Sorteren

vakanties Hondon de las Nieves

Reviews over Hondon de las Nieves

Geweldig, volgend jaar weer!

P
    6-10-2018

Voor de vijfde keer waren we te gast bij Frans en Fia. Opnieuw hebben we genoten van de zon, de rust, het heerlijke zwembad en natuurlijk de hartelijkheid van Frans en Fia. Ze staan altijd voor je klaar, weten het antwoord op al je vragen en doen zelfs boodschappen voor je als je erg laat of erg vroeg aankomt. Dit zit allemaal bij de zeer scherpe huurprijs inbegrepen. Waar vind je dit nog in 2018.

Frans en Fia zijn ervaren wandelaars. Indien gewenst maken ze graag een wandeling met de gasten met je en laten je mooie plekjes in de omgeving zien.

Het appartement is compleet ingericht en de keuken is van alle gemakken voorzien. Er is zelfs een nieuwe wasmachine en een droger.

Als je lekker wilt eten ga je naar Hondon de las Frailes. Diverse leuke restaurants. Voor 30 euro heb je met z'n tweeën uitgebreid gegeten en gedronken. In de omgeving kun je prachtige autotochten maken door de bergen.

Wat ons betreft komen we volgend jaar weer!!

Een heerlijke relaxte vakantie!

Ilse
    28-9-2018

Wij huren nu voor de zesde keer de studio bij Fia en Frans. Wat is het hier heerlijk relaxed, mooie gemoedelijke omgeving, top zwembad ( wat je zeker nodig hebt hier met dit warme weer hier) genoeg ruimte zowel binnen als buiten en Fia en Frans proberen je het aan alle kanten naar je zin te maken en staan altijd voor je klaar indien dat nodig is.👍🏻 Genoeg te doen in de wijde omgeving zoals restaurants, markten, historische bezienswaardigheden, oude ambachtelijke pottenbakker etc. Voor sommige dingen moet je wel eerst wat kilometertjes rijden. Als je van rust houd en tot rust wilt komen dan vinden wij dit zeker een aanrader😄

Fantastisch!

Roy
    19-9-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad. Herkennen dan ook niets van de negatieve recensie.

Fijne gastheer die de privacy accepteert, open staat voor vragen over nabij gelegen activiteiten. Zorgde zelfs voor wat boodschappen omdat onze vlucht was vertraagd. Super!

Auto huren is wel een must omdat de locatie buiten het centrum ligt in een prachtige omgeving.

Zeer mooie vakantie woning en mooi ingericht

Thonie Diepenhorst
    27-8-2018

Een zeer verzorgd en vooral schoon vakantiewoning.

Zeer vriendelijk ontvangst en werden goed wegwijs gemaakt in de vakantiewoning.

Hou je van rust ben je bij deze vakantie woning op het juiste adres

Een extra sterk vakantiegevoel!

Robert & Melanie
    7-8-2018

Eind juli hebben wij 2 weken in Casa Emma mogen verblijven. Een heerlijk koel, ruim en schoon appartement, een ruime keuken, goede dubbele douches.... we voelden ons er erg in thuis! De rust, het uitnodigende zwembad en weidse uitzicht zorgde voor een extra sterk vakantiegevoel.

Op loopafstand een goed restaurant met regelmatig livemuziek, maar ook in de omliggende dorpjes zijn meer dan genoeg eetgelegenheden.

Het fijne strand van La Marina is 3 kwartier rijden, maar prima te doen en beslist de rit waard!

En dan last but not least....de eigenaren zijn hele hartelijke, gastvrije mensen waar we heel veel gezelligheid aan en mee beleefd hebben! Frans en Fia, bedankt!!

Hondon de las Nieves scoort een 8,6 uit 10, op basis van 65 reviews