Bed and Breakfast Casa de la Piña

26 reviews over Bed and Breakfast Casa de la Piña in het Nederlands

Fantastische plek

Legrand chantal
10-11-2018

Bij Henk en Angelie ben je van bij je aankomst tot je vertrekt elke dag opnieuw met een vriendelijke lach en een leuke babbel onthaald. Zeer bereikbare mensen. Ze zijn zo aanstekelijk, je dag kan gewoon niet meer stuk!! Bedankt, het was een fantastische week op alle vlak

Tot gauw

10+👍

Ingrid
6-11-2018

Wat een fantastische plek.

Als alle B &B zo waren, en deze gastvrijheid de norm was, kwamen we nooit meer in een hotel/ appartement.

Prachtige omgeving, heerlijke bedden en een fantastische service.

De maaltijden verdienen een 10+,maar bovenal de gastvrijheid van Henk en Angelie.

Wat hebben we genoten.

We komen zeker terug.

Dank je wel

Fantastisch, Brabantse gastvrijheid in Spanje.

Hans Olijslagers
5-11-2018

Brabantse gastvrijheid in Spanje.

Super plek.

Leentje en Frank
2-11-2018

"Wat vond je wel goed" en "wat niet"... dit is eigenlijk een makkelijke opgave... en ook een moeilijke. "Wat vond je wel goed"... eigenlijk teveel om op te noemen! De kamer, de badkamer, de bedden, het ontbijt, de rust, de omgeving, de ontvangst, de hygiëne, de vele handdoeken, jullie vriendelijkheid... maar vooral... Angelie en Henk... jullie zelf! Jullie bezorgden ons een fantastische week, en ook al was het een beetje een hectische week voor ons, toch waren we uitgerust toen we weer weggingen.

En nu... de "wat niet"... das de makkelijke, namelijk... het afscheid... dat deed pijn...

Lieve Angelie en Henk... uit de grond van ons hartje... bedankt!!!

In 1 woord: geweldig!

Romy
22-10-2018

We hebben een superweek gehad met Henk en Angelie! Het zijn leuke en gezellige mensen en de service is top! De kamers zijn mooi, en de omgeving is ook erg mooi. Zeker een aanrader!

Zou de standaard moeten zijn voor iedere B&B

René & Jolanda
16-10-2018

Wat een geweldige plek is dit. Hebben een heerlijke week gehad. De Brabantse gastvrijheid en super service van Henk & Angelie zijn geweldig. Casa de la Pina voelt als een warme deken onder de Spaanse zon in een prachtige heerlijk rustige omgeving. Iedere ochtend genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt en lekker aanschuiven bij de diners van Henk en Angelie die heerlijk waren en super gezellig. De kamers (hebben twee verschillende kamers gehad) waren uit de kunst met heerlijke bedden en een heerlijke badkamer. Casa de la Pina is een aanrader en zou de standaard moeten zijn voor iedere B&B! Van alles wat al geschreven is, is geen letter gelogen! Wij gaan zeker terugkomen.

Henk & Angelie bedankt voor de geweldige week. Jammer dat we maar een 10 kunnen geven.

Paradijs onder de Spaanse zon,

Wilma van Zalinge
15-10-2018

Wat een oase van rust. En toch dicht bij leuke dorpjes en restaurantjes. Ontzettend gastvrij ontvangen op een prachtige B en B in de Hondon vallei. De kamers zijn ruim met een fijne grote badkamer. En wat is er nou leuker dan een uitgebreid ontbijt op een zonnig terras. Ook is er een mogelijkheid om 3 keer in de week tegen een redelijk prijs voor het diner bij Henk en Angelie aan te schuiven. Prima ongeving om te wandelen. Ook veel leuke steden op korte afstand. Wat hebben wij genoten van jullie Brabantse gastvrijheid. Na een klein jaar zijn jullie hier helemaal op jullie plek. Wat een toppers zijn jullie onder de Spaanse zon!

Oase van rust, luxe en schoonheid

Johan en Tamara
12-10-2018

Wat een fijne plek! Mooie, met zorg ingerichte kamers, een gezellig zitje en een zwembad voor de nodige verkoeling. Daar staat ook een goedgevulde koelkast waar je tegen een kleine vergoeding water, fris, bier, wijn en zelfs ijs uit mag pakken. Ook koffie en thee is verkrijgbaar.

Ontbijten doe je aan de gezamenlijke tafel, gelegen in de prachtige tuin. Elke ochtend genoten van een uitgebreid ontbijt terwijl de zon langzaam op kwam, genieten!

Er is de mogelijkheid om 3x per week mee te eten, samen met de andere gasten èn natuurlijk de gastheer en -vrouw. Aanrader! Heel gezellig en wat een restaurantwaardige gerechten die daar uit de keuken komen!

Wij waren met onze eigen auto, waardoor we veel uitstapjes naar bv Alicante en Murcia hebben gemaakt, auto huren is dus een tip ;)

Je raadt het al; wij komen zéker terug!

Bedankt Henk en Angelie voor jullie gastvrijheid en enthousiasme!

Super accommodatie

Marja
11-10-2018

Brabantse gastvrijheid in Spanje. Super week gehad bij Angelie en Henk. Mooie kamer en badkamer, mooi zwembad, iedere ochtend een heerlijk ontbijt, mogelijkheid om een paar avonden per week te genieten van de heerlijke diners welke Henk en Angelie samen klaarmaken. Van alles te zien/beleven in de omgeving. Door de ligging iets in het binnenland is het wel slim een auto te huren. Dit kan evt ook vanuit Casa de la Pina. Je wordt dan opgehaald op het vliegveld van Alicante.

meer dan een B&B, luxe en gezelligheid!

Jan en Karin Simons
3-10-2018

Wat een verwennerij ,die paar dagen bij Henk en Angelie. De gastheer en gastvrouw zorgen ervoor dat jij heerlijk slaapt in een van hun sfeervolle kamers en er gezond en lekker ontbijt klaar staat op de tijd die jezelf graag wenst en voor de dag besteding zitten ze vol leuke ideetjes en bezienswaardigheden die we zonder hun niet hadden gevonden. ook het zwembad is heerlijk na een warme dag! Een aanrader om eens bij deze twee enthousiaste mensen te logeren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa de la Piña in Hondón de los Frailes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa de la Piña zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.