Sorteren

Reviews over Hondón de los Frailes

Fantastische plek

Legrand chantal
    10-11-2018

Bij Henk en Angelie ben je van bij je aankomst tot je vertrekt elke dag opnieuw met een vriendelijke lach en een leuke babbel onthaald. Zeer bereikbare mensen. Ze zijn zo aanstekelijk, je dag kan gewoon niet meer stuk!! Bedankt, het was een fantastische week op alle vlak

Tot gauw

10+👍

Ingrid
    6-11-2018

Wat een fantastische plek.

Als alle B &B zo waren, en deze gastvrijheid de norm was, kwamen we nooit meer in een hotel/ appartement.

Prachtige omgeving, heerlijke bedden en een fantastische service.

De maaltijden verdienen een 10+,maar bovenal de gastvrijheid van Henk en Angelie.

Wat hebben we genoten.

We komen zeker terug.

Dank je wel

Fantastisch, Brabantse gastvrijheid in Spanje.

Hans Olijslagers
    5-11-2018

Brabantse gastvrijheid in Spanje.

Super plek.

Leentje en Frank
    2-11-2018

"Wat vond je wel goed" en "wat niet"... dit is eigenlijk een makkelijke opgave... en ook een moeilijke. "Wat vond je wel goed"... eigenlijk teveel om op te noemen! De kamer, de badkamer, de bedden, het ontbijt, de rust, de omgeving, de ontvangst, de hygiëne, de vele handdoeken, jullie vriendelijkheid... maar vooral... Angelie en Henk... jullie zelf! Jullie bezorgden ons een fantastische week, en ook al was het een beetje een hectische week voor ons, toch waren we uitgerust toen we weer weggingen.

En nu... de "wat niet"... das de makkelijke, namelijk... het afscheid... dat deed pijn...

Lieve Angelie en Henk... uit de grond van ons hartje... bedankt!!!

In 1 woord: geweldig!

Romy
    22-10-2018

We hebben een superweek gehad met Henk en Angelie! Het zijn leuke en gezellige mensen en de service is top! De kamers zijn mooi, en de omgeving is ook erg mooi. Zeker een aanrader!

Hondón de los Frailes scoort een 8,5 uit 10, op basis van 3 reviews