Appartement Casa Emma

9,4

30 reviews over Appartement Casa Emma in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Rust, zon en gastvrijheid!

Andre en Nelleke
4-7-2018

Schitterend gelegen, ruim huis voorzien van alle gemakken. Frans en Fia zijn gastvrij en proberen het je naar de zin te maken. Een huurauto is wel een must, geeft de mogelijkheid om naar het strand te gaan of de omgeving te verkennen. Ook wandelen in de omgeving is mogelijk.

Achter de witte poort in het plaatsje Hondon de las Nieves ( half uurtje van het vilegveld Alicante) tref je een kleinschalige naturistische accommodatie. wij verbleven 3 weken de 2-3 persoonsstudio. daarnaast is er nog een appartement voor 4-6 personen. Rust met een prachtig uitzicht op de vallei. Bij het zwembad kan je de zon achter de bergen zien gaan. Dit was in deze weken rond 20.30 uur.

Frans en Fia een gezellig Nederlands stel biedt het gehele terrein met vele gezellige ingerichte plekjes aan voor de gasten. Hierdoor is schaduw en zon altijd beschikbaar.

In de omgeving gezellige stadjes waar ook cultuur aanwezig is.

Heerlijk!

Fam. De Klerk
15-8-2016

Genoten van de rust en het uitzicht.

We komen hier nog weleens terug

De rust, de ruimte, de vrijheid en Frans, onze gast heer is een topper! De naam Spanje topper doet hij alle eer aan. Wij hebben geen minpuntjes......alleen maar plus puntjes. Als Frans het weer voor ons had kunnen veranderen dan had hij dat ook nog gedaan :-)

Fantastische plek

Remco Kole
30-5-2016

Geweldige locatie

En Frans en Fia top mensen als je wat wilt weten staan ze klaar voor je.

Heerlijke Studio

José en Peter
11-9-2015

Frans en Fia zijn buitengewoon gastvrije mensen. Je kunt er met al je vragen terecht. De studio is gezellig ingericht, compleet en erg ruim. Je hebt de beschikking over een prachtige tuin met vrijwel de hele dag zon. Verkoeling is te vinden in het mooie zwembad waar ook een buitendouche is.

Het is wel aan te raden om een auto te huren. Op loopafstand is 1 restaurant, maar verder zijn er geen facaliteiten. De betere restaurants vind je in Hondon de las Frailes. Voor +/- 20 euro p.p. kun je hier heerlijk eten en drinken.

Echt een aanrader!!!!!!

Leon
5-8-2015

Het ontvangst door Frans, het verblijf en de gastvrijheid was weer super. Zeer mooieren goed onderhouden accommodatie. Zeer compleet ingericht. Een echte aanrader om heerlijk van een rustige vakantie te genieten.

Uitstekend appartement!

Breg van Baars
19-7-2015

Ruim appartement van alles voorzien, en zeer gastvrij onthaal door de gastheer Frans van Obdam. Ook heerlijke tuin met genoeg schaduw en lekker zwembad, uitzicht op het open landschap, veel privacy om naturistisch te verblijven. Wel wat verder gelegen van dorpjes en de kust, dus een auto is noodzakelijk om uitstapjes te maken en boodschappen te kunnen doen. In de directe omgeving is één restaurant op loopafstand, gerund door Nederlanders. Vanuit het appartement kun je mooie wandelingen maken, niet moeilijk om je te oriënteren.

Fantastische Studio

Eduard Moen
21-6-2015

Een ruime, wel voorziene studio in een aangename, rustige omgeving. Een zeer geschikt uitgangspunt voor wandelingen in de natuur en bezoeken aan plaatsen in de omgeving. Het op zich kleine plaatsje Hondon .... is wel voorzien van winkels en horeca; bereikbaar te voet, per fiets en een auto.

Voor rust maar ook active vakantie

louis van nieuwmegen
15-6-2015

Wij waarderen Casa Emma met een dikke 9 (er moet ruimte blijven voor verbetering ). Twee weken hebben wij mogen genieten van het verblijf op Casa Emma, het ontbrak ons werkelijk aan niets. Een compleet ingerichte keuken, prima slaapkamers met goede bedden, fijne zit/woonkamer en een luxe doucheruimte. De omgeving heeft veel te bieden zoals Novelda met een kleinere uitvoering van de Sagrada Familia (ontworpen door een leerling van Gaudi), Elche met de vele palmbomen en winkelcentra, de diverse gezellige markten, maar ook de mooie zandstranden. Alles binnen maximaal drie kwartier per auto te bereiken. Ook de gemaakte wandeling over de bergkam naar Hondon de los Frailes was prachtig. Het appartement is een heerlijk verblijf om tot rust te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Emma in Hondon de las Nieves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Emma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Emma scoort een 9.42 uit 10 op basis van 31 reviews.