Appartement Casa Emma

Appartement
Appartement Casa Emma
9,3

36 reviews over Appartement Casa Emma in het Nederlands

Geweldig, volgend jaar weer!

P
6-10-2018

Voor de vijfde keer waren we te gast bij Frans en Fia. Opnieuw hebben we genoten van de zon, de rust, het heerlijke zwembad en natuurlijk de hartelijkheid van Frans en Fia. Ze staan altijd voor je klaar, weten het antwoord op al je vragen en doen zelfs boodschappen voor je als je erg laat of erg vroeg aankomt. Dit zit allemaal bij de zeer scherpe huurprijs inbegrepen. Waar vind je dit nog in 2018.

Frans en Fia zijn ervaren wandelaars. Indien gewenst maken ze graag een wandeling met de gasten met je en laten je mooie plekjes in de omgeving zien.

Het appartement is compleet ingericht en de keuken is van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een nieuwe wasmachine en een droger.

Als je lekker wilt eten ga je naar Hondon de las Frailes. Diverse leuke restaurants. Voor 30 euro heb je met z'n tweeën uitgebreid gegeten en gedronken. In de omgeving kun je prachtige autotochten maken door de bergen.

Wat ons betreft komen we volgend jaar weer!!

Een heerlijke relaxte vakantie!

Ilse
28-9-2018

Wij huren nu voor de zesde keer de studio bij Fia en Frans. Wat is het hier heerlijk relaxed, mooie gemoedelijke omgeving, top zwembad ( wat je zeker nodig hebt hier met dit warme weer hier) genoeg ruimte zowel binnen als buiten en Fia en Frans proberen je het aan alle kanten naar je zin te maken en staan altijd voor je klaar indien dat nodig is.👍🏻 Genoeg te doen in de wijde omgeving zoals restaurants, markten, historische bezienswaardigheden, oude ambachtelijke pottenbakker etc. Voor sommige dingen moet je wel eerst wat kilometertjes rijden. Als je van rust houd en tot rust wilt komen dan vinden wij dit zeker een aanrader😄

Fantastisch!

Roy
19-9-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad. Herkennen dan ook niets van de negatieve recensie.

Fijne gastheer die de privacy accepteert, open staat voor vragen over nabij gelegen activiteiten. Zorgde zelfs voor wat boodschappen omdat onze vlucht was vertraagd. Super!

Auto huren is wel een must omdat de locatie buiten het centrum ligt in een prachtige omgeving.

Nooit meer

Fam
7-9-2018

Het leek allemaal te mooi om waar te zijn. De eigenaren zitten in het zelfde huis op een bovenverdieping. Daarnaast is het huis erg gehorig en klagen de eigenaren al snel als kinderen geluiden maken. Beddengoed word niet volledig gewassen! Zeer onplezierige vakantie gehad. Eigenaar komt het appartement binnen als hij denkt dat je weg bent!! Je hebt helemaal geen privacy want de eigenaren houden je continu in de gaten vanaf hun boven terras. Wij zijn elke dag weggegaan om zo min mogelijk bij het huis aanwezig te zijn. Droger en wasmachine zijn aanwezig maar moet je blijkbaar per keer als een klein kind om toestemming vragen als het wil gebruiken. Na eindinspectie welke goedgekeurd was! tot op heden onze borg niet terug gehad! Eigenaar komt nu inene gebreken melden die er niet waren tijdens eindinspectie! Al met al super slechte ervaring met deze verhuurders. Wij gaan al 15 jaar naar spanje en hebben dit nog nooit meegemaakt. NOOIT MEER

Een extra sterk vakantiegevoel!

Robert & Melanie
7-8-2018

Eind juli hebben wij 2 weken in Casa Emma mogen verblijven. Een heerlijk koel, ruim en schoon appartement, een ruime keuken, goede dubbele douches.... we voelden ons er erg in thuis! De rust, het uitnodigende zwembad en weidse uitzicht zorgde voor een extra sterk vakantiegevoel.

Op loopafstand een goed restaurant met regelmatig livemuziek, maar ook in de omliggende dorpjes zijn meer dan genoeg eetgelegenheden.

Het fijne strand van La Marina is 3 kwartier rijden, maar prima te doen en beslist de rit waard!

En dan last but not least....de eigenaren zijn hele hartelijke, gastvrije mensen waar we heel veel gezelligheid aan en mee beleefd hebben! Frans en Fia, bedankt!!

voor herhaling vatbaar.

Frank en Karin
24-7-2018

Echt een super lokatie,Frans en Fia zijn erg gastvrij en de studio was perfect.Er zat precies alles in wat je nodig hebt. Het is wel handig om een auto bij je te hebben zodat je de drukte en het strand op kan zoeken als je dat zou willen.

Rust, zon en gastvrijheid!

Andre en Nelleke
4-7-2018

Schitterend gelegen, ruim huis voorzien van alle gemakken. Frans en Fia zijn gastvrij en proberen het je naar de zin te maken. Een huurauto is wel een must, geeft de mogelijkheid om naar het strand te gaan of de omgeving te verkennen. Ook wandelen in de omgeving is mogelijk.

Achter de witte poort in het plaatsje Hondon de las Nieves ( half uurtje van het vilegveld Alicante) tref je een kleinschalige naturistische accommodatie. wij verbleven 3 weken de 2-3 persoonsstudio. daarnaast is er nog een appartement voor 4-6 personen. Rust met een prachtig uitzicht op de vallei. Bij het zwembad kan je de zon achter de bergen zien gaan. Dit was in deze weken rond 20.30 uur.

Frans en Fia een gezellig Nederlands stel biedt het gehele terrein met vele gezellige ingerichte plekjes aan voor de gasten. Hierdoor is schaduw en zon altijd beschikbaar.

In de omgeving gezellige stadjes waar ook cultuur aanwezig is.

Heerlijk!

Fam. De Klerk
15-8-2016

Genoten van de rust en het uitzicht.

We komen hier nog weleens terug

De rust, de ruimte, de vrijheid en Frans, onze gast heer is een topper! De naam Spanje topper doet hij alle eer aan. Wij hebben geen minpuntjes......alleen maar plus puntjes. Als Frans het weer voor ons had kunnen veranderen dan had hij dat ook nog gedaan :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Emma in Hondon de las Nieves, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Emma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.