Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa de la Piña voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 112 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

112 Reviews over Casa de la Piña

• 10Fam. Meulenbroek24-11-2022

SUPER B&B met geweldig, lieve, zorgzame eigenaren

Wij zijn samen met mijn ouders en onze dochter in oktober 2022, 5 dagen bij Angelie en Henk te gast geweest in hun super mooie B&B. Rust alom, niets is te veel, verzorging is echt super goed en mocht je tips nodig hebben om iets te gaan doen, dan weet reisleider Henk je altijd weer te verrassen met hele mooie plaatjes en plekjes waar je naar toe kan. Auto huren vanaf vliegveld is een aanrader, maar ook daarvoor kun je tijdens het boeken bij Angelie en Henk info en tips inwinnen. Iedere ochtend wordt er door Angelie en Henk een zeer uitgebreid ontbijt geserveerd waarbij je niets te kort komt. Op maandag, woensdag en vrijdag kun je lekker "thuis" aanschuiven bij het eten dat Angelie en Henk dan serveren. Altijd doen ook dat is een aanrader. In 1 woord geweldig eten en super super gezellig.

Kortom zeker voor herhaling vatbaar om een paar dagen te genieten van het mooie, gezellige paradijs van Angelie en Henk !

• 10Leanne en Ton de Laat21-11-2022

TOP B&B met echte Brabantse gastvrijheid

In november weer een week geweest en het is echt geweldig daarbij zijn Angelie en Henk heel gastvrij, van ‘s morgens tot ‘s avond is het top. De dag begint met een goed ontbijt en als je iets tekort komt ligt het aan jezelf. Goede en nuttige tips over wat er allemaal in de buurt te doen en te zien is met uitleg en op maps waar je moet zijn. Al bij al een geweldig mooie week gehad en we komen zeker nog eens terug.

• 10Helga van Binsbergen17-10-2022

Super B&B.

Wat en mooie B&B hebben Henk en Angelie hier. Alles ziet er superschoon en gezellig uit en je wordt ontvangen met een grote dosis Brabantse gezelligheid. Onze kamer was ruim, netjes en met een supergrote badkamer met riante inloopdouche. Handdoeken zijn ruimschoots aanwezig. Het ontbijt is heerlijk met elke dag een andere verrassing erbij geserveerd en op ma, wo en vr kun je eventueel aanschuiven bij het diner. In de omgeving is voldoende te doen en te bekijken, steden zoals Murcia, Alicante en Elche zijn binnen 45 minuten te bereiken en ook op het strand ben je binnen die tijd, Henk heeft goede tips, ook voor het parkeren en tekent zelfs een kaartje voor je zodat je alles goed kunt vinden. Kortom… heerlijk gehad. Bedankt Henk en Angelie voor de goede zorgen en gezelligheid!

• 10Rob en Ingrid12-10-2022

Fantastisch en voor herhaling vatbaar.

Bij aankomst bij casa de la pina werden we heel hartelijk ontvangen door de eigenaars Henk en Angelie. Vanaf dat moment kon het grote genieten beginnen. En genieten was het. We zijn ontzettend in de watten gelegd. De kamers zijn schitterend, de omgeving is mooi en stil. Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk met een verse jus 'd orange en elke dag een ander extra-tje. Ook kregen we steeds de beste tips over uitstapjes en de lekkerste restaurantjes die ze dan voor ons ook reserveerden zodat we zeker waren van een plaatsje. Dus enorm gastvrij en behulpzaam!

• 10Ine van helvoort Van helvoort12-10-2022

Superfantastisch

We hebben lang naar deze vakantie uitgekeken ,3xverzet ivm corona ,maar van 11 tot 18 sept gingen we dan eindelijk. En het is het wachten waard geweest Wat hebben we genoten Vriendelijk en gastvrij Schoon en netjes Super kok en kokkin Ronduit een zorgeloze realex vakantie Hou vol henk en angelie

• 10Sophie en Virginie12-10-2022

Een toppertje

De oprechte glimlach en t warme onthaal gaf al direct een welkomsgevoel. 3n weg van de massa in een prachtige omgeving. Mooie verzorgde kamers en badkamer en alles is aanwezig wat je nodig hebt, tot het washandje toe. Er werd rekening gehouden met mijn rugklachten qua kamer/bed dus prima geslapen. Aperitief bij aankomst, een babbeltje, een heel gemoedelijke sfeer en je mocht ze alles vragen, niks was teveel. Ze voelen goed aan wat de gasten willen. Privacy wordt gerespecteerd maar toch hebben we een avond mee kunnen genieten van de kookkunsten ( 3k per week kan je deelnemen aan het avondeten) het was een zeer leuke avond met de andere gasten erbij, goede prijs kwaliteit, 25 euro 3 gangen en drank inclusief. Kortom een aanrader, warme mensen, we wensen ze al het beste toe en als je een klein pareltje zoekt in de bergen moet je daar zijn 🙏

• 10Harry12-10-2022

Echt aan te bevelen!

Een super mooie B&B vlakbij Alicante. We werden geweldig ontvangen door Henk en Angelie. Kamers zijn modern, leuk ingericht, en eigen badkamer. Gastvrij, zorgzaam, gezelligheid, goede tips, heerlijke paella en ontbijt en nog veel meer. Kortom wij hebben enorm genoten.

• 10Frank en Anita Flamey10-09-2022

Vakantie bij Toppers!

Wij waren op vakantie van 20/08 tot en met 30/08 in Casa de la Piña. Bij onze aankomst werden we hartelijk ontvangen door Henk en Angelie. We hadden de mooie en ruime kamer Montaña geboekt. Onze kamer was heel leuk ingericht en had een ruime badkamer. De uitzichten waren prachtig, we keken uit op de omliggende bergen en waren op een boogscheut van het dorp Hondon de los Failes. Ook de tuinen, de terrassen en het zwembad zijn goed onderhouden…zo goed zelfs dat we er ons snel thuis voelden. Henk en Angelie doen er alles aan om je te ontzorgen, niets is hen teveel… tafel reserveren in een restaurant , informatie geven over waar je heen wil/kan gaan, gezellige babbeltjes met je doen en nog zo veel meer. Het ontbijt was heerlijk met iedere dag een specialeke en geserveerd onder de druiventrossen. Zeker de homemade jam van vijgen uit eigen tuin is hemels, de Piña jam ook hoor! Angelie kan heel lekker koken, bijgestaan door Henk toverde ze op

• 9Maria v Helvoort08-07-2022

Fantastisch gastheer en gastvrouw😀

Als je hier je verblijf hebt, hoef je geen badlakens mee te nemen, die zijn daar aanwezig en dit scheelt je weer ruimte in je koffer🤪 Lieve gastheer en dame, niets is teveel, je krijgt na een voortreffelijk ontbijt, uitleg waar het een mooie omgeving is, vervolgens krijg je dan de route op je telefoon doorgestuurd, het lijkt wel een VVV kantoor. Aanschuiven met het diner is ook een pre, wat kunnen ze samen lekker koken. Kamers zien er fantastisch uit, het is een echte aanrader!!!!

• 10Ineke Pijnappels08-07-2022

Wat hebben wij genoten in B&B Casa de Lapina.

Het ligt in een prachtige omgeving. Wat word je daar hartelijk en vriendelijk ontvangen..en nemen alle tijd voor je...niks is te veel. Het zijn mooie royale kamers met een apart douche en wc....superschoon en netjes..echt een aanrader.

Bed & Breakfast Casa de la Piña info

• KluisBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum1.5 km