Appartement KenKinSpain

67 reviews over Appartement KenKinSpain in het Nederlands

Super relaxed

Milan
14-1-2018

Goede service, alles perfect geregeld. Lekker rustige plek waar je heerlijk kan ontspannen. Leuk dorpje waar je typisch Spaans kon eten. Alles was aanwezig. Zwembad is niet groot maar prima voor een lekkere vakantie. Gastvrije ontvangst en leuke tips over wat te doen in de omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch bungalow

Anjo & Bea
14-6-2017

Heerlijke dagen doorgebracht in deze fraaie bungalow. Een heerlijke plek om in alle rust te kunnen genieten van alle luxe die je je kunt wensen in je vakantie. Prachtig huis, fantastische tuin en mooi zwembad met buitenbar. Staat de zon aan de verkeerde kant of komt de wind uit de verkeerde hoek? Geen probeem, her en der zijn leuke terrasjes in de tuin, dus je vindt altijd een lekkere plek. Ontvangst en vertrek zijn prima geregeld door de beheerders die lekker flexibel zijn, dus aankomst en vertrek is goed af te spreken.

Aan te raden.... ga 's avonds in het donker, als de tuin en zwembadverlichting brand, eens lekker op de veranda zitten, met een wijntje/borreltje en geniet van het sprookjesachtig uitzicht.

Als we een aandachtspuntje hebben, dan is het dat in de keuken wel een prima ruime koelkast is, maar dat de vriezer ontbreekt.Die zit namelijk in de koelkast in de zwembadbar, dus voor mijn ijsklontjes moest ik steeds naar beneden. Maar daar staat zoveel positiefs tegenover, dat dit eigenlijk wegvalt.

Helaas hadden we maar een week gereserveerd. Volgende keer maar eens wat ruimer plannen :-)

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooie bungalow in mooie omgeving : Genoten !

johan van houdt
25-5-2017

Rustige omgeving, Leuk dorp in de directe omgeving en interessante plaatsen in de omtrek. Mooi zwembad met terras en BBQ Ook fietsen beschikbaar

Gereisd Met partner in april 2017

Aanrader !

Hetty
13-9-2016

Wij verbleven in Casa Jowi in augustus. Meestal heb ik wel een aantal verbeterpuntjes, dit keer niet: het is simpelweg een zeer aangename vakantiewoning.

Zou ik al iets moeten noemen, dan is het enige wat ik gemist heb, een vriesvak in de koelkast. Maar omdat verder alles zo pico bello in orde was, zet je je daar met alle gemak overheen (en bovendien is er zelfs een vaatwasser).

Wij zijn erg gesteld op privacy, en dat was er absoluut. Ik lees dat anderen hieronder er iets over zeggen en zou evt. kunnen beamen dat een trappetje vanaf het aangrenzende huisje naar het zwembad misschien een goed idee is. Maar wij hadden leuke buren, dus daar eigenlijk geen last van.

Verder alles aanwezig, schoon en vooral degelijk: zowel de terrasmeubels, als de keuken, als de badkamer en de bedden. Voor slechte slapers: erg prettig dat er een (eet)kamer tussen de 2 slaapkamers zit en er geen sprake is van krakende, piepende deurkrukken etc. wanneer iemand 's nachts naar het toilet gaat. Dat maak je ook wel eens anders mee in vakantiewoningen. Verder een schitterende tuin, heerlijk zwembad, prachtig uitzicht vanaf het mooie terras, fijn dat er wifi is en prima ligging nabij het kleine dorp. Meerdere malen per week markt. Goede uitvalsbasis voor het verkennen van plaatsen in de omgeving.

