Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

39 Reviews over Casa Emma

• 10Karima15-08-2019

Wij hebben afgelopen twee weken een heerlijke vakantie mogen ervaren in Casa Emma. Wij hebben zowel het appartement als de studio afgehuurd. Heerlijk rustig, prachtig uitzicht, geweldig huis voorzien van alle benodigdheden.

Heb er heerlijk kunnen koken, omdat alles aanwezig was, van dunschiller tot pizzapan.

Hebben allen ontzettend genoten van het heerlijke zwembad.

Absoluut noemenswaardig het geweldige gastvrije ontvangst en uitzwaai moment van de gastheer en gastvrouw.

Ook Frans de eigenaar die graag de moeite nam om geregeld via de app te peilen of alles naar wens was.

Wij hebben ons hier ontzettend thuis gevoeld op onze vakantie. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Fam. Eshuis20-06-2019

Heerlijk genieten en lekker uitgerust!

Voor de 1ste keer waren we bij Frans en Fia en hebben voor 10 dagen in Juni 2019 het appartement gehuurd. Wat heerlijk was de rust, gastvrijheid, vriendelijkheid en hun vertrouwen in ons. Prima en ruim appartement met ruime zonnige en beschutte tuin, zwembad en je kan/mag alles gebruiken. Echt een aanrader voor rustzoekers.

• 10P06-10-2018

Geweldig, volgend jaar weer!

Voor de vijfde keer waren we te gast bij Frans en Fia. Opnieuw hebben we genoten van de zon, de rust, het heerlijke zwembad en natuurlijk de hartelijkheid van Frans en Fia. Ze staan altijd voor je klaar, weten het antwoord op al je vragen en doen zelfs boodschappen voor je als je erg laat of erg vroeg aankomt. Dit zit allemaal bij de zeer scherpe huurprijs inbegrepen. Waar vind je dit nog in 2018. Frans en Fia zijn ervaren wandelaars. Indien gewenst maken ze graag een wandeling met de gasten met je en laten je mooie plekjes in de omgeving zien. Het appartement is compleet ingericht en de keuken is van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een nieuwe wasmachine en een droger. Als je lekker wilt eten ga je naar Hondon de las Frailes. Diverse leuke restaurants. Voor 30 euro heb je met z'n tweeën uitgebreid gegeten en gedronken. In de omgeving kun je prachtige autotochten maken door de bergen. Wat ons betreft komen we volgend jaar weer!!

• 10Ilse28-09-2018

Een heerlijke relaxte vakantie!

Wij huren nu voor de zesde keer de studio bij Fia en Frans. Wat is het hier heerlijk relaxed, mooie gemoedelijke omgeving, top zwembad ( wat je zeker nodig hebt hier met dit warme weer hier) genoeg ruimte zowel binnen als buiten en Fia en Frans proberen je het aan alle kanten naar je zin te maken en staan altijd voor je klaar indien dat nodig is.👍🏻 Genoeg te doen in de wijde omgeving zoals restaurants, markten, historische bezienswaardigheden, oude ambachtelijke pottenbakker etc. Voor sommige dingen moet je wel eerst wat kilometertjes rijden. Als je van rust houd en tot rust wilt komen dan vinden wij dit zeker een aanrader😄

• 10Ilse22-09-2018

Fantastic place to be

Casa Emma is relaxed friendly and fantastic!

• 10Roy19-09-2018

Fantastisch!

We hebben een fantastische vakantie gehad. Herkennen dan ook niets van de negatieve recensie. Fijne gastheer die de privacy accepteert, open staat voor vragen over nabij gelegen activiteiten. Zorgde zelfs voor wat boodschappen omdat onze vlucht was vertraagd. Super! Auto huren is wel een must omdat de locatie buiten het centrum ligt in een prachtige omgeving.

• 5Fam07-09-2018

Nooit meer

Het leek allemaal te mooi om waar te zijn. De eigenaren zitten in het zelfde huis op een bovenverdieping. Daarnaast is het huis erg gehorig en klagen de eigenaren al snel als kinderen geluiden maken. Beddengoed word niet volledig gewassen! Zeer onplezierige vakantie gehad. Eigenaar komt het appartement binnen als hij denkt dat je weg bent!! Je hebt helemaal geen privacy want de eigenaren houden je continu in de gaten vanaf hun boven terras. Wij zijn elke dag weggegaan om zo min mogelijk bij het huis aanwezig te zijn. Droger en wasmachine zijn aanwezig maar moet je blijkbaar per keer als een klein kind om toestemming vragen als het wil gebruiken. Na eindinspectie welke goedgekeurd was! tot op heden onze borg niet terug gehad! Eigenaar komt nu inene gebreken melden die er niet waren tijdens eindinspectie! Al met al super slechte ervaring met deze verhuurders. Wij gaan al 15 jaar naar spanje en hebben dit nog nooit meegemaakt. NOOIT MEER

• 10Robert & Melanie07-08-2018

Een extra sterk vakantiegevoel!

Eind juli hebben wij 2 weken in Casa Emma mogen verblijven. Een heerlijk koel, ruim en schoon appartement, een ruime keuken, goede dubbele douches.... we voelden ons er erg in thuis! De rust, het uitnodigende zwembad en weidse uitzicht zorgde voor een extra sterk vakantiegevoel. Op loopafstand een goed restaurant met regelmatig livemuziek, maar ook in de omliggende dorpjes zijn meer dan genoeg eetgelegenheden. Het fijne strand van La Marina is 3 kwartier rijden, maar prima te doen en beslist de rit waard! En dan last but not least....de eigenaren zijn hele hartelijke, gastvrije mensen waar we heel veel gezelligheid aan en mee beleefd hebben! Frans en Fia, bedankt!!

• 10Frank en Karin24-07-2018

voor herhaling vatbaar.

Echt een super lokatie,Frans en Fia zijn erg gastvrij en de studio was perfect.Er zat precies alles in wat je nodig hebt. Het is wel handig om een auto bij je te hebben zodat je de drukte en het strand op kan zoeken als je dat zou willen.

• 9Andre en Nelleke04-07-2018

Rust, zon en gastvrijheid!

Schitterend gelegen, ruim huis voorzien van alle gemakken. Frans en Fia zijn gastvrij en proberen het je naar de zin te maken. Een huurauto is wel een must, geeft de mogelijkheid om naar het strand te gaan of de omgeving te verkennen. Ook wandelen in de omgeving is mogelijk.

Appartement Casa Emma info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle Guadalest 4, Perceel 234, 03688