Hotel Quino

Hotel Quino
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Quino voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Quino in het Nederlands

heer Joon
29-6-2012

zeer correcte en goede bediening mooie schone kamers

verrassend leuk

cornelie
2-8-2011

Per ongeluk een 2 sterren hotel geboekt, maar zo verrast bij aankomst, had net zo goed een 4 sterren hotel kunnen zijn. Prima kamers, zeer vriendelijk personeel, hippe bar/lounge/restaurant en ook nog eens vlak bij de zee. Als je toch naar guardamar gaat dan is dit zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quino in Guardamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quino scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.