Kortom: een absolute aanrader waar wij zelf wellicht ook nog eens terugkomen.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Niks moet, alles mag

Edwin
22-7-2016

Op nog geen half uur rijden van de kust in een prachtige omgeving vind je dit paradijsje. Wij hadden een prachtig appartement van alle gemakken voorzien. Vanaf ons terras keken wij zo de vallei in en hadden ook een mooi uitzicht op het heerlijk zwembad. In het dorpje een gezellig plein met diverse, goede, restaurantjes.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Leuk huis , mooi zwembad

Jacqueline Mook
14-7-2016

Prima zwembad, goede bedden en prima kinderbed.

Leuke villa , maar minder geschikt voor kleine kinderen door de rotstuin met cactussen. Aanwezig speelgoed is echt versleten.

Door de aan een schakeling van de villa en het appartement heb je niet de verwachten privacy, mensen lopen vanuit appartement over jou terras naar zwembad. ( daar kan je natuurlijk wat van zeggen....maar dat was in ons gevel niet nodig, leuke buren ! ) Het delen van de BBQ én wasmachine ( die in de villa staat ) is niet ideaal.

Wij hebben de villa zelf nogmaals schoongemaakt. We hadden last van vliegen, dit bleek door kippenboutjes onder de bank te komen?! Dus 60 euro schoonmaak....??

De ontvangst en hulp door Bert en Alie zijn allervriendelijkst. Bij problemen met het zwembad is Bert de zelfde dag nog gekomen en heeft het verholpen.

Omgeving voor rust zoekers , auto huren is een must.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

Gezellig, knus, sportief! Voor herhaling vatbaar!

Jos, Carolina en kids
6-6-2016

Het huis is gelegen in een heerlijk rustige omgeving, maar toch vlakbij het dorp (op fiets afstand). De tuin en het zwembad maken het plaatsje compleet om een gezellige vakantie te vieren met vrienden. Voor de sportieveling liggen er mooie bergpaden om te bewandelen, hard te lopen of om een fietstocht te wagen naar de top.

Het strand bevindt zich op 30 autominuutjes, dus wie zin heeft in een duik in de Spaanse zee, je zit op een steenworp afstand.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heerlijk ontspannen!

Mariska van Bruggen
6-6-2016

Het is heerlijk ontspannen in dit huis met enorm grote tuin en heerlijk zwembad. Het uitgestrekte landschap waar je vanuit de tuin op uitkijkt en alle vogeltjes, eekhoorntjes, etc. om je heen geven je het gevoel dat je midden in de natuur zit. Een heerlijke plek dus als je even van alle drukte thuis wil ontsnappen en geen zin hebt in massatoerisme. Je zit hier echt in een authentiek Spaans dorpje, met in de omgeving genoeg leuke plaatsjes om je te vermaken.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heerlijk tot rust komen!

Esther
5-6-2016

Rustig gelegen maar dichtbij stad en strand mocht je dat willen. Mooie omgeving en een mooi huis met grote tuin en lekker zwembad. Hele aardige eigenaars en alles was goed geregeld, onderkomen is schoon en netjes en het ontbreekt je aan niets! Absolute aanrader, zowel met als zonder kinderen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2016

Super telkens weer

Han en Jan
3-11-2015

We zitten op het terras van de comfortabele Casita Dito en kijken uit over het weelderige struweel van onze vakantie plek. Geel bruin rijst in de verte een zacht glooiende berg op. Er voor in het landschap tekenen zich licht- en donkergroene strepen af, van wijnranken en sinaasappelbomen. Het getjirp van cicaden en de geur van hars, geven een ontspannen gevoel in deze oase van rust. Onder de strak blauwe lucht glinstert het water van het zwembad aanlokkelijk in de aangename warmte. Iedere ochtend, fiets ik (Jan) in tien minuten, op een van de aanwezige moutain bikes door het glooiende landschap naar Hondon de las Nieves om vers brood te halen. Hondon is een klein pittoresk dorpje, met een door palmbomen omringd plein, waar ´s morgens Spanjaarden op de terrasjes al vroeg aan de koffie zitten.

Gereisd Met partner in juli 2015

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement KenKinSpain in Hondon de las Nieves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement KenKinSpain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.