Bed and Breakfast Casa de la Piña

Meer bedandbreakfast info

69 reviews over Bed and Breakfast Casa de la Piña

• 10Gertjan Kleijer16-03-2020

Meer dan geweldig

Een geweldige bed and breakfast gerund door 2 vreselijk lieve mensen die ook nog is een geweldige gastheer en dame zijn. We zijn er 2 keer bij ze geweest dit jaar tijdens de oplevering van ons huis een dorp verder. Elke dag een super ontbijt en indien gewenst een heerlijke avond maaltijd met een mooi glas wijn. De kamers zijn een lust voor het oog en hebben ons alweer ideeën opgeleverd voor ons Spaanse huis. We hopen jullie nog vaak te ontmoeten, al zullen we niet meer komen overnachten.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Dorien08-03-2020

HET WAS GRANDIOOS OP DEZE PLEK

Met onze fotoclub wilden we een georganiseerde fototrip naar Alicante maken, via via, hoorden wij dat dit mogelijk was bij Casa de la Pina, hoe ideaal kan het zijn, de eigenaar Henk, zelf een zeer goede fotograaf (zie insta:@henkpijnappels/ @casadela_pina), gidste ons met een gehuurde bus naar de mooiste plekjes in Alicante, die je als gewone toerist echt over het hoofd zou hebben gezien, wat een fantastische plekjes hebben wij mogen fotograferen, het was echt genieten met mijn fotomaatjes. Na terugkomst op de Casa, werden we enorm in de watten gelegd door eigenaresse Angelie, zij verstaat het vak van gastvrouw, verzorgde voor ons in de ochtend een uitgebreid ontbijt, met eigengemaakte vijgencompote etc. , voor de avond maakte zij een heerlijk 3 gangen diner met als afsluiting, eigengemaakte limoncello. Alles klopt op deze Casa, prachtige kamers van alles voorzien, binnenplaats met zwembad met heerlijke zit en ligplekjes.

• 10Ben06-03-2020

We gaan zeker op herhaling.

Voor een fototoer verbleven we met 6 vrienden 4 nachten bij Henk en Angelie. Zij trokken echt alles uit de kast om het ons naar de zin te maken. Mooie, schone kamers, fantastisch ontbijt, 1x bij hun geweldig gegeten, fijne chauffeur/gids, goede adviezen over te bezoeken fotolocaties of wandelgebieden in de omgeving. Kortom, dank zij deze kanjers een geweldige tijd gehad bij Casa de la Pina.

• 10Jolanda03-03-2020

Een prachtige B&B, met zeer gastvrije bewoners

We zijn 4 dagen heerlijk verwend bij Casa de la Pina. De kamers zijn met zorg ingericht en zeer netjes. Een fijne badkamer, waarin alles aanwezig is (tot een hele fijne fohn!!!). Het ontbijt 's morgens was heel goed verzorgd. Een aantal dagen in de week kan je ervoor kiezen om er te dineren en maakt Angelie een heerlijk 3 gangen menu klaar. Je kunt je inschrijven voor een fotoworkshop. Henk neemt je dan mee naar de mooiste plekjes in de omgeving en geeft fotografie-tips. Kortom, het verblijf bij Casa de la Pina is geweldig en zeker een aanrader. Wij komen zeker terug!

• 10Guido02-03-2020

We waren de afgelopen week met een club van amateurfotografen te gast van Case de la Pina. Eigenaar Henk organiseert sinds enige tijd fototrips in de omgeving. Daar hebben wij als groep aan meegedaan en Henk heeft ons meegenomen naar fotogenieke plekken in de nabije omgeving maar ook naar Valencia en Alicante. Het was erg de moeite waard. Het weer was heerlijk, we werden door Henk en Angelie zeer gastvrij ontvangen en het verblijf was superfijn. Het ontbijt en diner (een paar keer per week kan je er dineren) waren heerlijk en de kamers zijn fijn en de bedden beter dan thuis. Kortom we hebben een heerlijk verblijf gehad bij Casa de la Pina. Wij komen zeker terug!

• 2019
    10Mevr.v.d.Boogaard12-12-2019

Een TOP B&B met echte Brabantse gastvrijheid

Zeer gastvrije mensen. Super mooie en gezellige kamers. 's morgens een heerlijk ontbijt met iedere morgen een heerlijke verrassing. En niet te vergeten ze serveren een heerlijk 3 gangen diner. TOP!!!!

Gereisd met partner in november 2019

• 10Ton de Laat11-12-2019

Geweldig, top

In november een week geweest en het is echt geweldig en een mooie omgeving verder zijn Angelie en Henk heel gastvrij, van ‘s morgens tot ‘s avond is het top. De dag begint met een goed ontbijt en als je iets tekort komt ligt het aan jezelf. Goede en nuttige tip over wat er allemaal in de buurt te doen en te zien is, je hebt gewoon in een week veel te weinig tijd dus gaan er zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in november 2019

• 10Paul23-11-2019

Thuiskomen.!!!!

Thuiskomen, anders kan ik het niet verwoorden. Wat een gastvrijheid.!! Angelie en Henk doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn stijlvol ingericht, ontbijt is super en op verzoek koken ze drie keer per week een voortreffelijke 3 gangen maaltijd tegen een normale vergoeding. Tips over bezienswaardigheden in de omgeving. Zo nodig wordt ook je autohuur geregeld. De b&b ligt ca 3 kwartier van de airport Alicante, is makkelijk bereikbaar. In de omgeving voldoende restaurants, leuke dorpjes en grotere steden.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Marie-José van den Heuvel30-10-2019

Onvergetelijk en we komen zeker een keer terug

Het was in een woord GEWELDIG!! Prachtige B&B, goede verzorging door Henk en Angelie. Fijne tips om de omgeving te bekijken.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10jos vrijens19-10-2019

Kortom een topbestemming

service is top, niets is teveel voor Angelie en Henk De ligging is prima, dicht bij doorgangsweg, makkelijk om te vinden. Zee is goed bereikbaar. Verschillende steden binnen makkelijk bereikbare afstand. Shopping kan gebeuren in steden, shoppingcenter. Lokale marktjes bij de vleet.

Gereisd met partner in oktober 2019

Bed and Breakfast Casa de la Piña info