Hotel Playas de Guardamar

Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag20°6°
Hotel Playas de Guardamar
5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Playas de Guardamar voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Playas de Guardamar in het Nederlands

1 keer is voldoende

roger hilkens,
15-10-2018

Verouderd hotel. Met een lik verf moderniseer je niet.

Ligging is lekker aan het strand. Auto is wel noodzakelijk.

Ontbijt is karig in keuze. Avondeten is waardeloos.

Kamers zijn zwaar verouderd. Hygiene is wel keurig in het hele hotel.

Medewerkers zijn totaal niet klantgericht en werken niet met plezier.

Wifi is perfect ook op de kamers.

Zwembad is heerlijk met genoeg bedden.

goede prijs kwaliteit verhouding

Ger en Kitty,
28-3-2018

vlak bij mooi strand, wel zelf stoeltjes en parasol meenemen

prijs-kwaliteit verhouding was oke

Ger en Kitty,
11-1-2018

Fijne strandvakantie gehad, wel zelf stoeltjes en parasol moeten kopen in winkeltje van t hotel omdat op het strand niks was. Het ontbijt was goed, avondeten was ook goed, alleen tijdens avondeten heel erg druk, net een mierenhoop... ik vond de eetzaal te massaal en erg veel kabaal...je moet niet denken dat je daar rustig kunt dineren....het hotel en onze kamer was eenvoudig maar wel schoon...heel vriendelijk personeel...maar toch fijne vakantie gehad en vooral genoten van de zon, zee en het strand...

nooit meer

Maaike G.,
30-11-2017

het is een koopje maar... wij zijn geweest op all-in basis en het eerste probleem was dat er geen verbindende kamers waren. Dit stond blijkbaar op de site en had ik niet goed gezien. Dus ons kinderen van 6-8 en 10 hadden gewoon hun eigen kamer naast het onze wat al voor veel problemen zorgde. We kregen per kamer 2 sleutelkaarten en die had je ook nodig om drankjes te gaan halen. Je kon per kaart en per persoon maar 2 drankjes per keer meekrijgen dus 1 persoon gaan bestellen voor gezin van 5 ging niet. Absurd! Het eten was eentonig en na de 1ste week was ik er al volledig klaar mee. De animatie is wekelijks hetzelfde en er zijn weinig leuke avonden. Het strand is super, de coctails vallen goed mee maar je moet wel heel lang aanschuiven. Cava zat niet in de all-in ook al is dit een lokale drank! De kamers waren gehorig en het terras was minimaal. De bedden waren voor mij te hard dus goed geslapen heb ik daar niet. proper waren de kamers wel. Je moet al 2 km wandelen langs het strand om een dorpje tegen te komen. Dochter had al een oorontsteking van het zwembad ondanks oordopjes na 5 dagen.

Tegen gevallen

Mevrouw D,
27-7-2017

Het hotel was groot mooi en netjes bij aankomst. Kamers zijn gehorig. Je kan de behoefte van de buurman op het toilet horen. Onder de bedden zitten wieltjes waardoor het bed steeds schuift bij beweging. De douche en toilet waren netjes en de kamer was verder schoon. Alle kamers hebben airco en zeezicht. Je hebt geen koelkast dus als je niet all in bent kun je niks bewaren. Het hotel ligt erg afgelegen. Uitjes zijn een no go best prijzig met taxi ongeveer (40,-) en met bus een heel gedoe aangezien de bussen nooit optijd komen en je 3 of meer bussen moet nemen om op plaats van bestemming te komen dus je mist je overstap. De poort naar het strand moet je met je (all in) pasje openen. Het strand is heel dichtbij en het zwembad is ook ruim genoeg en prima. Het ontbijt is voor ieder wat wils. Over de rest van het eten kan ik niet oordelen wij hadden alleen ontbijt inbegrepen. Voor kinderen is er elke dag wat te doen en savonds zijn er altijd voorstellingen.

Vreselijk

Sevinch,
12-7-2017

Geen woorden voor hoe zonde ik het vind dat ik mijn geld hier aan heb uitgegeven... Dit was het saaiste en somberste hotel waar mijn gezin en ik tot nu toe zijn geweest. Eten koud, kamers oud, alles ver weg, geen muziek of sfeermakende dingen. Troep.

geen 2e keer in het hotel

John,
2-6-2017

Het hotel is -voor ons- te kolossaal, de kamers zijn aan de kleine kant en het balkon stelt zeer teleur.

Slecht hotel

Robert Sandra,
24-2-2017

Heel slecht gelegen hotel... niet kindvriendelijk. .. een echt bejaarde tehuis.... kamers veel te klein... eten koud en niet zoals op foto's .... met andere woorden slechtste vakantie ooit die ik heb....

Heerlijke locatie

Kim
8-9-2016

Het hotel heeft een prachtige locatie, 2 minuten van een breed en lang strand, 2 km van Guardamar (af te leggen per voet of 0,85 cent per enkeltje met een bus die elk uur gaat). Guardamar ligt ook mooi in de regio, dicht bij leuke steden als Santa Pola, Torrevieja, Tabarca islands, Er is een mooi groot zwembad en ook een apart klein leuk zwembad voor de kleintjes. Ook is er gedurende de dag zeer leuke animatie voor kinderen, en 's avonds voor kinderen en volwassenen. Het eten (ontbijt/avondeten) is goed, elke dag wat andere dingetjes (maar ook sommige dingen hetzelfde), genoeg keus. Als je halfpension hebt kun je kiezen tussen lunch en avondeten en ontbijt is standaard. De kamer is vrij ruim, goede bedden, prachtig uitzicht op zee (altijd!), als je het raam /de deur open zet komt frisse zeelucht naar binnen. De badkamer met douche/bad +douche is prima.De kamer wordt elke dag schoon gemaakt, je krijgt zeep/douchegel/shampoo elke dag afhankelijk van of je het gebruikt en elke dag worden de handdoeken verschoond. Een kluis en koelkast zijn te huren tegen een tarief per dag, airco is standaard gratis in de kamer. Wi-Fi is gratis overal in het hotel (dus ook op je kamer). Personeel is vriendelijk en behulpzaam. We hebben een erg fijn verblijf gehad!

Heerlijke vakantie gehad

Martinus
30-8-2016

Het hotel ligt wat afgelegen, waardoor je 's avonds niet echt vertier buiten zoekt. Het eten was geweldig: veel variatie, zelfs bij het ontbijt. En je hoefde niet te zorgen dat je als eerste in de zaal was, want alles werd continu weer bijgevuld. De gasten waren voornamelijk Spaans en daar waren de etenstijden ook op afgestemd.

Wij boekten een familie kamer en kregen de beschikking over twee naast elkaar gelegen kamers. Volgens touroperator mochten de kinderen max 12 jaar zijn, maar het hotel zelf vond het helemaal niet erg dat 1 van onze kinderen 16 ipv 12 was. De kamers zijn inderdaad wat gehorig, maar de bedden waren heerlijk.

Het strand met heerlijk fijn zand is via een loopbruggetje door een duinenrand te bereiken. Het strand loopt gelukkig niet steil af, zodat ook kleinere kinderen goed in het water kunnen spelen.

Het extra aan de all-inclusive was het onbeperkt drinken (met gelukkig wel coca cola en niet één of ander huismerk cola) en een beperkt assortiment snacks. De sterke drank was wel van een lokaal merk.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Playas de Guardamar in Guardamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Playas de Guardamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.