Bed and Breakfast Cueva La Solana

57 reviews over Bed and Breakfast Cueva La Solana in het Nederlands

Hartverwarmende b&b !

Liliane
7-8-2017

we zijn sterk onder de indruk van de ontvangst en het verblijf in 'la cueva de Solana'. De uitbating is Super ! Warme omensen die heel goed weten wat verwennen is en waarmee ze bezig zijn! Een +++ punt is dat je ter plaatse kunt eten en het is bovendien heel erg lekker ! Voor de steak met frietjes komen we zeker terug ! Bedankt voor de gezellige week ! Liliane & joost

Linda
17-2-2017

Gelegen in de bergen , rustige ligging een unieke ervaring

Echt een aanrader, kom zeker nog eens terug!

Mooi uitzicht!

Oude reviews (archief)

Lekker eten, echte Belgiche kost

Hilde
1-8-2016

Hele rustige omgeving en niet ver van de kust

Geweldig mooi

Jannsens
21-11-2015

Heel proper, het eten was lekker en de service heel goed. Veel mooie wandelingen gemaakt, op aanwijzing en soms onder begeleiding van de eigenaars, Guido & Inge. Onze kinderen zijn onder begeleiding gaan paardrijden in de nabij gelegen western-ranch.

in een woord geweldig

bas_oostveen
11-10-2015

De rust en Gastvrijheid van Guido en Inge

In opbouw

Smit
13-9-2015

Het is een ontzettende goede plek om echt tot rust te komen. In de omgeving is weinig te beleven.

De B&B is sinds een aantal weken van nieuwe eigenaren. Ze doen ontzettend hun best om de B&B te verbeteren en het de gasten naar hun zin te laten hebben.

De prijs van de maaltijden bij de B&B vonden wij aan de hoge kant. Je eet een simpele maaltijd met de pot mee en betaald daar zo'n tien a elf euro voor.

De kamers zijn netjes maar met name de grotkamer waar wij sliepen vonden wij erg duur voor wat je kreeg. Wat ons betreft klopt het niet dat de kamers allemaal even duur zijn.

Wij zijn heerlijk tot rust gekomen en hebben genoten van de hartelijkheid van de eigenaren.

Leuke B&B; mooi in de Hondon

M. Schipper
5-9-2015

Wij hebben het hier naar onze zin gehad en hoewel de nieuwe eigenaars er net pas zaten deden ze er alles aan het ons naar de zin te maken. Heel aardig en gastvrij stel; goed ontbijt en we hebben 's avonds ook 2 keer meegegeten en dit was ook prima! Toch viel het ons een beetje tegen n.a.v de beoordelingen en de omschrijving op de website destijds. Wanneer Guido & Inge hier wat langer zitten en wat aanpassingen qua interieur hebben gedaan zal het vast goed komen. De vorige eigenaars hadden helaas spullen meegenomen en het niet netjes achtergelaten... Het is een mooie B&B en een mooie locatie in de Hondon.

Fantastische gastheer en gastvrouw!!!

l_mous
25-8-2014

Geweldige ontvangst! Lieve gastvrije gastheer en gastvrouw, te weten Philip en Klaasje en hun zoontje Thijn!

Heel schone en ruime kamers. Prima ontbijt en niet te vergeten de "snackavonden" met Nederlandse handgesneden frites en Nederlandse croquetten en frikandellen.. Voor kinderen een prima onderkomen met diverse speeltoestellen en uiteraard een zwembad.

Voor mensen die van rust en echt Spaanse uitzichten houden is dit een topper! En dat alles voor een hel redelijke prijs!

Bijzondere aanrader!!!!

Richard
    22-5-2014

Het is gelegen op een prachtige lokatie welke na een mooie autorit door de bergen heerlijk aandoet. Een prachtige grotwoning welke door hen zelf is verbouwd. Het eten is fantastisch en we kunnen er heerlijk van genieten op een lekker terras en nemen daarna nog een verfrissende duik. Kortom een Aanrader!!!!!........... Doen!!!!..........

Fantastische ervaring

Jan Verburgt
    2-5-2014

Mooie ligging. Heerlijk rustig. Veel zitmogelijkheden zowel in de zon als in de schaduw. Heerlijk zwembad, Heerlijk eten, gastvrije en vriendelijke mensen.

Wij zijn met de eigenaar op de mountainbikes de bergen in geweest en dat was een onvergetelijke ervaring. Echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cueva La Solana in Hondon de las Nieves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cueva La Solana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Cueva La Solana scoort een 9.23 uit 10 op basis van 57 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: