We hebben een aantal aanbieders voor Hondon de las Nieves voor je op een rij gezet:

vakanties Hondon de las Nieves

Reviews over Hondon de las Nieves

Geweldig

Raemaekers Rita,
    24-12-2018

Het was een super leuk verblijf. Heel goed contact met de eigenaars, staan altijd klaar met raad en tips. Heel leuke ontvangst door Henriette, veel gebabbeld, gelachen en ze staat ook altijd klaar om info/raad te geven. Zeker en vast een aanrader, nogmaals heeeeeél veel dank voor jullie gastvrijheid, dikke 👍🏾

Gereisd met partner in november 2018

Helemaal super

Mulder,
    18-12-2018

Auto is wel fijn om te hebben.

Gereisd met vrienden in december 2018

Geweldig, volgend jaar weer!

P,
    6-10-2018

Voor de vijfde keer waren we te gast bij Frans en Fia. Opnieuw hebben we genoten van de zon, de rust, het heerlijke zwembad en natuurlijk de hartelijkheid van Frans en Fia. Ze staan altijd voor je klaar, weten het antwoord op al je vragen en doen zelfs boodschappen voor je als je erg laat of erg vroeg aankomt. Dit zit allemaal bij de zeer scherpe huurprijs inbegrepen. Waar vind je dit nog in 2018.

Frans en Fia zijn ervaren wandelaars. Indien gewenst maken ze graag een wandeling met de gasten met je en laten je mooie plekjes in de omgeving zien.

Het appartement is compleet ingericht en de keuken is van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een nieuwe wasmachine en een droger.

Als je lekker wilt eten ga je naar Hondon de las Frailes. Diverse leuke restaurants. Voor 30 euro heb je met z'n tweeën uitgebreid gegeten en gedronken. In de omgeving kun je prachtige autotochten maken door de bergen.

Wat ons betreft komen we volgend jaar weer!!

Gereisd met partner in september 2018

Een heerlijke relaxte vakantie!

Ilse,
    28-9-2018

Wij huren nu voor de zesde keer de studio bij Fia en Frans. Wat is het hier heerlijk relaxed, mooie gemoedelijke omgeving, top zwembad ( wat je zeker nodig hebt hier met dit warme weer hier) genoeg ruimte zowel binnen als buiten en Fia en Frans proberen je het aan alle kanten naar je zin te maken en staan altijd voor je klaar indien dat nodig is.👍🏻 Genoeg te doen in de wijde omgeving zoals restaurants, markten, historische bezienswaardigheden, oude ambachtelijke pottenbakker etc. Voor sommige dingen moet je wel eerst wat kilometertjes rijden. Als je van rust houd en tot rust wilt komen dan vinden wij dit zeker een aanrader😄

Fantastisch!

Roy,
    19-9-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad. Herkennen dan ook niets van de negatieve recensie.

Fijne gastheer die de privacy accepteert, open staat voor vragen over nabij gelegen activiteiten. Zorgde zelfs voor wat boodschappen omdat onze vlucht was vertraagd. Super!

Auto huren is wel een must omdat de locatie buiten het centrum ligt in een prachtige omgeving.

Hondon de las Nieves scoort een 8,6 uit 10, op basis van 65 reviews