jullie terug!

• 10Robert en Carola16-05-2022

Nog nooit zijn we zo hartelijk onthaald geweest op vakantie! Naast de prachtige B&B en het warme weer, gaf jullie warme aanwezigheid een extra dimensie aan onze reis. Dank jullie wel voor 10 fantastische dagen! Zo fijne gesprekken met jullie en de gasten gehad en lang niet meer zo veel gelachen. Gezellig samen genoten van het 3 gangen menu van Angelie en Henk. Geweldig, wij hebben er geen andere worden voor. Jullie zijn fantastische mensen.

Ga zo door 🍀🍀

Robert en Carola

• 10Gertjan, Arnoldine, Lisa en Wouter Sterks01-05-2022

Een plek om terug te komen

Al voor vertrek hadden we leuk contact en kregen we tips voor de huur van een auto. Na de hartelijke ontvangst, vonden we al snel het plekje aan het zwembad. We hebben genoten van de mooie kamers, de rust en de gezelligheid. Samen met de andere gasten hebben we heerlijk gegeten en ook het ontbijt was goed verzorgd. Na het ontbijt kwamen de tips voor leuke uitstapjes in de omgeving en de wandeling naar de top van de berg was uitdagend, maar zeker de moeite waard. Henk en Angelie, nogmaals bedankt voor de goede zorgen. Leuk dat we jullie ook in Alicante nog tegen kwamen. Wij wensen jullie een heel goed seizoen en wellicht komen we nog eens terug naar deze mooie plek.

• 10B Goedmakers26-04-2022

gezellige en ontspannen sfeer

pluspunten je had een vakantie gevoel , ook al verbleef je maar een paar dagen. Goed ontbijt en lunch en vriendelijke, gastvrije mensen. Je komt niks tekort, voor herhaling vatbaar.

• 10Birgitte Broeren25-04-2022

Fantastische fotoreis!

Met onze foto club hebben we een fantastische fotoreis gemaakt. Onze gastheer Henk heeft ons begeleid naar de allermooiste plekjes in de omgeving. Onze gastvrouw Angelie zorgde voor een warm welkom met heerlijk ontbijt en super maaltijd in de avond. Dat alles samen met prachtige kamers , een mooi zwembad en een fantastische tuin maakte deze reis onvergetelijk en voor herhaling vatbaar. Ben je op zoek naar een foto reis, informeer naar de data. Ik kan het van harte aanbevelen.

• 9Netty van Bijnen25-04-2022

Geweldige mooie goed verzorgde locatie Henk en Angela zijn heel gastvrij ook ontbijt en gekookt eten was heerlijk. En met een hobby als fotografie kan Henk veel meerwaarde geven top. Henk en Angela ik kom zeker nog eens terug.

• 9Ben van Kaathoven25-04-2022

Fantastisch 4 daags verblijf bij Casa de la Pina.

Met onze fotogroep waren we 4 dagen te gast bij Henk en Angelie. Hartelijke ontvangst, heerlijk ontbijt en geweldig diner op donderdag. Alles schoon en prima verzorgd. Henk was onze gids voor de fotolocaties, hij weet de weg en mooie plekjes te vinden. Voor onze club was dit een geweldige fotoreis. We komen hier zeker terug want er zijn nog zoveel mooie fotoplekjes in de buurt.

• 9Netty van Bijnen25-04-2022

Geweldige gastvrije prachtige locatie En als fotografie ook nog je passie is ben je op het juiste adres. Ik kom graag nog terug Henk en Angela

Bed & Breakfast Casa de la Piña info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

Afstand in meters