Camping Marjal

27 reviews over Camping Marjal in het Nederlands

Vreselijke herrie!!

Marjal
10-5-2018

Alleen maar lawaai van het bouwen van nieuwe huisjes. Van sochtends vroeg tot savonds laat. Er zijn weinig kampeer plekken over.

Wordt volledig dicht gebouwd met huisjes.

Gesloten voor campeerders

J. grondman
10-12-2017

Camping heeft vanaf 2018 alleen nog stacaravans in de verhuur. Verwarmd sanitair met 1-greeps kranen, wordt goed schoongehouden. Buiten zwembaden alleen hoogseizoen open, binnenbad gehele jaar. Winkeltje heeft het hoognodige. Strand lopend in 10-15 min. te bereiken, plaatsje met boulevard, winkels, etc met de fiets 6km. Groot winkelcentrum op 10-15 min fietsend te bereiken.

Onze eerste camping ervaring. In een villa De luxe. Een zeer luxe stacaravan, met airco, goede keukenuitrusting, handdoeken, ligbedden, kleine veranda en tuin met kunstgras en grote parasol.

Wij hadden er ontbijt bij geboekt, maar dat stelde niet veel voor, alsmede het avondbuffet.

Vriendelijk personeel, erg kindvriendelijk, leuk zwembad en animatie. Wel Spaans-georienteerd, dus helaas heeft onze zoon van 6 geen vriendjes gemaakt, waar het ons mede om te doen was.

Ik plaats deze recensie omdat ze absoluut een hoger cijfer verdienen. Ligt wel wat afgelegen, maar Guardamar de moeite waard qua restaurants, en ook Santa Pola is leuk. Vanwege het gebrek aan Nederlandse kindjes zoeken wij volgend jaar toch iets anders, maar we hebben het erg leuk gehad hier!

zeer goeie camping

Rita Verkem
9-11-2016

enkel de ligging is niet top, afgelegen en ver van strand en stad. Een brug over de rivier en het is een top camping!

Dit nooit meer

Anton van Dijk
21-9-2016

Kwamen vandaag aan. Kregen een plaats gelegen tegen de weg. Er komt vrij veel verkeer over deze weg. Voor ons zeer hinderlijk. 's avonds stonk het behoorlijk naar kattenpis. Voor ons een reden om sneller te vertrekken dan gepland. Vind het niet 5 sterren waard. Dit ondanks een mooi zwembad .

Fantástico

Jc
12-7-2016

Camping muy familiar con unos animadores encantadores.Las instalaciones buenas en general.Lo que menos me gustó es que entre gente que no esté alojada en el camping,creo que deberían restringir la entrada.Aún así,lo hemos pasado estupendamente y volveremos

Spa/piscina/zona relajación

Julio y Virtu
27-12-2015

La sauna/spa=charca/zona de relajamiento??? SIN COMENTARIOS

top camping

prachtige camping
4-8-2015

mooie camping op 5 à 10 min.wandelen van strand. Ruime staanplaatsen met water en afvoer omringd door lage haagjes en enkele hoge bomen voor wat schaduw. Prachtig buitenzwembad met palmbomen ; spa center met binnenzwembad en bubbelbaden ; professionele fitness en andere sportmogelijkheden zijn inclusief in de prijs. Met ACSI promokaart wordt er geen onderscheid gemaakt en krijg je een plaats dat even goed is. Sanitair bevat alle comfort en is kraaknet. Wel veel spanjaarden tijdens het weekend (= lawaai). Tijdens wintermaanden volzet.

Huur nooit een fiets

diana@witstein.eu
6-4-2015

Wij hadden een chalet gehuurd op de camping .

Omdat we wilden fietsen voor een week fietsen gehuurd kosten €96,- Deze weden achter in een busje gebracht 1 mountainbike en een damesfiets .de mountainbike had al snel een lekke band.Bij de damesfiets liep de ketting na elke schakeling eraf,deze fietsen zouden beter onderhouden moeten worden als je ze voor zoveel geld wil verhuren.Denk dat Camping Marjal hier wat aandacht aan kan geven.

Se suponía que el camping era un lugar de descanso avalado por buenas opiniones. El chasco está siendo mayúsculo. Estoy soportando (acabo de hacer una hoja de reclamaciones) una fiesta privada , organizada por la dirección del camping en su piscina, con música que se mete dentro de mi alojamiento. Así llevo varias horas, lo he comunicado a la dirección y ni caso. Al hacer la hoja de reclamaciones, encima recibo cachondeito y desdén. Una y no más.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marjal in Guardamar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marjal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Marjal scoort een 7.05 uit 10 op basis van 27 reviews.