Camping Marjal

18 reviews over Camping Marjal in het Nederlands

Vreselijke herrie!!

Marjal,
10-5-2018

Alleen maar lawaai van het bouwen van nieuwe huisjes. Van sochtends vroeg tot savonds laat. Er zijn weinig kampeer plekken over.

Wordt volledig dicht gebouwd met huisjes.

Gesloten voor campeerders

J. grondman,
10-12-2017

Camping heeft vanaf 2018 alleen nog stacaravans in de verhuur. Verwarmd sanitair met 1-greeps kranen, wordt goed schoongehouden. Buiten zwembaden alleen hoogseizoen open, binnenbad gehele jaar. Winkeltje heeft het hoognodige. Strand lopend in 10-15 min. te bereiken, plaatsje met boulevard, winkels, etc met de fiets 6km. Groot winkelcentrum op 10-15 min fietsend te bereiken.

Onze eerste camping ervaring. In een villa De luxe. Een zeer luxe stacaravan, met airco, goede keukenuitrusting, handdoeken, ligbedden, kleine veranda en tuin met kunstgras en grote parasol.

Wij hadden er ontbijt bij geboekt, maar dat stelde niet veel voor, alsmede het avondbuffet.

Vriendelijk personeel, erg kindvriendelijk, leuk zwembad en animatie. Wel Spaans-georienteerd, dus helaas heeft onze zoon van 6 geen vriendjes gemaakt, waar het ons mede om te doen was.

Ik plaats deze recensie omdat ze absoluut een hoger cijfer verdienen. Ligt wel wat afgelegen, maar Guardamar de moeite waard qua restaurants, en ook Santa Pola is leuk. Vanwege het gebrek aan Nederlandse kindjes zoeken wij volgend jaar toch iets anders, maar we hebben het erg leuk gehad hier!

zeer goeie camping

Rita Verkem
9-11-2016

enkel de ligging is niet top, afgelegen en ver van strand en stad. Een brug over de rivier en het is een top camping!

Dit nooit meer

Anton van Dijk
21-9-2016

Kwamen vandaag aan. Kregen een plaats gelegen tegen de weg. Er komt vrij veel verkeer over deze weg. Voor ons zeer hinderlijk. 's avonds stonk het behoorlijk naar kattenpis. Voor ons een reden om sneller te vertrekken dan gepland. Vind het niet 5 sterren waard. Dit ondanks een mooi zwembad .

top camping

prachtige camping
4-8-2015

mooie camping op 5 à 10 min.wandelen van strand. Ruime staanplaatsen met water en afvoer omringd door lage haagjes en enkele hoge bomen voor wat schaduw. Prachtig buitenzwembad met palmbomen ; spa center met binnenzwembad en bubbelbaden ; professionele fitness en andere sportmogelijkheden zijn inclusief in de prijs. Met ACSI promokaart wordt er geen onderscheid gemaakt en krijg je een plaats dat even goed is. Sanitair bevat alle comfort en is kraaknet. Wel veel spanjaarden tijdens het weekend (= lawaai). Tijdens wintermaanden volzet.

Huur nooit een fiets

diana
6-4-2015

Wij hadden een chalet gehuurd op de camping .

Omdat we wilden fietsen voor een week fietsen gehuurd kosten €96,- Deze weden achter in een busje gebracht 1 mountainbike en een damesfiets .de mountainbike had al snel een lekke band.Bij de damesfiets liep de ketting na elke schakeling eraf,deze fietsen zouden beter onderhouden moeten worden als je ze voor zoveel geld wil verhuren.Denk dat Camping Marjal hier wat aandacht aan kan geven.

Prima camping

Kris
20-8-2014

Bungalow Dunas: simpele accommodatie. Er zit alles in wat je nodig hebt, oogt wat oud en goedkoop. Matrassen redelijk, sanitair matig ( kleine douche, geen temperatuurbegrenzer; pas op met verbranden!). Fijne airco. Terrasje klein.

Pluspunten:

-vriendelijk en behulpzaam personeel.

-fijn zwembad met glijbaantjes, goed toezicht, ligbedden met parasol

-overzichtelijke camping; onze jongens konden heerlijk rond fietsen, geen last te hebben van autoverkeer.

Minpunten:

-voor wie het belangrijk vindt; weinig tot geen Nederlanders, hoofdzakelijk Spaanse campinggasten

- onze kinderen maken er nooit gebruik van, maar de animatie voor kinderen is in het Spaans

- er is een mooi voetbalveldje, maar Nederlandse kids worden door de de grote groep Spaanse kinderen buitengesloten.

Verder: Ons stoorde het niet, maar tot een uurtje of 12 vrij harde muziek bij/rond het zwembad.

Paraiso tropical!

Fred
18-10-2013

Heerlijke camping, mooi zwembad. Wij verbleven in bungalow, mooier dan verwacht. Camping is vrijwel helemaal Spaans, maar daarvoor gaan wij naar Spanje! Mooi groot rustig strand op loopafstand. Stadje is afgescheiden door de rivier, maar daardoor mooie rustige ligging. Niks geen geschreeuw, gewoon genieten van rust en Spaanse ritme.

Mooie camping maar...

Astrid vd Leeden
29-8-2013

....wat een verschrikkelijke ligging. De 800 meter naar het strand (zoals touroperator beschrijft) is 1,5 km (kwartier lopen) en de 800 meter naar het dorp is hemelsbreed. Om in het dorp te komen moet je met de auto of taxi. Lopend of op de fiets is dit niet te doen aangezien er geen pad is voor lopers/fietsers. Tevens is de rit er naar toe zo'n 4 km.

Over de camping zelf is te zeggen dat deze mooi is met ruime plaatsen en goed sanitair. De winkel echter is niet bijzonder en let vooral goed op de tht-datum. In het hoogseizoen zijn er vooral veel spanjaarden en over het algemeen genomen is het nogal lawaaierig op de camping. Animatie is vooral spaans georiënteerd. Het zwembad is prachtig maar ook hier een minpunt; openingstijden zijn van 10.30 - 20.00 en als je een bedje wilt dan moet je voor half 11 al klaar staan en een spurt nemen. Vanaf 11 uur ook voor overig publiek open.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marjal in Guardamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marjal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.