• Type accommodatie

• Waardering

16 accommodaties in

Hondon de las Nieves

Reviews over Hondon de las Nieves

Heel leuke omgeving ,gezellige mensen ontmoet,

Maja, 18-2-2017
    De omgeving leuke bed breakfast vlakbij strand en prachtig binnenland ,leuke eetgeegenheid bv, Solo Haze in Hondon las Nieuves met gezellige eigenaren

Linda, 17-2-2017
    Gezelligheid van het kleine dorpje, met pittoreske spaanse bar-restaurants, lekker tapas en typische ontbijten!

prachtig

Harrie, 24-8-2016
    een hele mooie omgeving, en gezellige sfeer.

Mooie omgeving in de bergen; prachtig!

M. Schipper, 5-9-2015
    Wij hadden een B&B in de Hondon en wij vonden de omgeving hier echt prachtig. Een huurauto is echt noodzakelijk, maar vanaf hier kan je makkelijk overal komen. Ik ben blij dat we in de Hondon geweest zijn; echt prachtig!

Mooi dorpje in het Spaanse binnenland.

Hondon vallei, 21-8-2015
    De Hondon vallei is relatief ongerept en prachtig, gelegen in een rustige bergachtige streek. De vallei staat bekend om zijn druiven en wijn productie. Hondon is van de kuststreek afgesloten door het prachtige Crevillente gebergte. Dikke dennenbomen op de hellingen omlijsten het landelijke landschap van druiven, amandelen, olijfbomen en wijngaarden. De vallei wordt vaak aangeduid als de "Wijnvallei". Vele andere wortelgewassen en fruit worden hier verbouwd. Typisch voor het gebied is de meer dan 310 dagen heerlijke Spaanse zon per jaar! Naast de landbouw is er de ontginning van steengroeven voor marmer- en cementproductie.
Hondon de las Nieves scoort een 8,6 uit 10, op basis van 65 reviews