Bed and Breakfast Casa de la Piña

64 reviews over Bed and Breakfast Casa de la Piña

• 2019
    10Mevr.v.d.Boogaard12-12-2019

Een TOP B&B met echte Brabantse gastvrijheid

Zeer gastvrije mensen. Super mooie en gezellige kamers. 's morgens een heerlijk ontbijt met iedere morgen een heerlijke verrassing. En niet te vergeten ze serveren een heerlijk 3 gangen diner. TOP!!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Ton de Laat11-12-2019

Geweldig, top

In november een week geweest en het is echt geweldig en een mooie omgeving verder zijn Angelie en Henk heel gastvrij, van ‘s morgens tot ‘s avond is het top. De dag begint met een goed ontbijt en als je iets tekort komt ligt het aan jezelf. Goede en nuttige tip over wat er allemaal in de buurt te doen en te zien is, je hebt gewoon in een week veel te weinig tijd dus gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Paul23-11-2019

Thuiskomen.!!!!

Thuiskomen, anders kan ik het niet verwoorden. Wat een gastvrijheid.!! Angelie en Henk doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn stijlvol ingericht, ontbijt is super en op verzoek koken ze drie keer per week een voortreffelijke 3 gangen maaltijd tegen een normale vergoeding. Tips over bezienswaardigheden in de omgeving. Zo nodig wordt ook je autohuur geregeld. De b&b ligt ca 3 kwartier van de airport Alicante, is makkelijk bereikbaar. In de omgeving voldoende restaurants, leuke dorpjes en grotere steden.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Marie-José van den Heuvel30-10-2019

Onvergetelijk en we komen zeker een keer terug

Het was in een woord GEWELDIG!! Prachtige B&B, goede verzorging door Henk en Angelie. Fijne tips om de omgeving te bekijken.

• 10jos vrijens19-10-2019

Kortom een topbestemming

service is top, niets is teveel voor Angelie en Henk De ligging is prima, dicht bij doorgangsweg, makkelijk om te vinden. Zee is goed bereikbaar. Verschillende steden binnen makkelijk bereikbare afstand. Shopping kan gebeuren in steden, shoppingcenter. Lokale marktjes bij de vleet.

• 10René en Jolanda 17-10-201917-10-2019

In één woord GEWELDIG!

Wij verbleven voor de derde keer met erg veel plezier bij Henk en Angelie in hun schitterend gelegen Casa de la Pina. Het voelde weer als thuiskomen toen we door de poort reden. De Brabants-Spaanse gastvrijheid voelt als een warm bad. Henk & Angelie geven je direct het gevoel van mi casa tu casa. Niets is hen teveel. Je krijgt goede tips over de omgeving, bezienswaardigheden of waar je de beste restaurantjes kunt vinden en reserveren desnoods een tafeltje voor je. Naar het ontbijt keken we 's avonds al uit maar bij het ontbijt ook naar de diners van Angelie die altijd lekker en gezellig zijn. Afscheid nemen van Henk en Angelie was moeilijk omdat zij na drie bezoeken van een week vrienden zijn geworden. Om het afscheid te verzachten hebben we de plannen voor een volgend bezoek alweer gemaakt. Hasta pronto Amigos!!

• 10Maarten en Michelle16-10-2019

Warm, Gezellig, Gastvrij en Rust!!

Henk en Angelie zijn toppers, Verstaan hun vak en zijn Mega behulpzaam. Zij kennen de omgeving en geven mooie tips om de omgeving te verkennen. Muchas gracias por todo y volveremos mij pronto!

• 10John en Lilly03-10-2019

We gaan zeer zeker terug!!!!!

Wat een heerlijk b en b bij Henk en Angelie.
    Prachtige omgeving en vooral de kloof wandeling Rio Chicamo is een echte aanrader. Neem goede wandelschoenen mee want het is wandelen door het water. Het verblijf is geweldig, mooie kamers , mooi zwembad, lekker ontbijt, veel restaurants in de omgeving. Een echte aanrader is om een auto te huren. We gaan zeer zeker terug!!!! Het is er TOP

• 10Rinus en Maaike02-10-2019

Super!

Wij hebben echt genoten van ons verblijf! Alles was tot in de puntjes verzorgd! Fijne kamer en heerlijk ontbijt. Heerlijk rustig! Henk en Angelie zijn ontzettend aardig en we gaan zeker een keer terug!

• 10Jan en Yvonne16-09-2019

Geweldig

Dit is een geweldige B&B. Het is er knus. Henk en Angelie doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Ze zijn super enthousiast. En geven je heel veel tips over de omgeving en tips voor evt. restaurants. Ook kan je er 3 x in de week in de avond genieten van een lekker 3 gangen diner. De kamer is netjes en een goede badkamer. Het is zeker een aanrader.

0 tips over Bed and Breakfast Casa de la Piña

2 vragen over Bed and Breakfast Casa de la Piña

• Sacha de Korte, 11-01-2020

Kosten

Mijn man en ik zijn geïnteresseerd om voor een periode van 10 a 14 dagen een appartement te huren. Bijv. in de maand mei. Wat zouden de kosten dan zijn? We zijn met zijn tweetjes en houden van rust maar vinden het ook heel fijn om wat plaatsen te bezoeken in de omgeving met de auto. We horen graag van u. Ik ken uw zoon trouwens van de Laagsteprijsgarantie waar hij werkt en waar ik stoelmassage geef. Hartelijke groet, Sacha de Korte

• Roy Hoop , 06-12-2019

Lang verblijf.

L.S., Stel dat wij een maand of zo willen blijven.... Zou ons pensioen dat dragelijk kunnen maken..? Graag verneem ik uw reactie z.s.m. Met hartelijke groet, Roy Hoop

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis